Legújabb

Az elektív fogászati ellátást szüneteltették Dubaiban

A nem sürgős fogászati ​​kezeléseket felfüggesztették Dubaiban - az Egyesült Arab Emírségek legnépesebb városában. A dubai egészségügyi hatóság (DHA) szerint az elővigyázatossági intézkedés célja a betegek és az egészségügyi személyzet védelme a SARS-CoV-2-től és a vírus terjedésének megakadályozása.

, Digitális fogászat, Fogtechnika

Legújabb

A kávé védőhatásai a fogak és a száj egészségére

Az a tény, hogy a kávé segíthet megelőzni az a lyukas fogakat, az egyik oka annak, hogy az egyesületek, mint például a Biomimetikus Fogorvosi Akadémia, mértékkel ajánlja annak fogyasztását. Az American Chemical Society által közzétett tanulmányból kiderült, hogy a pörkölt babból készült kávé antibakteriális tulajdonságokkal rendelkezik, amelyek távol tarthatják a lyukakat okozó mikroorganizmusokat (például a streptococcus mutans-t). A tanulmány szerint a bab, például az arabica és a robusta egyedi képessége hogy erőteljes anti-adhézióként működik, így megakadályozzák a lepedék rátelepedését a fogakra és az ínyre. Érdekes módon ez csak egy a kávé számos előnyéből, más tanulmányok azt mutatják, hogy széles körben előnyös lehet a száj egészségének szempontjából.

Hogyan javíthatja a testmozgás a száj egészségét?

A testmozgásnak számos dokumentált előnye van, többek között képes csökkenteni a szívbetegség, az elhízás, a 2-es típusú cukorbetegség és a rák egyes típusainak kialakulásának kockázatát – de a kutatások azt is kimutatták, hogy a száj egészségét is képes fokozni. A Journal of Dentistry egyik publikált tanulmánya azt mutatta, hogy a rendszeres fizikai aktivitás javíthatja a parodontális egészséget. Pontosabban: azok az emberek, akik rendszeresen sportoltak, 54% -kal kisebb valószínűséggel fognak parodontitisben szenvedni, mint azok, akik “nem mozgó” életet élnek. Az Országos Egészségügyi és Táplálkozási Vizsgálat felmérése ezenkívül feltárta, hogy azok az emberek, akik hetente háromszor vagy kevesebbszer sportolnak, szintén profitálhatnak belőle, ami azt jelenti, hogy 33% -kal kisebb a valószínűsége a parodontitis kialakulásának.

Betöltés