• Cikkarchívum
    • Általános fogászat
    • COVID-19
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Orthodontia
    • Lézer technológia
    • Implantológia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • DNEWS
  • Apróhirdetés
    • Apróhirdetések
    • Hirdetés feladása
  • Webshop
  • Rendezvények
    • Upgrade Congress 2023
    • Dental World 2023
  • Médiaajánló
    • Média ajánló
    • Dental Press Media offers
  • Kapcsolat
Nincs találat
Összes találat

Nincsenek termékek a kosárban.

Dental.hu
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
Nincs találat
Összes találat
Dental.hu
Nincs találat
Összes találat
Főoldal Cikkarchívum Praxismenedzsment

Négy módszer az egészségügyi márkák hatékonyabb népszerűsítésére

2014-12-31
Praxismenedzsment
Olvasási idő: 2 perc
Négy módszer az egészségügyi márkák hatékonyabb népszerűsítésére
Megosztom FacebookonMegosztom LinkedinenElküldöm emailben

A betegek soha nem látott hatalmat gyakorolnak manapság. Az alábbiakban egy nemrégiben közvetített Ragan webinárium tanácsait vesszük sorra az egészségügyi márkák hatékonyabb népszerűsítésére.

A kommunikátorok gyakran emlegetik a szükséges tulajdonságok között a hevességet. Az egészségügyi ellátórendszerekben, kórházakban és orvosi társaságokban heves verseny zajlik az üzleti élet tekintetében. A gyógyszertárak és a forgalmazók ádázul küzdenek piaci részesedésük megszerzéséért, a műszaki fejlesztők pedig azon versengenek, hogy egyre újabb és újabb területeket tárjanak fel.

Eric Brody, a Trajectory marketing és reklámügynökség alapítója vendégelőadóként vett részt az egyik Health Care Communications News webináriumon, ahol azokat a pontokat foglalta össze, amelyekre az egészségügyi marketingeseknek 2015 eljövetelével különösen oda kell figyelniük.

Brody szerint az értékesítőknek a következőkre kell összpontosítaniuk:

1.    Saját márkájukat ugródeszkaként használva kell felépíteniük az erőt. Ez a módszer internetes elfoglaltságot, beszélgetést, és a termékre vagy szolgáltatásra összpontosító versenyeket feltételez.

2.    Munkájukra nem üzleti folyamatként, hanem kreatív folyamatként kell gondolniuk. A mai versengő világban nagy szükség van arra, hogy a márka lényegét megragadó képekkel és rövid kifejezésekkel segítsék az információ leülepedését.

3.    Meg kell dönteniük a status quót. A magatartásformák megváltoztak, és a kommunikátoroknak észre kell venniük, majd célba kell venniük a kielégítetlen igényeket a piacon. Ha ez sikerül, a márka lendületet fog kapni.

4.    Ki kell alakítaniuk a vásárlókban a bizalmat. A marketing egy érzelmi forradalom kellős közepén van. Az értékesítőknek először az emberek szívére kell hatniuk, és csak aztán az elméjükre. Az emberi tényező felülkerekedik a logikus gondolkodással szemben. Ha a szívet sikerül megnyerni, a márka energiája is megsokszorozódik.

Brody végül a következő gyöngyszemmel ajándékozta meg hallgatóságát: „Juss el oda, ahová versenytársaid már nem tudnak követni.”

Forrás: www.healthcarecommunication.com

Előző cikk

Erős fogak és egészséges száj – meggyőző mosoly

Következő cikk

Álfogorvosok rendeltek Nagykanizsán

TOVÁBBI CIKKEK

Kerekasztal beszélgetés

Kerekasztal beszélgetés

2022-11-28
0

Mit hoz a 2023-as év a fogászati rendelők számára? A Dental World első napján, október 13-án csütörtökön, a központi színpadon...

Útmutató fogászatoknak, páciensvélemények jogszerű használatához

Útmutató fogászatoknak, páciensvélemények jogszerű használatához

2022-10-12
0

A gyógyítás nemes hivatás. Nincs, akit ne töltene el melegséggel a betegek hálája. Mióta gyógyítás létezik, az emberek azóta osztják...

Ki vezeti a vállalkozást avagy mire jó a könyvelő?

Ki vezeti a vállalkozást avagy mire jó a könyvelő?

2022-02-01
0

Vállalkozói életünkben a könyvelő az, aki az egyik legnagyobb segítséget nyújthatja. Általában a könyvelő segítségével értelmezzük, ha valamilyen hatósági megkeresést...

Vezetés válsághelyzetben – irányítsd az idődet!

Vezetés válsághelyzetben – irányítsd az idődet!

2022-01-11
0

Nicki Rowland a "COVID idő" veszélyeiről beszél, és arról, miért olyan fontos, hogy kézbe vegyük a napunk irányítását. Csak elképzelni...

Papírmentes rendelő 2021 fogászati újdonsága Magyarorságon

Papírmentes rendelő 2021 fogászati újdonsága Magyarorságon

2021-11-09
0

Utoljára a 2019-es Dental World kiállításon találkoztunk személyesen a Cloudent Fogászati Szoftver csapatával. A pandémia miatt 2020-ban elmaradt a személyes...

Papírmentes rendelő és dokumentum kezelés – avagy a digitalizáció mesterfokon

Papírmentes rendelő és dokumentum kezelés – avagy a digitalizáció mesterfokon

2021-10-12
0

Friss Tamással, a Flexi-Dent fogászati szoftver cég vezetőjével beszélgettem a digitalizáció keretében az ideális helyzetről, papírmentes rendelőről, elektronikus aláírásról. A...

Továbbiak betöltése
Következő cikk
Álfogorvosok rendeltek Nagykanizsán

Álfogorvosok rendeltek Nagykanizsán

Implantálni kívánt terület megőrzése újfajta csapos műcsonk alkalmazásával

Implantálni kívánt terület megőrzése újfajta csapos műcsonk alkalmazásával

Az első 100 nap a TRIOS®-sal

Az első 100 nap a TRIOS®-sal

PRÉMIUM TARTALMAKHOZ

OLVASTA MÁR?

Az IDS visszatért: 120.000 látogató vett részt a világ vezető fogászati kiállításának 100. évfordulóján

Az IDS visszatért: 120.000 látogató vett részt a világ vezető fogászati kiállításának 100. évfordulóján

2023-03-23
„FELADATUNK, HOGY  A FOGORVOS-GENERÁCIÓNAK UTAT MUTASSUNK…”

„FELADATUNK, HOGY A FOGORVOS-GENERÁCIÓNAK UTAT MUTASSUNK…”

2023-03-22
Az atrofizált maxilla 3D rekonstrukciója

Az atrofizált maxilla 3D rekonstrukciója

2023-03-21
Az FDI a szájegészségügy világnapját ünnepli

Az FDI a szájegészségügy világnapját ünnepli

2023-03-20
Gingivitis kezelése hialuronsavval

Gingivitis kezelése hialuronsavval

2023-03-20
Single-tooth replacement with ceramic implants

Single-tooth replacement with ceramic implants

2023-03-17

Upgrade Congress

Dental World

APRÓ

  • Fogorvosi rendelő berendezése eladó
    Fogorvosi praxisom megszüntetése miatt rendelőm teljes berendezése eladó. Planmeca 2000 fogászati kezelőegység 3 darab fényes mikromotorral, 1:5 gyorsítókkal, lassítóval, turbinával.…

    [Több]

  • Szolnoki fogorvosi állás
    Tartós helyettest keresek szolnoki NEAK finanszirozott, vegyes fogászati praxis ellátására, elsősorban heti 30 órában, de akár részmunkaidőben is! A helyettesités…

    [Több]

WEBSHOP AJÁNLÓ

  • Fogtechnika éves előfizetés 10 000 Ft
  • Dental Magazinok éves előfizetés 41 000 Ft 23 500 Ft
  • Gengigel Prof 34 990 Ft

VÁLOGASSON!

  • Akciós termékek (14)
  • Fogkefék, Fogkrémek (16)
    • Emmi-Dent fogkefe, fogkrém (9)
    • Ionickiss fogkefék (3)
    • Megasonex fogkefe (2)
    • Philips elektromos fogkefék (2)
  • Gengigel (6)
  • Könyvek, Újságok (38)
    • Szakkönyvek (30)
    • Szaklapok (3)
    • Újság előfizetések (5)
  • Naptár (1)
  • Pólók humoros felirattal (4)

Impresszum

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

IMPRESSZUM

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

Olvasta már?

  • Az IDS visszatért: 120.000 látogató vett részt a világ vezető fogászati kiállításának 100. évfordulóján
  • „FELADATUNK, HOGY A FOGORVOS-GENERÁCIÓNAK UTAT MUTASSUNK…”
  • Az atrofizált maxilla 3D rekonstrukciója
  • Az FDI a szájegészségügy világnapját ünnepli
  • Gingivitis kezelése hialuronsavval

KÖZLEMÉNYEK

ÁSZF | Adatvédelem

Dental.hu © 2022

Nincs találat
Összes találat
  • Kapcsolat
  • Webshop
  • Apróhirdetések
  • UPGRADE CONGRESS 2023
  • DENTAL WORLD 2023
  • Cikkek
    • Általános fogászat
    • Digitális fogászat
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Implantológia
    • Lézer technológia
    • Orthodontia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • Szakmai Hírek
    • COVID-19

Dental.hu © 2022

  • Belépés
Elfelejtett jelszó?
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.