Harry Singh öt olyan marketingtippet oszt meg a Dentistry olvasóival, amelynek segítségével a fogászati praxis promóciója könnyebbé válik.
A szakember szerint a kulcsszó a SMART: vagyis a konkrét (specific), mérhető( measurable), elérhető (achievable), releváns (relevant) és időszerű (timely) indikátorok felállítása. Mielőtt a praxis marketingterve elkészül, ezeket a szempontokat fontos figyelembe venni.
A három M figyelembevétele szintén kulcsszabály: market, message, medium – vagyis fontos, hogy tudjuk, kik tartoznak a célközönségünkhöz (hány évesek, milyen neműek, mennyit keresnek, hol és hogyan élnek, és miért tőlünk vásároljanak, ne a konkurenciától?), üzenet (mi az a különleges szolgáltatás, amit csak mi nyújtunk, és miért fontos ez számukra?), médium (milyen platformon juttatjuk el üzenetünket a célközönséghez: online formában, szórólapon, nyomatott kiadványban…?).
Singh a közösségi média fontosságáról is beszél. Sok fogorvos előszeretettel ignorálja ezt a fórumot, pedig csak az Egyesült Királyságban több mint 38 millió aktív közösségi médiafelhasználó van. A teljes – 64,9 milliós – népességhez képesz ez az ország 64,9 százaléka.
Fontos továbbá a személyes kapcsolatépítés: a sikeres emberektől érdemes megkérdezni, hogyan érték el üzleti céljaikat, függetlenül attól, milyen területen tevékenykedik. Mindenkitől és bárkitől sokat tanulhatunk, ideértve a rossz döntéseiket is.
Forrás: medipress.hu