Sokan ismerjük a hialuronsav előnyeit a fájdalom és gyulladás csillapítására. Casale és munkatársai publikáltak egy cikket az International Journal of Immunopathology and Pharmacology folyóiratban, miszerint: „A hialuronsav helyi alkalmazása nem csak kulcsszerepet játszik a fogorvosi beavatkozáson átesett páciensek posztoperatív ellátásában, hanem további pozitív eredményeket is megfigyeltek minden krónikus gyulladásos íny- és parodontális betegségben, és szájfekélyben szenvedő betegnél.”

A Gengigel kihasználva a hialurosav erejét: elállítja a vérzést, gyógyító hatású és gyorsítja az íny regenerálódását. A Gengigel csillapítja a fájdalmat, és klinikailag bizonyítottan hatékony a parodontális betegségek megszüntetésében és megelőzésében is. A Gengigel olyan professzionális termékcsaláddal áll a rendelkezésére, amelyet a fogorvosok szerte a világon használnak praxisukban: Gengigel Prof Syringes és Gengigel first aid.

Az egyedülálló Gengigel Prof Syringes és Gengigel first aid innovatív megoldást jelentenek a páciensek számára: a csúcstechnológiájú hialuronsavval, felgyorsítják az ínyszövet gyógyulását és regenerációját, csökkentik a fájdalmat és a diszkomfort érzést, valamint elősegítik a gyulladáscsökkentő és ödéma-kezelő folyamatok működését a szervezetben.

A GENGIGEL PROF SYRINGES ÉS GENGIGEL FIRST AID KLINIKAI ALKALMAZÁSA

• KÜLÖNBÖZŐ ORÁLIS MŰTÉTI ELJÁRÁSOK ESETÉN MINT:
    • Foghúzás
    • Fogbeültetés
    • Graftok behelyezése
  • SZÁJNYÁLKAHÁRTYÁN ELVÁLTOZÁSOKNÁL MINT:
    • Visszatérő afták, fekélyek
    • Műfogsor okozta elváltozások
    • Fogszabályozó okozta sérülések
  • PRFOESSZIONÁLIS FOGTISZTÍTÁSOKNÁL
    • Beleértve a szubgingiválistisztítást és a gyökérkezelést
  • FOGÍNYTASAKOK
  • GINGIVITIS
  • PERIODONTITIS
  • IMPLANTÁTUM KÖRÜLI GYULLADÁSOK ESETÉN

Az összes Gengigel termék biztonságos mindenki számára, korlátozás nélkül használható, beleértve a gyermekeket, várandósokat, szoptató anyukákat, időseket és cukorbetegeket is.

GENGIGEL PROF SYRINGES

Használata: Sebészeti beavatkozások: foghúzás, implantátumok, sebészeti sérülések, gyökérkezelés, valamint szájnyálkahártya kezelések után a sebekre és azok környékére kell alkamazni. Megfelelő célzott alkalmazásra is, ideértve a fogínytasakok és extrakciók kezelését is.
Egy fecskendő egy páciens kezelésére alkalmas.
Előnyei:

·         4 hosszú, flexibilis fecskendő, melyek biztosítják a termék jobb alkalmazását a nehezen hozzáférhető helyeken is

·         Az előre töltött fecskendők külön-külön buborékfóliákba csomagolva a termék integritásának biztosítása érdekében

·         A fecskendőhöz rögzített hegy egy egyszerű, azonnal nyitható luer-lock rendszerrel működik

·         Színtelen és szagtalan

Specifikácó:

·         4 előre töltött fecskendő

·         0.8% hialuronsav

GENGIGEL FIRST AID

Használata: A Gengigel first aid az egész szájüregben történő használatra alkalmas, fogászati beavatkozások után.

A szájüreget 1-2 percen keresztül, 5 ml (egy adagolópohár) folyadékkal szükséges öblögetni. Az eljárást naponta 2-4 alkalommal meg kell ismételni.

Előnyei: Az innovatív formula (teljesen egynemű, mukoadhezív folyadék) lehetővé teszi a hialuronsav szétterjedését és gyógyítását a célterületen, ahol stimulálja a szövetek rekonstrukcióját, gyorsítja a gyógyulást.

Specifikáció:

·         50 ml tartályban, mérőpohárral

• 0.1% hialuronsav

Ha Ön is szeretné kipróbálni a Gengigel termékeket vagy páciensei számára biztosítani azok kipróbálását, kérjük látogasson el weboldalunkra ahonnan ingyenes mintákat igényelhet rendelőjébe: INGYENES MINTÁT KÉREK