Nem kevés stresszes pillanatot okoz a fogorvosi praxisok tulajdonosainak a rendelő vezetése. A fogorvosok különösen aggódnak a kihasználatlan rendelői órák miatt, legalábbis ezt a következtetést vonta le a Sterling nevű vezetési tanácsadó vállalat a 400 fogorvost vizsgáló amerikai tanulmányból.
A tanulmány szerint a fogorvosok 44%-a aggódik az időpont-lemondások és a kevés beteg miatt. „Nem is olyan könnyű egy fogorvosi rendelő időponttáblázatát teleírni, mint ahogy azt sokan gondolnák.” mondta el a Sterling igazgatója, Barbara Wilson. „Szükség van a megfelelő időbeosztási technikákra és olyan személyzetre, akik képesek megfelelő mértékben összehangolni a lemondásokat és az új bejelentkezőket. Ezek az elemek létfontosságúak ahhoz, hogy a rendelő egy új szintre léphessen.”
A felmérés szerint a fogorvosok 38%-a túl kevés bevételről panaszkodik, 30%-uk pedig nem talál rendes személyzetet.