Mindent lehet, de nem minden használ – avagy milyen marketingeszközökkel és ésszerű kommunikációval lehet sikerrel újraindulni. Akik válaszolnak: Rusz Gergely marketingszakember, a Grow Your Practice tulajdonosa és Korpai Erika praxismenedzser
– A Covid-19 járvány milyen alapvető változásokat hozott a rendelők életében?
– Az egyes rendelők hogyan tudták ezt kezelni, pénzügyi szempontból túlélni?
– A járványügyi helyzet enyhülése után hogyan zajlik az újra indulás?
– Milyen eszközökkel lehet ösztönözni a pácienseket, a rendelők kihasználtságát növelni?
– Alkalmazható akciók közül melyeket érdemes bevetni, meddig érdemes alkalmazni?
– Érdemes kampányt folytatni, reklámra költeni miközben hónapokig nem voltak bevételek, s még mindig messze van a járvány előtti időszakhoz képest?
– A Covid-19 járványt mennyire érdemes kihangsúlyozni bármilyen kommunikáció alkalmával?
– Milyen fontos teendői vannak a rendelőnek a jövőbeni hasonló helyzetek kezelésére?
A beszélgetés a Dental Press Facebook oldalán zajlott élőben június 11-én.
A DENTAL.HU a fogászati szakma portálja.
Az Ön véleménye, hozzászólása, aktivitása legalább olyan fontos, mint a cikk, amit elolvasott. Ossza meg a cikket ismerőseivel vagy szóljon hozzá, mondja el véleményét a Facebook oldalunkon.