A betegek soha nem látott hatalmat gyakorolnak manapság. Az alábbiakban egy nemrégiben közvetített Ragan webinárium tanácsait vesszük sorra az egészségügyi márkák hatékonyabb népszerűsítésére.

A kommunikátorok gyakran emlegetik a szükséges tulajdonságok között a hevességet. Az egészségügyi ellátórendszerekben, kórházakban és orvosi társaságokban heves verseny zajlik az üzleti élet tekintetében. A gyógyszertárak és a forgalmazók ádázul küzdenek piaci részesedésük megszerzéséért, a műszaki fejlesztők pedig azon versengenek, hogy egyre újabb és újabb területeket tárjanak fel.

Eric Brody, a Trajectory marketing és reklámügynökség alapítója vendégelőadóként vett részt az egyik Health Care Communications News webináriumon, ahol azokat a pontokat foglalta össze, amelyekre az egészségügyi marketingeseknek 2015 eljövetelével különösen oda kell figyelniük.

Brody szerint az értékesítőknek a következőkre kell összpontosítaniuk:

1.    Saját márkájukat ugródeszkaként használva kell felépíteniük az erőt. Ez a módszer internetes elfoglaltságot, beszélgetést, és a termékre vagy szolgáltatásra összpontosító versenyeket feltételez.

2.    Munkájukra nem üzleti folyamatként, hanem kreatív folyamatként kell gondolniuk. A mai versengő világban nagy szükség van arra, hogy a márka lényegét megragadó képekkel és rövid kifejezésekkel segítsék az információ leülepedését.

3.    Meg kell dönteniük a status quót. A magatartásformák megváltoztak, és a kommunikátoroknak észre kell venniük, majd célba kell venniük a kielégítetlen igényeket a piacon. Ha ez sikerül, a márka lendületet fog kapni.

4.    Ki kell alakítaniuk a vásárlókban a bizalmat. A marketing egy érzelmi forradalom kellős közepén van. Az értékesítőknek először az emberek szívére kell hatniuk, és csak aztán az elméjükre. Az emberi tényező felülkerekedik a logikus gondolkodással szemben. Ha a szívet sikerül megnyerni, a márka energiája is megsokszorozódik.

Brody végül a következő gyöngyszemmel ajándékozta meg hallgatóságát: „Juss el oda, ahová versenytársaid már nem tudnak követni.”

Forrás: www.healthcarecommunication.com