A koronavírus tovább terjed, és kihívássá válik mind a mentőszolgálatok, a kórházi járóbetegek és a fekvőbetegek számára. A videókonzultációk segítik a páciensek, az orvosok és a kórházi személyzet védelmét, megakadályozzák a járvány terjedését, és ezzel egyidejűleg biztosítják a közegészségügyi ellátást. Ezért a CompuGroup Medical SE (CGM) a klinikák számára a CLICKDOC VIDEÓKONZULTÁCIÓT ingyenesen biztosítja, amely egy azonnal alkalmazható megoldás.

A korona-világjárvány terjedésével a megfertőződéssel kapcsolatos aggodalom egyre jobban növekszik a lakosság és az egészségügyi szakemberek körében. Ők azok, akik szoros kapcsolatban vannak a potenciálisan fertőzött emberekkel az orvosi kezelések során, ám ugyanakkor nekik kell biztosítani a lakosság egészségügyi ellátását is. Ezért sok esetben tanácsos kerülni a kórházban elkerülhetetlenül felmerülő fizikai érintkezést.

A betegek szükséges orvosi ellátásának érdekében a videókommunikáció a leggyorsabb, legegyszerűbb és legbiztonságosabb megoldás mindkét fél számára: A videókonzultáció alkalmazásával a COVID-19 fertőzés tüneteivel rendelkező betegeknek nem kell kórházba menniük, ami minden ott tartózkodó számára csökkenti a fertőzés kockázatát. Ugyanakkor sok páciens – akik már legyengültek egy másik betegség miatt – elkerülheti a fizikai kapcsolatot más betegekkel, és így csökkenthetik a kapcsolódó fertőzés kockázatát.

Mostantól a CompuGroup Medical – a vezető e-egészségügyi vállalkozások egyike – minden klinika számára elérhetővé teszi a CLICKDOC VIDEÓKONZULTÁCIÓT ebben az akut krízishelyzetben, függetlenül attól, hogy használnak-e már CGM szoftvert vagy sem. Andreas Waldbrenner, a CompuGroup Medical SE (CGM) kórházi információs rendszerek ügyvezető
igazgatója hangsúlyozta: „A CLICKDOC VIDEÓKONZULTÁCIÓT bármilyen orvos azonnal használhatja. Egy egyszerű regisztráció elegendő, és nagyon egyszerű a működése. A videókonzultáció megfelel minden adatvédelmi követelménynek és KBV-tanúsítással rendelkezik.”

Ezen a héten például a CGM egy nap alatt több mint 100 regisztrációt tudott bejegyezni az egyetemi kórházakból. A CGM jelenleg a CLICKDOC VIDEÓKONZULTÁCIÓT ingyenesen teszi elérhetővé a rezidens orvosok és gyógyszertárak számára is. Eddig több mint 11 000 regisztráció érkezett.

További információk és a regisztráció lehetősége a www.cgm.com/clinical-corona oldalon.

(Forrás: Compu Group Medical)

Ossza meg véleményét!

A DENTAL.HU a fogászati szakma portálja.

Az Ön véleménye, hozzászólása, aktivitása legalább olyan fontos, mint a cikk, amit elolvasott. Ossza meg a cikket ismerőseivel vagy szóljon hozzá, mondja el véleményét a Facebook oldalunkon.