A betegek soha nem látott hatalmat gyakorolnak manapság. Az alábbiakban egy nemrégiben közvetített Ragan webinárium tanácsait vesszük sorra az egészségügyi márkák hatékonyabb népszerűsítésére.
A kommunikátorok gyakran emlegetik a szükséges tulajdonságok között a hevességet. Az egészségügyi ellátórendszerekben, kórházakban és orvosi társaságokban heves verseny zajlik az üzleti élet tekintetében. A gyógyszertárak és a forgalmazók ádázul küzdenek piaci részesedésük megszerzéséért, a műszaki fejlesztők pedig azon versengenek, hogy egyre újabb és újabb területeket tárjanak fel.
Eric Brody, a Trajectory marketing és reklámügynökség alapítója vendégelőadóként vett részt az egyik Health Care Communications News webináriumon, ahol azokat a pontokat foglalta össze, amelyekre az egészségügyi marketingeseknek 2015 eljövetelével különösen oda kell figyelniük.
Brody szerint az értékesítőknek a következőkre kell összpontosítaniuk:
1. Saját márkájukat ugródeszkaként használva kell felépíteniük az erőt. Ez a módszer internetes elfoglaltságot, beszélgetést, és a termékre vagy szolgáltatásra összpontosító versenyeket feltételez.
2. Munkájukra nem üzleti folyamatként, hanem kreatív folyamatként kell gondolniuk. A mai versengő világban nagy szükség van arra, hogy a márka lényegét megragadó képekkel és rövid kifejezésekkel segítsék az információ leülepedését.
3. Meg kell dönteniük a status quót. A magatartásformák megváltoztak, és a kommunikátoroknak észre kell venniük, majd célba kell venniük a kielégítetlen igényeket a piacon. Ha ez sikerül, a márka lendületet fog kapni.
4. Ki kell alakítaniuk a vásárlókban a bizalmat. A marketing egy érzelmi forradalom kellős közepén van. Az értékesítőknek először az emberek szívére kell hatniuk, és csak aztán az elméjükre. Az emberi tényező felülkerekedik a logikus gondolkodással szemben. Ha a szívet sikerül megnyerni, a márka energiája is megsokszorozódik.
Brody végül a következő gyöngyszemmel ajándékozta meg hallgatóságát: „Juss el oda, ahová versenytársaid már nem tudnak követni.”
Forrás: www.healthcarecommunication.com