Cataflam Dolo Rapid 25 mg lágy kapszula.

A hatékony fájdalomcsillapítás, gyulladáscsökkentés számos kóros elváltozás esetén és többnyire a terápiás folyamatokban is nélkülözhetetlen.

A szájon át szedhető gyógyszerek megválasztásakor fontos szempont a gyors felszívódóképesség és az emésztőrendszeri irritációk veszélyének csökkentése.

A vény nélkül kapható, nem-szteroid gyulladásgátló gyógyszerek közé tartozó Cataflam Dolo Rapid 25 mg lágy kapszula alábbi tulajdonságai miatt jó választást jelenthet:

• Klinikai vizsgálatok eredményei szerint gasztro-duodenális tolerálhatósága szignifikánsan jobb, mint az acetilszalicilsav tablettának vagy az ibuprofén lágy kapszulának1;
  • klinikai gyomor-bélrendszeri endoszkópiás adatok kimutatták, hogy ugyanolyan jól tolerálható, mint a Cataflam Dolo tabletta1.

Hatóanyaga: diklofenák-kálium; hatásmechanizmusa a gyulladásért, fájdalomért és lázért felelős prosztaglandinok bioszintézisének gátlásán alapul.
A diklofenák gyorsan és teljesen felszívódik. Egy 25 mg-os lágy kapszula bevétele után az átlagos plazmakoncentráció csúcsa 25 perc múlva alakul ki és 1125 nanogramm/ml-t ér el (átlag tmax).
Enyhíti a fájdalmas, gyulladásos tüneteket, a duzzanatokat és a lázat. Javallott fejfájás, fogfájás, menstruációs fájdalom, reumatológiai és izom eredetű fájdalom, hátfájás esetén, valamint a megfázás és az influenza tüneteinek kezeléséhez.
Ha a tünetek láz esetén a kezelés megkezdését követő 3, fájdalom esetén 5 napon belül nem enyhülnek vagy esetleg súlyosbodnak, orvosi vizsgálatra van szükség!

* A gyomor-bélrendszer bizonyítottan jobban tolerálja, mint az ibuprofén lágy kapszulát.1,2

Zinc kód: CHHU/CHVOLT/0098/19
Anyag jóváhagyásának dátuma: 2019.06.27.

Bővebb információért olvassa el a gyógyszer alkalmazási előírását!
Forgalmazza: GlaxoSmithKline-Consumer Kft. 1124 Budapest, Csörsz u. 43. Tel.: +36 1 225 5800 www.gsk.hu

Amennyiben termékünk alkalmazása során „Nemkívánatos eseményt” észlel, kérjük, 24 órán belül jelentse a Hungary.PH_Safety@gsk.com e-mail címen vagy a +36/1-22-55-300-as telefonszámon!
A védjegyek tulajdonosa vagy engedélyezett használója a GSK vállalatcsoport.
Harmadik fél által (DIALOG Egészség Kommunikációs és Tanácsadó Kft.) készített tartalom, GSK által szponzorált tartalom.

¹Cataflam Dolo Rapid 25 mg lágy kapszula alkalmazási előírás, 2019.04.01.
2 Hawkey et al. Aliment Pharmacol Ther. 2012; 35 (7): 819-27.