Fogorvosoknak és rendelő tulajdonosoknak és rendelő vezetőknek
2014. 05. 30–31., péntek-szombat, SYMA Rendezvényközpont „C” csarnok, emeleti Sydney és földszinti Moszkva terem
Május 30., 08.30–12.30 Hogyan vezessük sikeresen és feszültségmentesen rendelőnket?
Előadó: Kluka Attila
Kinek szól az előadás? Elsősorban olyan fogorvosoknak, rendelőtulajdonosoknak és rendelővezetőknek, akik egy jól szervezett, biztonságosan és nyereségesen működő rendelőben szeretnének nap mint nap dolgozni, ahol mindenki tudja, mi a feladata és fegyelmezetten el is végzi azt, a páciensek pedig elégedettek és hűségesek.
Milyen problémák megoldásához nyújt segítséget az előadás?
• Hogyan legyünk úrrá a szervezetlenségen, és hogyan teremtsünk egy kezelhető rendszert a rendelő vezetésére?
• Hogyan hozzunk létre egy páciensszám- és bevételnövelő marketingrendszert?
• Hogyan dolgozzunk ki egy biztonságos és transzparens pénzügyi rendszert?
• Hogyan ösztönözzük orvos kollégáinkat a sikeres kommunikációra és értékesítésre?
Május 30., 13.00–17.00 A működő és páciensszám-növelő online fogászati marketing
Előadó: Kluka Attila
Kinek szól az előadás? Elsősorban olyan fogorvosoknak, rendelőtulajdonosoknak és rendelővezetőknek, akik több új pácienst szeretnének online forrásokból (pl. honlapjukból), de nem ismerik az online marketinget, és még nem jártak sikerrel ezen a területen.
Milyen problémák megoldásához nyújt segítséget az előadás:
• Hogyan épül fel egy páciensszám-növelő honlap és mi kell annak sikeréhez?
• Hogyan építhető a páciensek bizalma az online eszközök segítségével?
• Hogyan hirdethetünk sikeresen online felületeken (pl.: Google Adwords)?
• Hogyan optimalizálhatjuk honlapunkat a hosszú távú eredményekért?
• Foglalkozzunk a Facebookkal vagy sem?
• Hogyan érhetünk el versenyelőnyt kis költségvetéssel az online piacon?
Május 31., 8.30–12.30 Hogyan tehetjük biztonságossá az Ön fogászati rendelőjét is?
Előadó: Kluka Attila
Kinek szól az előadás? Elsősorban olyan fogorvosoknak, rendelőtulajdonosoknak és rendelővezetőknek, akik biztonságosan szeretnék üzemeltetni rendelőjüket minden szempontból, és ráadásul a hatósági bírságokat is el szeretnék kerülni.
Milyen problémák megoldásához nyújt segítséget az előadás:
• Biztonságban tudni a féltve őrzött páciensadatokat
• A belső visszaélések és adatlopások elkerülési módja
• Felkészülés a NAV vizsgálataira
• Felkészülés a Munkaügyi Hatóságok vizsgálataira
• Felkészülés a Népegészségügyi Hivatal (ÁNTSZ) vizsgálataira
• A potyautas páciensek kiszűrése
• A peres eljárások elkerülésének módja
Május 31., 13.00–17.00 Sikeres kommunikációs és értékesítés az Ön rendelőjében
Előadó: Kluka Attila
Kinek szól az előadás? Elsősorban olyan fogorvosoknak, rendelőtulajdonosoknak és rendelővezetőknek, akik szeretnének növekvő páciensszámmal és növekvő bevételekkel találkozni a rendelőben dolgozó fogorvosok sikeres értékesítési tevékenységének köszönhetően.
Milyen problémák megoldásához nyújt segítséget az előadás:
• Hogyan építsünk bizalmat a pácienseinkben?
• Hogyan őrizzük meg pácienseink lojalitását?
• Hogyan térképezzük fel, mi van a páciensek fejében?
• Hogyan építsük fel a páciensünk profilját, és miért foglalkozzunk ezzel a kérdéssel?
• Hogyan kommunikáljunk érthetően és meggyőzően pácienseinkkel?
• Hogyan bonyolítsuk le az első konzultációt sikeresen?
• Hogyan értékesítsünk sikeresen nagy értékű fogászati beavatkozásokat?
[button color=”red” size=”medium” link=”http://www.upgradecongress.hu/regisztraacutecioacute.html” target=”blank” ]Jelentkezés az előadásokra[/button]