• Cikkarchívum
    • Általános fogászat
    • COVID-19
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Orthodontia
    • Lézer technológia
    • Implantológia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • DNEWS
  • Apróhirdetés
    • Apróhirdetések
    • Hirdetés feladása
  • Webshop
  • Események
    • DentalWorld2022
  • Médiaajánló
    • Média ajánló
    • Dental Press Media offers
  • Kapcsolat
Nincs találat
Összes találat

Nincsenek termékek a kosárban.

Dental.hu
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
Nincs találat
Összes találat
Dental.hu
Nincs találat
Összes találat
Főoldal Cikkarchívum Praxismenedzsment

Mennyit érdemes költenem a marketingemre?

2020-05-27
Praxismenedzsment, Szakmai Hírek
Olvasási idő: 4 perc
Mennyit érdemes költenem a marketingemre?
Megosztom FacebookonMegosztom LinkedinenElküldöm emailben

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_row _builder_version=”4.4.1″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_text _builder_version=”4.4.7″ text_font=”|700|||||||” text_font_size=”16px”]

Időnként van szerencsém pénzügyileg igen tudatos rendelőtulajdonosokkal együtt dolgozni. Pontosan tudják, mennyi volt a bevételük, mennyi a kiadásuk, és azon belül is, hogy mennyit költöttek anyagokra, fogtechnikára, humánerőforrásra és marketingre. Azzal kapcsolatban azonban eltérnek a vélemények, hogy a teljes költségünknek mekkora hányadát racionális és elegendő elköltenünk az optimális eredmény érdekében. Meggyőződésem, amelyet a legjobb iparági példák is igazolnak, hogy ez a szám 5, de legföljebb 10%. A 12 hetes válságkezelő programunk során immár összeszokott csapatunkkal ezen a héten a fogászati marketing aktuális trendjeire helyeztük a fókuszt.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.4.1″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_text _builder_version=”4.4.7″]

Minél többet költök, annál több páciensem lesz?

A marketingtevékenységedre elkölthetsz nagyon sok pénzt és nagyon keveset is, és mindkettőt csinálhatod jól és rosszul is. Értelemszerűen arra kell törekednünk, hogy viszonylag alacsony költségek mellett érjük el a kívánt végeredményt, amely lehet az új páciensek számának növelése, acközelünkben élők megszólítása, vagy általános bevétel-növekedés. A marketing sosem kizárólag a hirdetések menedzselését jelentette, de viszonylag hosszú ideig ez volt az egyetlen eszköz, melynek valamely formáján (molino, online banner, Google Adwords stb.) keresztül nagyobb számban szólíthattuk meg potenciális pácienseinket. Ezek pedig jelentős költséggel jártak. Az eszközeid köre a közösségi-média felületek térhódításával hirtelen kibővült, ha azonban ezzel jól szeretnél élni, az egészen másfajta befektetést kíván meg Tőled és a csapatodtól.

Meséld a történeted!

A jó hírem az, hogy sem a jelenlegi trendek, sem a szolgáltatásunk jellegzetességei nem kívánják meg a magas kiadásokat a hatékony marketing érdekében. A szolgáltatás, amelyet végeztek, bizalmi alapokra épül, a bizalmat pedig folyamatos, őszinte és interaktív kommunikációval tovább mélyítheted a jelenlegi és leendő pácienseidben is. Egy zöldalmába harapó hófehér mosolyú nő fotójánál összemérhetetlenül több figyelmet generál egy vidám fotó, melyen épp kávéztok az asszisztensekkel, vagy csapatépítő túrára indultok épp. A személyes tartalom a maga –jó értelemben vett- tökéletlenségével és akár esetlenségével- együtt is szerethetővé, azonosulhatóvá, a bizalmi kör részévé teheti a rendelődet, ha ezt a szemléletet el tudod sajátítani és hitelesen tudod képviselni a rendelőd értékeit a nyilvános platformokon is.

Legyenek saját „marketing-nagyköveteid”

Azzal, hogy egy termék vagy szolgáltatás kipróbálása előtt lehetőségem van korábbi vásárlók véleményét bármikor elolvasni, az erőviszonyok kissé átrendeződtek. A hirdetések gyakran „túl szép, hogy igaz legyen” szövege kihívóra akadt: ma már egyre inkább (többnyire) valós ügyfelek valós élményei, dicsérő vagy elmarasztaló szavai alapján hozunk vásárlói döntéseket. Az a rendelő, amelyikben nem csupán a szolgáltatás minősége és a bánásmód magas színvonalú, de emellett tudatosan használják a szájhagyomány-marketing eszközét az offline és az online térben, a lehető legerősebb ütőkártyával rendelkezik. Így lesznek a pácienseid a „marketing-nagyköveteid”. A lehető leghitelesebb forrásként, önként és ingyenesen mesélik tovább a történetedet barátaiknak, családjuknak. Ahhoz, hogy ezt elérd, tudatosságra, következetességre és proaktivitásra lesz szükséged. De természetesen csak akkor, ha szívesen megtartanád a bankszámládon azt a pénzt, amit most Google Adwordsre költesz.

Máté Zoltán

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.4.1″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_cta title=”Ossza meg véleményét!” button_url=”https://www.facebook.com/dentalpress” button_text=”Hozzászólok” _builder_version=”4.4.1″ custom_button=”on” button_text_size=”16px” link_option_url_new_window=”on”]

A DENTAL.HU a fogászati szakma portálja.

Az Ön véleménye, hozzászólása, aktivitása legalább olyan fontos, mint a cikk, amit elolvasott. Ossza meg a cikket ismerőseivel vagy szóljon hozzá, mondja el véleményét a Facebook oldalunkon.

[/et_pb_cta][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Előző cikk

Digitális vezérlés az implantológiában

Következő cikk

Beszélgetés a mikroszkópos fogászat jövőjéről

TOVÁBBI CIKKEK

Az elektromos cigaretta használata az amerikai fiatalok körében: A legújabb fejlemények

Az elektromos cigaretta használata az amerikai fiatalok körében: A legújabb fejlemények

2022-08-11
0

A dohányzás története az i. e. 5000-ig nyúlik vissza, míg a cigarettát először a XIX. század elején vezették be az...

Az amerikai fogorvosok túlnyomó többsége növeli az alkalmazottak fizetését

Az amerikai fogorvosok túlnyomó többsége növeli az alkalmazottak fizetését

2022-08-09
0

Az Amerikai Fogászati Szövetség (ADA) Egészségpolitikai Intézetének (HPI) friss adatai szerint az Egyesült Államokban a tulajdonos fogorvosok mintegy 80%-a az...

Új-Zéland fogászati rendszere gyermekkori szájegészségügyi válságot okoz, mondják a szakértők

Új-Zéland fogászati rendszere gyermekkori szájegészségügyi válságot okoz, mondják a szakértők

2022-08-04
0

Az új-zélandi fogászati ellátás a világ legdrágábbjai közé tartozik, ami sok lakost arra késztet, hogy késleltesse a fogorvosi vizsgálatokat, vagy...

Jelentősen megnövekedett fogerózióról számoltak be Dániában

Jelentősen megnövekedett fogerózióról számoltak be Dániában

2022-08-02
0

A Dán Fogászati Szövetség által végzett felmérés szerint a lakosság körében növekszik a fogak eróziója. A szövetség szerint a megállapítás...

Thaiföld fogászati turizmus központjává akar válni

Thaiföld fogászati turizmus központjává akar válni

2022-07-28
0

A Thaiföldi Királyság azzal kívánja élénkíteni gazdaságát, hogy az orvosi és fogászati kezelések nemzetközi központjává válik. Phuket tartományban még ebben...

Megalakult a Magyar Dentálhigiénikusok Egyesülete

Megalakult a Magyar Dentálhigiénikusok Egyesülete

2022-07-27
0

Hosszas előkészítő munka után 2022. első félévében megalakult a Magyar Dentálhigiénikusok Egyesülete. Az egyesületre azért volt szükség, mert Magyarországon, bár...

Továbbiak betöltése
Következő cikk
Beszélgetés a mikroszkópos fogászat jövőjéről

Beszélgetés a mikroszkópos fogászat jövőjéről

„Megfelelően tudatos és nagyon szorgalmas munkával lehet csak eredményeket elérni!”

„Megfelelően tudatos és nagyon szorgalmas munkával lehet csak eredményeket elérni!”

A fogászati rendelők levegő tisztítása és aeroszol elszívás lehetőségei

A fogászati rendelők levegő tisztítása és aeroszol elszívás lehetőségei

PRÉMIUM TARTALMAKHOZ

OLVASTA MÁR?

Az elektromos cigaretta használata az amerikai fiatalok körében: A legújabb fejlemények

Az elektromos cigaretta használata az amerikai fiatalok körében: A legújabb fejlemények

2022-08-11
Egy dilacerált gyökérrel rendelkező impaktálódott felső nagymetszőfog lézeres terápiával kiegészített orthodonciai kezelése

Egy dilacerált gyökérrel rendelkező impaktálódott felső nagymetszőfog lézeres terápiával kiegészített orthodonciai kezelése

2022-08-10
Az amerikai fogorvosok túlnyomó többsége növeli az alkalmazottak fizetését

Az amerikai fogorvosok túlnyomó többsége növeli az alkalmazottak fizetését

2022-08-09
A stabil szövet koncepciója

A stabil szövet koncepciója

2022-08-08
Új-Zéland fogászati rendszere gyermekkori szájegészségügyi válságot okoz, mondják a szakértők

Új-Zéland fogászati rendszere gyermekkori szájegészségügyi válságot okoz, mondják a szakértők

2022-08-04
A magyarországi  fogorvoslást érintő és befolyásoló adatok  változásának tendenciái

A magyarországi fogorvoslást érintő és befolyásoló adatok változásának tendenciái

2022-08-03

DENTAL WORLD 2022

Photon

APRÓ

  • Havonta
    Szentgotthárdon az osztrák,szlovén határ mellett több, mint 30 éve működő rendelőnkbe keressünk fogszabályozási rendelésünkre orvos kollégát ,már kialakult páciens körrel…

    [Több]

  • Fogászati asszisztens/dentálhigiénikus
    Két évtizede működő, nagy forgalmú, XV. kerületi fogászati magánrendelőbe keresünk azonnali kezdéssel főállásba fogászati asszisztens/dentálhigiénikus Kollégát. Amit kínálunk: -versenyképes fizetés…

    [Több]

WEBSHOP AJÁNLÓ

  • Fogtechnika éves előfizetés 10 000 Ft
  • Dental Magazinok éves előfizetés 36 000 Ft 19 800 Ft
  • Gengigel Prof 33 990 Ft

VÁLOGASSON!

  • Akciós termékek (14)
  • Egyéb (27)
  • Fogkefék, Fogkrémek (24)
    • Emmi-Dent fogkefe, fogkrém (9)
    • Gengigel (6)
    • Ionickiss fogkefék (3)
    • Megasonex fogkefe (3)
    • Oral B elektromos fogkefék (1)
    • Philips elektromos fogkefék (2)
  • Könyvek, Újságok (37)
    • Szakkönyvek (30)
    • Szaklapok (3)
    • Újság előfizetések (4)
  • Naptár (1)
  • Pólók humoros felirattal (4)

Impresszum

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

IMPRESSZUM

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

Olvasta már?

  • Az elektromos cigaretta használata az amerikai fiatalok körében: A legújabb fejlemények
  • Egy dilacerált gyökérrel rendelkező impaktálódott felső nagymetszőfog lézeres terápiával kiegészített orthodonciai kezelése
  • Az amerikai fogorvosok túlnyomó többsége növeli az alkalmazottak fizetését
  • A stabil szövet koncepciója
  • Új-Zéland fogászati rendszere gyermekkori szájegészségügyi válságot okoz, mondják a szakértők

Olvasta már?

Az elektromos cigaretta használata az amerikai fiatalok körében: A legújabb fejlemények

Egy dilacerált gyökérrel rendelkező impaktálódott felső nagymetszőfog lézeres terápiával kiegészített orthodonciai kezelése

Az amerikai fogorvosok túlnyomó többsége növeli az alkalmazottak fizetését

A stabil szövet koncepciója

Új-Zéland fogászati rendszere gyermekkori szájegészségügyi válságot okoz, mondják a szakértők

A magyarországi fogorvoslást érintő és befolyásoló adatok változásának tendenciái

Közlemények

ÁSZF | Adatvédelem

KÖZLEMÉNYEK

ÁSZF | Adatvédelem

Dental.hu © 2022

Nincs találat
Összes találat
  • Kapcsolat
  • Webshop
  • Apróhirdetések
  • DENTAL WORLD 2022
  • Cikkek
    • Általános fogászat
    • Digitális fogászat
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Implantológia
    • Lézer technológia
    • Orthodontia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • Szakmai Hírek
    • COVID-19

Dental.hu © 2022

  • Belépés
Elfelejtett jelszó?
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.