Köln, Németország: A világot behálózó fogászati cégeknek kiemelkedően fontos a 2013-as International Dental Show-n (IDS) való részvétel. 50-nél is több országból érkezett már regisztráció a rendezvényre, több mint 1250 cég részéről – jelentették be a szervezők. Ez 13%-os növekedés, az előző rendezvény ugyanezen időszakához képest.

Bár a show megnyitásáig még 9 hónap van hátra, a 35. IDS előkészületei már javában folynak. Minden nap rengetegen kérnek tájékoztatást és sok regisztráció érkezik, a nemzeti és nemzetközi érdeklődés pedig magasabb, mint két évvel ezelőtt. Összehasonlításképpen: jelenleg 18%-al több külföldi és 8%-al több hazai (német) vállalat található a regisztráltak között. A kölni kiállítóközpont hatalmas, 145.000 m2-es kiállító területe pedig lassan megtelik.

A világ minden tájáról – beleértve az összes nemzetközi piacvezetőt is – több mint 1900 vállalatra számítanak, hogy bemutassák legújabb termékeiket a 2013. március 12-16-ig tartó kölni rendezvényen.

„Már ez a remek köztes eredmény is azt mutatja, hogy az IDS sikertörténete folytatódik. Bizonyítja, hogy az IDS nemzetközi üzleti és kommunikációs platformként vezető szerepet tölt be a fogászat világában. Különösen nagy örömünkre szolgál megjegyezni, hogy a kereskedelmi vásár a nehéz gazdasági helyzet és az euróválság ellenére nemzetközileg egyre ismertebbé válik.” – mondták el a szervezők.

Az olyan országok vállalatainak részvétele, mint Brazília, Kína, Franciaország, Nagy-Britannia, Izrael, Olaszország, Japán, Korea, Hollandia, Spanyolország, Svájc, Törökország és az Egyesült Államok, szinte magától értetődő. Említettek közül a francia, olasz és koreai kiállítók száma nőtt nagyobb mértékben. Olyan országok képviselői is jelen lesznek azonban, akik először vesznek részt a rendezvényen.

Az IDS látogatói a kiállítás programjáról ősszel kaphatnak részletes információt. Az online kiállító kereső elérhető lesz az IDS honlapján vagy iPhone-ra, Blackberry-re, egyéb okostelefonokra és táblagépekre fejlesztett IDS-alkalmazáson keresztül. Az ingyenes alkalmazás tartalmazza majd a katalógust és egy navigációs rendszert, mely végigvezeti a látogatót a kereskedelmi vásár termein.

A Business Matchmaking 365 nevű kommunikációs és üzleti platform használatával a látogatók és a kiállítók már az IDS kezdete előtt közvetlenül kapcsolatba léphetnek egymással. A rendezvény előkészületei során a látogatók használatba vehetik az online menetrend tervezőt, hogy e-mailen keresztül kérjenek időpontot a kiállítóktól, csakúgy, mint az online útvonaltervezőt, mellyel egyéni látogatói terv lesz készíthető.