• Cikkarchívum
    • Általános fogászat
    • COVID-19
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Orthodontia
    • Lézer technológia
    • Implantológia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • DNEWS
  • Apróhirdetés
    • Apróhirdetések
    • Hirdetés feladása
  • Webshop
  • Események
    • DentalWorld2022
  • Médiaajánló
    • Média ajánló
    • Dental Press Media offers
  • Kapcsolat
Nincs találat
Összes találat

Nincsenek termékek a kosárban.

Dental.hu
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
Nincs találat
Összes találat
Dental.hu
Nincs találat
Összes találat
Főoldal Cikkarchívum Praxismenedzsment

Hogyan tudja a tartalommarketing a következő szintre emelni fogászati praxisát?

2020-09-22
Praxismenedzsment
Olvasási idő: 4 perc
Hogyan tudja a tartalommarketing a következő szintre emelni fogászati praxisát?
Megosztom FacebookonMegosztom LinkedinenElküldöm emailben

A leendő betegek mintegy 77% -a online keresőmotorokon keresztül végez kutatást, és körülbelül 76% -uk a szolgáltató webhelyén – derül ki egy Google-tanulmányból. Ráadásul azoknak a 71% -a, akik pozitív tapasztalatokat szereztek egy márkáról a közösségi médiában, valószínűleg azt ajánlják barátaiknak és szeretteiknek. A tartalommarketing a fogászati ​​digitális stratégiák döntő elemévé vált, a megkérdezett emberek 94% -a azt mondta, hogy egy általuk követett vállalkozás termékeit vagy szolgáltatásait vásárolná meg. A minőségi tartalom létrehozása és közzététele már nem jelent luxust az orvosi vállalkozások számára sem. Ehelyett egyre inkább vezető szerepet játszik a marketing stratégiában, mivel a keresőmotorok az elsődleges módjává váltak annak, hogy új betegek először kapcsolatba kerüljenek a fogorvosi szolgáltatásokkal.

Tartalommarketing taktikák: kiválasztás

Számos módja van annak, hogy egy fogorvosi rendelő kielégítő tartalmat készítsen a meglévő és a leendő betegei számára. Ide tartozik a blogolás, a közösségi média csatornái (Instagram, Facebook és Twitter), esettanulmányok és magazinok, videók és webes szemináriumok. Fontos, hogy különböző taktikákkal kísérletezzen, és az elemzésekre támaszkodva tesztelje azokat, amelyek a legmagasabb elérés- és konverziós arányt eredményezik. A legtöbb neves klinikának ma már van blogja és közösségi média fiókja. A tiednek különféle esettanulmányokat is ajánlott tartalmaznia, hogy a betegek az „előtte és utána” fényképeken keresztül megtekinthessék munkádat. Ha azonban rövid online magazinokat, e-bookokat készít, ajánlja fel őket ingyenesen letöltésre a felhasználó e-mail címéért cserébe. Ez lehetővé teszi, hogy az e-mail címeket különböző csoportokba gyűjtsük, a letöltött e-bookok jellegétől függően.

Befektetés egy jó szövegíróba

Nem minden fogorvos, vagy fogászatban dolgozó szakember élvezi az írást, ezért akár egy tehetséges írót is bevonhat a marketing csapatába a tartalomíráshoz, vagy támaszkodjon megbízható, ajánlott copywriterre a weboldalán megjelenő tartalmakhoz vagy a blogján. De akár választhat olyan írót is, aki jártas a különféle írási szerepekben, vagy két különböző szakemberre is támaszkodhat a szövegírás és a blogolás során. A két feladat tulajdonképpen nagyon különbözik egymástól: tartalomírók lesznek felelősek a hirdetésekért, mivel céljuk az azonnali cselekvést vagy konverziót eredményező tartalom megírása. A tartalomírók inkább az információk szolgáltatására, a közönség szórakoztatására és a hűséges követői bázis kiépítésére koncentrálnak, amelyik ráhangolódik a közösségi média csatornákra, és rendszeresen blogol.

A tartalom megtervezése

Miután kísérletezett különböző típusú tartalmakkal és (a közösségi média esetében) a bejegyzések időzítésével, meg kell határoznia egy részletes ütemtervet arról, hogy a tartalom mikor és hova kerülhet fel a hét folyamán. Ideális esetben új blogbejegyzéseket kell készítenie néhány naponta, vagy legalábbis hetente egyszer. Töltsön fel új bejegyzéseket és képeket az Instagramra és más alkalmazásokba, hogy megmutassa munkáját, és vegye fontolóra az alkalmi vlogolást. Az olyan szoftverek, mint a HootSuite, lehetővé teszik a tartalom közzétételének előzetes feltöltését és programozását a közösségi média széles skáláján. Ezek az eszközök javítják az időhatékonyságot, mivel lehetővé teszik, hogy mindössze egy reggel vagy nap egy egész hét tartalom programozását tudja véghezvinni.

Ha fogorvosi rendelője van, akkor a tartalommarketingnek kétségkívül kiemelt prioritásnak kell lennie a szélesebb közönség elérése és a hűséges betegbázis fenntartása szempontjából. A fogorvosi rendelő különféle tartalomtípusokra támaszkodhat – beleértve a blogokat, az ebookokat valamint a közösségi médián közzétett bejegyzéseket és képeket. A kísérletezés a korai szakaszban fontos lesz, de miután azonosította a betegeknél visszhangzó tartalom típusát, győződjön meg arról, hogy gondoskodik-e a feltöltéseikről, és a szoftverekre támaszkodva előkészíti a különböző adathordozókra történő feltöltéseket – idővel elkészíti a sikeres tartalommarketing-stratégia.

Forrás: Dentalnews.com

Előző cikk

Az IDS hibrid esemény lesz 2021-ben

Következő cikk

Új megoldások műfogsort viselőknek – Korszerű eszköztár rögzítéshez és tisztításhoz

TOVÁBBI CIKKEK

Ki vezeti a vállalkozást avagy mire jó a könyvelő?

Ki vezeti a vállalkozást avagy mire jó a könyvelő?

2022-02-01
0

Vállalkozói életünkben a könyvelő az, aki az egyik legnagyobb segítséget nyújthatja. Általában a könyvelő segítségével értelmezzük, ha valamilyen hatósági megkeresést...

Vezetés válsághelyzetben – irányítsd az idődet!

Vezetés válsághelyzetben – irányítsd az idődet!

2022-01-11
0

Nicki Rowland a "COVID idő" veszélyeiről beszél, és arról, miért olyan fontos, hogy kézbe vegyük a napunk irányítását. Csak elképzelni...

Papírmentes rendelő 2021 fogászati újdonsága Magyarorságon

Papírmentes rendelő 2021 fogászati újdonsága Magyarorságon

2021-11-09
0

Utoljára a 2019-es Dental World kiállításon találkoztunk személyesen a Cloudent Fogászati Szoftver csapatával. A pandémia miatt 2020-ban elmaradt a személyes...

Papírmentes rendelő és dokumentum kezelés – avagy a digitalizáció mesterfokon

Papírmentes rendelő és dokumentum kezelés – avagy a digitalizáció mesterfokon

2021-10-12
0

Friss Tamással, a Flexi-Dent fogászati szoftver cég vezetőjével beszélgettem a digitalizáció keretében az ideális helyzetről, papírmentes rendelőről, elektronikus aláírásról. A...

A fogorvosok több mint fele aggódik, hogy fog megfelelő mértékű nyugdíjat kapni

A fogorvosok több mint fele aggódik, hogy fog megfelelő mértékű nyugdíjat kapni

2021-05-20
0

A Wesleyan, a fogorvosok pénzügyi szolgáltatásaira szakosodott szolgáltató új kutatása szerint a fogorvosok 52%-a tart attól, hogy nem lesz elegendő...

4 módszer a bizalom kiépítésére a pácienseivel

4 módszer a bizalom kiépítésére a pácienseivel

2021-04-19
0

Szinte mindenki tisztában van a rendszeres fogászati ellenőrzés fontosságával, mégis az amerikai felnőttek 21,3% -a ritkán keres fel fogorvost. Az...

Továbbiak betöltése
Következő cikk
Új megoldások műfogsort viselőknek – Korszerű eszköztár rögzítéshez és tisztításhoz

Új megoldások műfogsort viselőknek - Korszerű eszköztár rögzítéshez és tisztításhoz

Az FDI élő vitát kezdeményez a sportolók száj egészsége és általános egészségi állapota közötti kapcsolatról

Az FDI élő vitát kezdeményez a sportolók száj egészsége és általános egészségi állapota közötti kapcsolatról

COVID-19 update: Az északi országok fogorvosai is érzik a járvány negatív hatásait

COVID-19 update: Az északi országok fogorvosai is érzik a járvány negatív hatásait

PRÉMIUM TARTALMAKHOZ

OLVASTA MÁR?

Treating teen athletes with ClearCorrect aligners and  DentalMonitoring to minimise office visits

Treating teen athletes with ClearCorrect aligners and DentalMonitoring to minimise office visits

2022-08-12
Az elektromos cigaretta használata az amerikai fiatalok körében: A legújabb fejlemények

Az elektromos cigaretta használata az amerikai fiatalok körében: A legújabb fejlemények

2022-08-11
Egy dilacerált gyökérrel rendelkező impaktálódott felső nagymetszőfog lézeres terápiával kiegészített orthodonciai kezelése

Egy dilacerált gyökérrel rendelkező impaktálódott felső nagymetszőfog lézeres terápiával kiegészített orthodonciai kezelése

2022-08-10
Az amerikai fogorvosok túlnyomó többsége növeli az alkalmazottak fizetését

Az amerikai fogorvosok túlnyomó többsége növeli az alkalmazottak fizetését

2022-08-09
A stabil szövet koncepciója

A stabil szövet koncepciója

2022-08-08
Új-Zéland fogászati rendszere gyermekkori szájegészségügyi válságot okoz, mondják a szakértők

Új-Zéland fogászati rendszere gyermekkori szájegészségügyi válságot okoz, mondják a szakértők

2022-08-04

DENTAL WORLD 2022

Photon

APRÓ

  • Eladó fogászati praxisGyöngyösön
    NEAK által finanszírozott vegyes fogászati praxis teljes felszereléssel/fogászati kezelőegység,rtg autokláv stb./ vagy anélkül eladó Gyöngyösön.Érdeklődni a 06205847822-es telefonszámon lehet.

    [Több]

  • Törökugrató Dental fogászati asszisztenst, dentalhigiénikust keres
    Törökugrató Dental Esztétikai fogászata csapatépítés, rendelőbővítés kapcsán fogászati asszisztenst, dentalhigiénikust keres. Fényképes önéletrajzot a tdental2001@gmail.com email címre küldjön

    [Több]

WEBSHOP AJÁNLÓ

  • Fogtechnika éves előfizetés 10 000 Ft
  • Dental Magazinok éves előfizetés 36 000 Ft 19 800 Ft
  • Gengigel Prof 33 990 Ft

VÁLOGASSON!

  • Akciós termékek (14)
  • Egyéb (27)
  • Fogkefék, Fogkrémek (24)
    • Emmi-Dent fogkefe, fogkrém (9)
    • Gengigel (6)
    • Ionickiss fogkefék (3)
    • Megasonex fogkefe (3)
    • Oral B elektromos fogkefék (1)
    • Philips elektromos fogkefék (2)
  • Könyvek, Újságok (37)
    • Szakkönyvek (30)
    • Szaklapok (3)
    • Újság előfizetések (4)
  • Naptár (1)
  • Pólók humoros felirattal (4)

Impresszum

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

IMPRESSZUM

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

Olvasta már?

  • Treating teen athletes with ClearCorrect aligners and DentalMonitoring to minimise office visits
  • Az elektromos cigaretta használata az amerikai fiatalok körében: A legújabb fejlemények
  • Egy dilacerált gyökérrel rendelkező impaktálódott felső nagymetszőfog lézeres terápiával kiegészített orthodonciai kezelése
  • Az amerikai fogorvosok túlnyomó többsége növeli az alkalmazottak fizetését
  • A stabil szövet koncepciója

Olvasta már?

Treating teen athletes with ClearCorrect aligners and DentalMonitoring to minimise office visits

Az elektromos cigaretta használata az amerikai fiatalok körében: A legújabb fejlemények

Egy dilacerált gyökérrel rendelkező impaktálódott felső nagymetszőfog lézeres terápiával kiegészített orthodonciai kezelése

Az amerikai fogorvosok túlnyomó többsége növeli az alkalmazottak fizetését

A stabil szövet koncepciója

Új-Zéland fogászati rendszere gyermekkori szájegészségügyi válságot okoz, mondják a szakértők

Közlemények

ÁSZF | Adatvédelem

KÖZLEMÉNYEK

ÁSZF | Adatvédelem

Dental.hu © 2022

Nincs találat
Összes találat
  • Kapcsolat
  • Webshop
  • Apróhirdetések
  • DENTAL WORLD 2022
  • Cikkek
    • Általános fogászat
    • Digitális fogászat
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Implantológia
    • Lézer technológia
    • Orthodontia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • Szakmai Hírek
    • COVID-19

Dental.hu © 2022

  • Belépés
Elfelejtett jelszó?
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.