[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_row _builder_version=”4.4.1″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_text _builder_version=”4.4.1″ text_font=”|700|||||||” text_font_size=”16px”]
„A visszapillantó tükör csak egy dologra jó: hogy lásd magad milyen jól nézel ki miközben haladsz előrefele!”
A sokk megvolt, a tanácstalanság megvolt, ki is beszéltük és már számos esetben meg is vizsgáltuk a helyzetet. Itt az idő, hogy ne búslakodjunk, hanem alkalmazkodjunk és találjuk fel újra önmagunkat, újuljunk meg!
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.4.1″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_text _builder_version=”4.4.1″]
Örömmel tapasztalom az ügyfeleinkkel való beszélgetésekben és a rendszeres webinar sorozatunkon egyaránt, hogy a veszélyhelyzeti intézkedések miatt a fogorvos szakmában is eljött a kreativitásnak és a változásra való nyitottságnak az ideje.
Az új idők hívásának – vagy inkább kényszerítő erejének – engedelmeskedve egyre több fogorvosi rendelő vezeti be valamilyen formában a telemedicina intézményét. Erről beszélgettünk 70+ résztvevővel a pénteki webinárunkon.
De mi értelme van egy online konzultációnak, ha úgysem tudunk fizikailag segíteni a páciensen?
Miért fordítson erre energiát bárki, akinek a szakmája hatalmas részben manuális tevékenységből áll?
Kell, hogy halljanak Rólad a pácienseid, hiszen ha minden tevékenységet megszűntetsz és hallgatsz, máshol fognak segítséget keresni.
Kell, hogy érezzék, hogy érdekel a sorsuk, hiszen a törődésed, a megfelelő emberi hozzáállásod elmélyítheti az orvos és páciense közötti amúgy is bizalmas viszonyt.
Kell, hogy aktív maradj és dolgozz! Hogy formában maradj, még ha nem is konkrét manuális munkáról van szó.
Kell, hogy a lehető legtöbb információd legyen a pácienseidről ahhoz, hogy jó döntést hozhass velük kapcsolatban. Hogy tudd, szüksége/lehetősége van-e sürgősségi kezelésre Nálad.
Hogyan csináljam?
A lehetőségek mellett számos kérdés is felmerül a virtuális betegellátással kapcsolatban, de fontos, hogy a helyes kérdéseket tegyük fel!
Kérjek érte pénzt? Mennyit?
HELYETTE: Milyen értéket tudok adni az online konzultáción, hogy azért pénzt kérhessek el?
Hogy fogja az átlag páciensem fogadni ezt, ha még az e-mailt sem tudják kezelni?
HELYETTE: Mi az a felület, ami elérhető és érthető a pácienseimnek, és hogyan tudom azt optimálisan használni?
Nem kerülhetek bajba azért, ha vizsgálat hiányában diagnosztizálok egy problémát és adok tanácsot?
HELYETTE: Hogyan kommunikálhatok a helyzetnek megfelelően úgy, hogy a páciensem és a saját magam érdekét is figyelembe veszem?
Természetesen az online konzultáció nem fogja megoldani sem a kieső bevételeinkből származó anyagi-, sem a személyes kontaktus hiányából fakadó szakmai problémáinkat. De a jelen helyzetben valószínűleg ez az optimális út, hogy a pácienseidnek segíthess, hogy jelen legyél, és hogy a hivatásodat betöltsd és fedezd a költségeidet. És nem utolsósorban… még maszk sem kell hozzá!
A webináron megosztásra került hasznos tudástár további elmélyedésre:
A portfólio cikke a napokban:
• https://www.portfolio.hu/gazdasag/20200415/a-betegek-orultek-hogy-nem-tuntunk-el-igy-mukodik-a-virtualis-rendelo-a gyakorlatban-426060?fbclid=IwAR3G-lffpOIdDCzGlNVEzt9Gbwyvicw7pFpdXwHIq_9cart7OBxA2Q8qr6Q
Példa egy angol fogászatról:
• https://www.tooth-doctor.com/tooth-doctor-online-dental-consultation/
Platformok, melyek segítenek az online konzultálás folyamatában:
• VirtualDent:
https://signup.virtuaden.com/australia?fbclid=IwAR2oqjMb3MdBkA5o9WhEPFBbAKI1ehZV8-mgYZG2HCXmZBET8TKQla0WEhs
• SmileMate:
https://www.smilemate.com/
És a Magyar szoftver, amiről hallottunk is egy roved ismertetőt:
https://medicall.cc/
A Dental Menedzser webinárjait a következő Facebook oldalon érik el:
https://www.facebook.com/dentalmenedzser/
Máté Zoltán
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.4.1″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_cta title=”Ossza meg véleményét!” button_url=”https://www.facebook.com/dentalpress” button_text=”Hozzászólok” _builder_version=”4.4.1″ custom_button=”on” button_text_size=”16px” link_option_url_new_window=”on”]
A DENTAL.HU a fogászati szakma portálja.
Az Ön véleménye, hozzászólása, aktivitása legalább olyan fontos, mint a cikk, amit elolvasott. Ossza meg a cikket ismerőseivel vagy szóljon hozzá, mondja el véleményét a Facebook oldalunkon.
[/et_pb_cta][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]