Hazel Adams beszél a kihívásokkal teli időkről, és remek tanácsokat ad a fogorvosoknak.

A fogorvosi rendelők rendkívül nehéz és kihívásokkal teli időket élnek át. Ez magában foglalja az új normális állapotba való visszatérésre vonatkozó tervek kidolgozását. Számos olyan kérdéssel kell szembenézni, mint például:

  • Pénzügyi megszorítások
  • Bizonytalanság a rendelő jövőjét illetően
  • Egészségügyi aggályok mind Ön, mind a személyzet számára
  • A betegek megtartása a jövőben.

Egy dolog biztos: a siker érdekében gyorsan kell lépnie a praxis újjáépítése érdekében. Rendkívül fontos, hogy kiváló páciensélményt nyújtson, amikor újra megnyitja kapuit. Ez azzal kezdődik, hogy gondoskodik a személyzetéről:

Üdvözölje újra a személyzetet, és érdeklődjön a közérzetükről. Nyugtassa meg őket azokkal a lépésekkel kapcsolatban, amelyeket annak érdekében tett, hogy a rendelőt biztonságossá tegye mind az ő, mind a betegek számára. Ossza meg a rendelő továbbvitelére vonatkozó terveit, és azt, hogy milyen fontos az ő hozzájárulásuk a rendelő sikeréhez. A morál lehet, hogy alacsony, azonban mindig érthetően kommunikáljon, és biztosítsa, hogy az egész fogorvosi csapat együtt dolgozik céljai eléréséért.

Az Ön rendelőjébe visszatérő páciensek azt szeretnék, ha megnyugtatná őket, hogy a megfelelő lépéseket megtette a védelmük érdekében.

Magyarázza el, mit tettek a biztonságos visszatérésük érdekében. Meg kell tartania pácienseit. Adja meg nekik a lehetőséget, hogy az esetlegesen felmerülő aggályaikkal foglalkozhassanak, és tájékoztassa őket arról is, hogy szükség esetén kapcsolatba léphetnek a rendelővel.

Forrás: dentistry.co.uk