• Cikkarchívum
    • Általános fogászat
    • COVID-19
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Orthodontia
    • Lézer technológia
    • Implantológia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • DNEWS
  • Apróhirdetés
    • Apróhirdetések
    • Hirdetés feladása
  • Webshop
  • Rendezvények
    • Upgrade Congress 2023
    • Dental World 2023
  • Médiaajánló
    • Média ajánló
    • Dental Press Media offers
  • Kapcsolat
Nincs találat
Összes találat

Nincsenek termékek a kosárban.

Dental.hu
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
Nincs találat
Összes találat
Dental.hu
Nincs találat
Összes találat
Főoldal Cikkarchívum Praxismenedzsment

Mennyit érdemes költenem a marketingemre?

2020-05-27
Praxismenedzsment, Szakmai Hírek
Olvasási idő: 4 perc
Mennyit érdemes költenem a marketingemre?
Megosztom FacebookonMegosztom LinkedinenElküldöm emailben

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_row _builder_version=”4.4.1″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_text _builder_version=”4.4.7″ text_font=”|700|||||||” text_font_size=”16px”]

Időnként van szerencsém pénzügyileg igen tudatos rendelőtulajdonosokkal együtt dolgozni. Pontosan tudják, mennyi volt a bevételük, mennyi a kiadásuk, és azon belül is, hogy mennyit költöttek anyagokra, fogtechnikára, humánerőforrásra és marketingre. Azzal kapcsolatban azonban eltérnek a vélemények, hogy a teljes költségünknek mekkora hányadát racionális és elegendő elköltenünk az optimális eredmény érdekében. Meggyőződésem, amelyet a legjobb iparági példák is igazolnak, hogy ez a szám 5, de legföljebb 10%. A 12 hetes válságkezelő programunk során immár összeszokott csapatunkkal ezen a héten a fogászati marketing aktuális trendjeire helyeztük a fókuszt.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.4.1″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_text _builder_version=”4.4.7″]

Minél többet költök, annál több páciensem lesz?

A marketingtevékenységedre elkölthetsz nagyon sok pénzt és nagyon keveset is, és mindkettőt csinálhatod jól és rosszul is. Értelemszerűen arra kell törekednünk, hogy viszonylag alacsony költségek mellett érjük el a kívánt végeredményt, amely lehet az új páciensek számának növelése, acközelünkben élők megszólítása, vagy általános bevétel-növekedés. A marketing sosem kizárólag a hirdetések menedzselését jelentette, de viszonylag hosszú ideig ez volt az egyetlen eszköz, melynek valamely formáján (molino, online banner, Google Adwords stb.) keresztül nagyobb számban szólíthattuk meg potenciális pácienseinket. Ezek pedig jelentős költséggel jártak. Az eszközeid köre a közösségi-média felületek térhódításával hirtelen kibővült, ha azonban ezzel jól szeretnél élni, az egészen másfajta befektetést kíván meg Tőled és a csapatodtól.

Meséld a történeted!

A jó hírem az, hogy sem a jelenlegi trendek, sem a szolgáltatásunk jellegzetességei nem kívánják meg a magas kiadásokat a hatékony marketing érdekében. A szolgáltatás, amelyet végeztek, bizalmi alapokra épül, a bizalmat pedig folyamatos, őszinte és interaktív kommunikációval tovább mélyítheted a jelenlegi és leendő pácienseidben is. Egy zöldalmába harapó hófehér mosolyú nő fotójánál összemérhetetlenül több figyelmet generál egy vidám fotó, melyen épp kávéztok az asszisztensekkel, vagy csapatépítő túrára indultok épp. A személyes tartalom a maga –jó értelemben vett- tökéletlenségével és akár esetlenségével- együtt is szerethetővé, azonosulhatóvá, a bizalmi kör részévé teheti a rendelődet, ha ezt a szemléletet el tudod sajátítani és hitelesen tudod képviselni a rendelőd értékeit a nyilvános platformokon is.

Legyenek saját „marketing-nagyköveteid”

Azzal, hogy egy termék vagy szolgáltatás kipróbálása előtt lehetőségem van korábbi vásárlók véleményét bármikor elolvasni, az erőviszonyok kissé átrendeződtek. A hirdetések gyakran „túl szép, hogy igaz legyen” szövege kihívóra akadt: ma már egyre inkább (többnyire) valós ügyfelek valós élményei, dicsérő vagy elmarasztaló szavai alapján hozunk vásárlói döntéseket. Az a rendelő, amelyikben nem csupán a szolgáltatás minősége és a bánásmód magas színvonalú, de emellett tudatosan használják a szájhagyomány-marketing eszközét az offline és az online térben, a lehető legerősebb ütőkártyával rendelkezik. Így lesznek a pácienseid a „marketing-nagyköveteid”. A lehető leghitelesebb forrásként, önként és ingyenesen mesélik tovább a történetedet barátaiknak, családjuknak. Ahhoz, hogy ezt elérd, tudatosságra, következetességre és proaktivitásra lesz szükséged. De természetesen csak akkor, ha szívesen megtartanád a bankszámládon azt a pénzt, amit most Google Adwordsre költesz.

Máté Zoltán

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.4.1″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_cta title=”Ossza meg véleményét!” button_url=”https://www.facebook.com/dentalpress” button_text=”Hozzászólok” _builder_version=”4.4.1″ custom_button=”on” button_text_size=”16px” link_option_url_new_window=”on”]

A DENTAL.HU a fogászati szakma portálja.

Az Ön véleménye, hozzászólása, aktivitása legalább olyan fontos, mint a cikk, amit elolvasott. Ossza meg a cikket ismerőseivel vagy szóljon hozzá, mondja el véleményét a Facebook oldalunkon.

[/et_pb_cta][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Előző cikk

Digitális vezérlés az implantológiában

Következő cikk

Beszélgetés a mikroszkópos fogászat jövőjéről

TOVÁBBI CIKKEK

Az IDS visszatért: 120.000 látogató vett részt a világ vezető fogászati kiállításának 100. évfordulóján

Az IDS visszatért: 120.000 látogató vett részt a világ vezető fogászati kiállításának 100. évfordulóján

2023-03-23
0

Öt kiállítási nap után ma ért véget a Nemzetközi Fogászati Kiállítás (IDS), amely idén ünnepelte fennállásának 100. évfordulóját. A szervező...

„FELADATUNK, HOGY  A FOGORVOS-GENERÁCIÓNAK UTAT MUTASSUNK…”

„FELADATUNK, HOGY A FOGORVOS-GENERÁCIÓNAK UTAT MUTASSUNK…”

2023-03-22
0

Prof. dr. Nagy Katalinnal beszélgettünk életútjának fontosabb állomásairól, szakmai és tudományos munkásságáról, valamint közéleti tevékenységéről Prof. dr. Nagy Katalin a...

Az FDI a szájegészségügy világnapját ünnepli

Az FDI a szájegészségügy világnapját ünnepli

2023-03-20
0

Minden évben március 20-án az emberek világszerte összegyűlnek, hogy megünnepeljék a szájegészségügy világnapját (WOHD), és felhívják a figyelmet a szájbetegségek...

Holnap kezdődik a várva várt 40. IDS – Nemzetközi Fogászati Kiállítás, Kölnben

Holnap kezdődik a várva várt 40. IDS – Nemzetközi Fogászati Kiállítás, Kölnben

2023-03-13
0

A COVID-19 világjárvány óta először nyit meg teljes kapacitással a 2023-as Nemzetközi Fogászati Kiállítás (IDS), amely a tervek szerint igen...

Kurzus-ajánló: Utazás az arcüreg körül

Kurzus-ajánló: Utazás az arcüreg körül

2023-03-09
0

Az arcüreg, sinus maxillaris vagy éppen Highmore-féle üreg – nevezzük, ahogyan akarjuk – vitathatatlanul egy olyan részét képezi az emberi...

A harapás, az állkapocsízület és a rágóizomzat működése

A harapás, az állkapocsízület és a rágóizomzat működése

2023-03-01
0

A harapás bizonyos fajtája, amely az ízületi fej kényszerhelyzetét okozza, kiváltja a szervezet öngyógyítási kísérletét, a bruxizmust. Amennyiben az állkapocs...

Továbbiak betöltése
Következő cikk
Beszélgetés a mikroszkópos fogászat jövőjéről

Beszélgetés a mikroszkópos fogászat jövőjéről

„Megfelelően tudatos és nagyon szorgalmas munkával lehet csak eredményeket elérni!”

„Megfelelően tudatos és nagyon szorgalmas munkával lehet csak eredményeket elérni!”

A fogászati rendelők levegő tisztítása és aeroszol elszívás lehetőségei

A fogászati rendelők levegő tisztítása és aeroszol elszívás lehetőségei

PRÉMIUM TARTALMAKHOZ

OLVASTA MÁR?

Az IDS visszatért: 120.000 látogató vett részt a világ vezető fogászati kiállításának 100. évfordulóján

Az IDS visszatért: 120.000 látogató vett részt a világ vezető fogászati kiállításának 100. évfordulóján

2023-03-23
„FELADATUNK, HOGY  A FOGORVOS-GENERÁCIÓNAK UTAT MUTASSUNK…”

„FELADATUNK, HOGY A FOGORVOS-GENERÁCIÓNAK UTAT MUTASSUNK…”

2023-03-22
Az atrofizált maxilla 3D rekonstrukciója

Az atrofizált maxilla 3D rekonstrukciója

2023-03-21
Az FDI a szájegészségügy világnapját ünnepli

Az FDI a szájegészségügy világnapját ünnepli

2023-03-20
Gingivitis kezelése hialuronsavval

Gingivitis kezelése hialuronsavval

2023-03-20
Single-tooth replacement with ceramic implants

Single-tooth replacement with ceramic implants

2023-03-17

Upgrade Congress

Dental World

APRÓ

  • Soproni rendelőnkbe FOGORVOST keresünk!
    Soproni, sok éve stabilan működő, folyamatosan növekvő, igényesen kialakított és modern fogászati berendezésekkel felszerelt , protetikára és konzerváló fogászatra akkreditált…

    [Több]

  • Asszisztensi állás
    Dabasi,NEAK finanszírozott praxisomba keresek szakképzett fogászati asszisztenst főállásban. A jelentkezéseket fényképes önéletrajzzal a kallai.zola@upcmail.hu címre várom. Kállai Zoltán Tel.:+36-30/914-3683

    [Több]

WEBSHOP AJÁNLÓ

  • Fogtechnika éves előfizetés 10 000 Ft
  • Dental Magazinok éves előfizetés 41 000 Ft 23 500 Ft
  • Gengigel Prof 34 990 Ft

VÁLOGASSON!

  • Akciós termékek (14)
  • Fogkefék, Fogkrémek (16)
    • Emmi-Dent fogkefe, fogkrém (9)
    • Ionickiss fogkefék (3)
    • Megasonex fogkefe (2)
    • Philips elektromos fogkefék (2)
  • Gengigel (6)
  • Könyvek, Újságok (38)
    • Szakkönyvek (30)
    • Szaklapok (3)
    • Újság előfizetések (5)
  • Naptár (1)
  • Pólók humoros felirattal (4)

Impresszum

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

IMPRESSZUM

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

Olvasta már?

  • Az IDS visszatért: 120.000 látogató vett részt a világ vezető fogászati kiállításának 100. évfordulóján
  • „FELADATUNK, HOGY A FOGORVOS-GENERÁCIÓNAK UTAT MUTASSUNK…”
  • Az atrofizált maxilla 3D rekonstrukciója
  • Az FDI a szájegészségügy világnapját ünnepli
  • Gingivitis kezelése hialuronsavval

KÖZLEMÉNYEK

ÁSZF | Adatvédelem

Dental.hu © 2022

Nincs találat
Összes találat
  • Kapcsolat
  • Webshop
  • Apróhirdetések
  • UPGRADE CONGRESS 2023
  • DENTAL WORLD 2023
  • Cikkek
    • Általános fogászat
    • Digitális fogászat
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Implantológia
    • Lézer technológia
    • Orthodontia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • Szakmai Hírek
    • COVID-19

Dental.hu © 2022

  • Belépés
Elfelejtett jelszó?
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.