Aktuális

hírek, érdekességek

Vádat emeltek egy fogorvos ellen, mert nyomást gyakorolt ​​alkalmazottaira a COVID-19 oltás beadása kapcsán

Az egészségügyi szolgáltatók világszerte megkezdték a várva várt COVID-19 vakcina beadását. Számos országban a fogászati dolgozók a kiemelt csoportba tartoznak, amely az első között jogosult a vakcina fogadásra. A közelmúltban egy bajor fogorvos oltási időpontokat szervezett az egész praxisszemélyzete számára. Ugyanakkor negatív következményekkel fenyegette mindazokat, akik elutasítják az oltást. Mivel Németországban még nem állapították meg az ilyen követelmény jogi alapját, a fogorvost feljelentették a hatóságoknál.

Legújabb

Az Egyesült Királyság fogorvosai jövedelem és betegszám csökkenést várnak 2021-ben

A General Dental Council (GDC) megbízásából készült új jelentés megállapította, hogy az Egyesült Királyság fogorvosai pesszimisták abban, hogy a fogászati kezelések számai képesek lesznek elérni a korábban jósolt számokat. Az online felmérés válaszadóinak többsége arra számít, hogy a pandémia továbbra is korlátozni fogja a kezelési kapacitásokat, és hogy a 2020-ban tapasztalt jövedelem csökkenés az új évben is folytatódni fog.

Öt lépés a fájdalommentes fogászat gyakorlásáig

A kutatások azt mutatják, hogy a fogorvosok 75% -a panaszkodik izom-csontrendszeri fájdalomra, és most a COVID-19 járvány további stresszt és fizikai megterhelést eredményez. Dr. Bethany Valachi, a Practice Dentistry Pain-Free: Evidence-based Strategies to Prevent Pain és az Extend Your Career könyvek szerzője, valamint az ergonómia klinikai oktatója a portlandi Oregon Egészségügyi és Tudományegyetemen január 13-án élő webes szemináriumot tart. Be fogja mutatni azt, azt öt lépésből álló rendszert, melynek célja a fájdalom eltávolítása a fogorvosi gyakorlatból.

Betöltés