• Cikkarchívum
    • Általános fogászat
    • COVID-19
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Orthodontia
    • Lézer technológia
    • Implantológia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • DNEWS
  • Apróhirdetés
    • Apróhirdetések
    • Hirdetés feladása
  • Webshop
  • Rendezvények
    • Upgrade Congress 2023
    • Dental World 2023
  • Médiaajánló
    • Média ajánló
    • Dental Press Media offers
  • Kapcsolat
Nincs találat
Összes találat

Nincsenek termékek a kosárban.

Dental.hu
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
Nincs találat
Összes találat
Dental.hu
Nincs találat
Összes találat
Főoldal Cikkarchívum Praxismenedzsment

Marketing vs. hirdetés

2021-03-13
Praxismenedzsment
Olvasási idő: 3 perc
Marketing vs. hirdetés
Megosztom FacebookonMegosztom LinkedinenElküldöm emailben

Gyakran felmerülő kérdés egy-egy konkrét hirdetéssel, reklámmal kapcsolatban, legyen az online vagy offline: Érdemes csinálni? Mennyit költsek rá? Milyen eredményt várhatok?
Érdemes tisztázni egy fogalmi és definíciós kérdést a válaszhoz, a hirdetés és a marketing szavak ugyanis közel sem azonosak.

Hirdetés/reklám: Fizetőeszköze – PÉNZ

Definíció – Ha rádobunk egy csomó húszezrest a problémára, akkor megoldódik. Szeretnél 50-100 új érdeklődő telefonhívást havonta a rendelődnek? Nem probléma! Adj havi 1,5 millió forintot a SEO és Adwords specialistáknak, és megcsinálják Neked. Szeretnél havonta 25-50 fogszabályozós kezelést indítani? Nem probléma! Dobd föl az 50%-os ajánlatot a Bónuszbrigádra, fizesd ki a jutalékukat, engedd el a saját nyereségedet az árból (!!!) és az 50 páciens el fogja kezdeni a kezelést. Kár, hogy a telefonhívásban nem irántad és kezelések iránt érdeklődnek majd, hanem hogy mennyibe kerül. Ha te vagy a legolcsóbb, jön! Afelől se legyenek illúzióid, hogy a becsalogatott fogszabis páciens majd nálad marad a tömésekre és fogpótlásokra is…

Marketing: Fizetőeszköze – IDŐ és ENERGIA

Definíció – Folyamatosan és konzisztensen a fő értékeid mentén elmondani a SAJÁT történeted másoknak, hogy miért és hogyan gyógyítasz és változtatod meg a pácienseid életét. Akkor vagy igazán nyerő, ha ebbe a történetmesélésbe be tudod vonni a meglévő pácienseidet és rá tudod venni őket, hogy online vagy offline elmeséljenek ebből sztoriból néhány fejezetet. Ha ez sikerül olyan emberek fognak megkeresni, akik hasonló értékrendet képviselnek, mint a „barátaid” (meglévő, elégedett pácienseid), általuk megismerve Téged már egy sokkal pozitívabb hozzáállással érkeznek, és nem a pénz lesz a legfontosabb tényező. Ha szeretnél minőségi implantos páciensérdeklődéseket, akkor kérd meg meglévő (és elégedett!) implantos pácienseidet, hogy

  • vigyék magukkal a rendelő névjegykártyáját
  • jelentkezzenek be a Facebookon a rendelődbe, mikor nálad járnak
  • írjanak egy Google vagy Facebook értékelést
  • írjanak a vendégkönyvbe egy rövid bejegyzést
  • kövessék Facebook és Instagram oldaladat és osszák meg azokat a bejegyzéseket, amelyeket érdekesnek találnak
  • legyenek részesei a történetednek, és egyezzenek bele egy közös selfie-be vagy csoportképbe, amelyet publikáltok a Facebookon
  • mondják el egy rövid videóban, hogyan érezték magukat nálad és miért voltak elégedettek a kezeléssel.
  • oszd meg bátran ezeket az anyagokat a weboldaladon, közösségi média csatornáidon, hírleveledben (természetesen csak akkor, ha a páciensed is hozzájárult)!

Ezek a tevékenységek olyan telefonhívásokhoz vezetnek majd, melyben valami ilyesmi hangzik el: „Szeretnék bejelentkezni Önökhöz egy implant konzultációra. Az egyik barátomat már kezelték, és olyan jól beszélt Önökről, hogy én is az XY Doktorral szeretném megcsináltatni.” Ez az út minimális pénzbe kerül, de időt és energiát azonban igényel. A rendelőben csapatként közösen odafigyelni a pácienssel kapcsolatos apró részletekre, bevonni a betegeidet a történeted elmesélésébe azzal jár, hogy néhány szokásodon talán változtatnod kell. Előfordulhat, hogy ki kell lépni a komfort zónádból és új dolgokat kell megtanulni… Te melyik utat választod

Máté Zoltán

Előző cikk

Az eset megoldása az „okkluzális légzsák”

Következő cikk

How much should I spend on advertising?

TOVÁBBI CIKKEK

Kerekasztal beszélgetés

Kerekasztal beszélgetés

2022-11-28
0

Mit hoz a 2023-as év a fogászati rendelők számára? A Dental World első napján, október 13-án csütörtökön, a központi színpadon...

Útmutató fogászatoknak, páciensvélemények jogszerű használatához

Útmutató fogászatoknak, páciensvélemények jogszerű használatához

2022-10-12
0

A gyógyítás nemes hivatás. Nincs, akit ne töltene el melegséggel a betegek hálája. Mióta gyógyítás létezik, az emberek azóta osztják...

Ki vezeti a vállalkozást avagy mire jó a könyvelő?

Ki vezeti a vállalkozást avagy mire jó a könyvelő?

2022-02-01
0

Vállalkozói életünkben a könyvelő az, aki az egyik legnagyobb segítséget nyújthatja. Általában a könyvelő segítségével értelmezzük, ha valamilyen hatósági megkeresést...

Vezetés válsághelyzetben – irányítsd az idődet!

Vezetés válsághelyzetben – irányítsd az idődet!

2022-01-11
0

Nicki Rowland a "COVID idő" veszélyeiről beszél, és arról, miért olyan fontos, hogy kézbe vegyük a napunk irányítását. Csak elképzelni...

Papírmentes rendelő 2021 fogászati újdonsága Magyarorságon

Papírmentes rendelő 2021 fogászati újdonsága Magyarorságon

2021-11-09
0

Utoljára a 2019-es Dental World kiállításon találkoztunk személyesen a Cloudent Fogászati Szoftver csapatával. A pandémia miatt 2020-ban elmaradt a személyes...

Papírmentes rendelő és dokumentum kezelés – avagy a digitalizáció mesterfokon

Papírmentes rendelő és dokumentum kezelés – avagy a digitalizáció mesterfokon

2021-10-12
0

Friss Tamással, a Flexi-Dent fogászati szoftver cég vezetőjével beszélgettem a digitalizáció keretében az ideális helyzetről, papírmentes rendelőről, elektronikus aláírásról. A...

Továbbiak betöltése
Következő cikk
How much should I spend on advertising?

How much should I spend on advertising?

Fogászat ​​és ivóvíz: Mennyire fontos a víz minősége a száj egészsége szempontjából?

Fogászat ​​és ivóvíz: Mennyire fontos a víz minősége a száj egészsége szempontjából?

A TITÁNIMPLANTÁTUMOK OSSZEOINTEGRÁCIÓJA

A TITÁNIMPLANTÁTUMOK OSSZEOINTEGRÁCIÓJA

PRÉMIUM TARTALMAKHOZ

OLVASTA MÁR?

Gyorsított polikromatikus IV. osztályú restaurálás

Gyorsított polikromatikus IV. osztályú restaurálás

2023-09-20
A PRF egyszerű és autológ technika, mely segít a sebészeknek a korai sebgyógyulás javításában

A PRF egyszerű és autológ technika, mely segít a sebészeknek a korai sebgyógyulás javításában

2023-09-18
Formlabs Automation Ecosystem

Formlabs Automation Ecosystem

2023-09-15
Intra- és intervizsgálói megbízhatóság a parodontitis osztályozásában a parodontális betegségek 2018-as osztályozása szerint

Intra- és intervizsgálói megbízhatóság a parodontitis osztályozásában a parodontális betegségek 2018-as osztályozása szerint

2023-09-13
A szájvíz felfedheti a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának kockázatát

A szájvíz felfedheti a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának kockázatát

2023-09-12
A hat csatorna ritka esete

A hat csatorna ritka esete

2023-09-11

Upgrade Congress

Dental World

APRÓ

  • Fogorvost keres Budapest-Dunaharaszti határán magánrendelő
    Dunaharaszti-Budapest határán, HÉV megálló mellett lévő családias hangulatú 4 székes rendelőnkbe keresünk fogorvos kollégát. 15 év alatt mindennemű marketing nélkül…

    [Több]

  • Fogászati asszisztenst keresünk
    3 székes, 2. kerületi fogorvosi magánrendelő keres fogászati asszisztens munkatársat teljes munkaidőben. Amit biztosítunk: - 8 órás bejelentés. - Teljes…

    [Több]

WEBSHOP AJÁNLÓ

  • Fogtechnika éves előfizetés 10 000 Ft
  • Dental Magazinok éves előfizetés 41 000 Ft 23 500 Ft
  • Gengigel Prof 34 990 Ft

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

VÁLOGASSON!

  • Akciós termékek (14)
  • Egyéb (5)
  • Fogkefék, Fogkrémek (11)
    • Emmi-Dent fogkefe, fogkrém (9)
    • Megasonex fogkefe (2)
  • Gengigel (6)
  • Könyvek, Újságok (38)
    • Éves újság előfizetések (4)
    • Szakkönyvek (30)
    • Szaklapok (4)
  • Naptár (1)
  • Pólók humoros felirattal (4)

Impresszum

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

IMPRESSZUM

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

Olvasta már?

  • Mitől más a dohányhevítéssel keletkező aeroszol, mint a cigarettafüst?
  • Gyorsított polikromatikus IV. osztályú restaurálás
  • A PRF egyszerű és autológ technika, mely segít a sebészeknek a korai sebgyógyulás javításában
  • Formlabs Automation Ecosystem
  • Intra- és intervizsgálói megbízhatóság a parodontitis osztályozásában a parodontális betegségek 2018-as osztályozása szerint

KÖZLEMÉNYEK

ÁSZF | Adatvédelem

Dental.hu © 2022

Nincs találat
Összes találat
  • Kapcsolat
  • Webshop
  • Apróhirdetések
  • UPGRADE CONGRESS 2023
  • DENTAL WORLD 2023
  • Cikkek
    • Általános fogászat
    • Digitális fogászat
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Implantológia
    • Lézer technológia
    • Orthodontia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • Szakmai Hírek
    • COVID-19

Dental.hu © 2022

  • Belépés
Elfelejtett jelszó?
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.