A leendő betegek mintegy 77% -a online keresőmotorokon keresztül végez kutatást, és körülbelül 76% -uk a szolgáltató webhelyén – derül ki egy Google-tanulmányból. Ráadásul azoknak a 71% -a, akik pozitív tapasztalatokat szereztek egy márkáról a közösségi médiában, valószínűleg azt ajánlják barátaiknak és szeretteiknek. A tartalommarketing a fogászati ​​digitális stratégiák döntő elemévé vált, a megkérdezett emberek 94% -a azt mondta, hogy egy általuk követett vállalkozás termékeit vagy szolgáltatásait vásárolná meg. A minőségi tartalom létrehozása és közzététele már nem jelent luxust az orvosi vállalkozások számára sem. Ehelyett egyre inkább vezető szerepet játszik a marketing stratégiában, mivel a keresőmotorok az elsődleges módjává váltak annak, hogy új betegek először kapcsolatba kerüljenek a fogorvosi szolgáltatásokkal.

Tartalommarketing taktikák: kiválasztás

Számos módja van annak, hogy egy fogorvosi rendelő kielégítő tartalmat készítsen a meglévő és a leendő betegei számára. Ide tartozik a blogolás, a közösségi média csatornái (Instagram, Facebook és Twitter), esettanulmányok és magazinok, videók és webes szemináriumok. Fontos, hogy különböző taktikákkal kísérletezzen, és az elemzésekre támaszkodva tesztelje azokat, amelyek a legmagasabb elérés- és konverziós arányt eredményezik. A legtöbb neves klinikának ma már van blogja és közösségi média fiókja. A tiednek különféle esettanulmányokat is ajánlott tartalmaznia, hogy a betegek az „előtte és utána” fényképeken keresztül megtekinthessék munkádat. Ha azonban rövid online magazinokat, e-bookokat készít, ajánlja fel őket ingyenesen letöltésre a felhasználó e-mail címéért cserébe. Ez lehetővé teszi, hogy az e-mail címeket különböző csoportokba gyűjtsük, a letöltött e-bookok jellegétől függően.

Befektetés egy jó szövegíróba

Nem minden fogorvos, vagy fogászatban dolgozó szakember élvezi az írást, ezért akár egy tehetséges írót is bevonhat a marketing csapatába a tartalomíráshoz, vagy támaszkodjon megbízható, ajánlott copywriterre a weboldalán megjelenő tartalmakhoz vagy a blogján. De akár választhat olyan írót is, aki jártas a különféle írási szerepekben, vagy két különböző szakemberre is támaszkodhat a szövegírás és a blogolás során. A két feladat tulajdonképpen nagyon különbözik egymástól: tartalomírók lesznek felelősek a hirdetésekért, mivel céljuk az azonnali cselekvést vagy konverziót eredményező tartalom megírása. A tartalomírók inkább az információk szolgáltatására, a közönség szórakoztatására és a hűséges követői bázis kiépítésére koncentrálnak, amelyik ráhangolódik a közösségi média csatornákra, és rendszeresen blogol.

A tartalom megtervezése

Miután kísérletezett különböző típusú tartalmakkal és (a közösségi média esetében) a bejegyzések időzítésével, meg kell határoznia egy részletes ütemtervet arról, hogy a tartalom mikor és hova kerülhet fel a hét folyamán. Ideális esetben új blogbejegyzéseket kell készítenie néhány naponta, vagy legalábbis hetente egyszer. Töltsön fel új bejegyzéseket és képeket az Instagramra és más alkalmazásokba, hogy megmutassa munkáját, és vegye fontolóra az alkalmi vlogolást. Az olyan szoftverek, mint a HootSuite, lehetővé teszik a tartalom közzétételének előzetes feltöltését és programozását a közösségi média széles skáláján. Ezek az eszközök javítják az időhatékonyságot, mivel lehetővé teszik, hogy mindössze egy reggel vagy nap egy egész hét tartalom programozását tudja véghezvinni.

Ha fogorvosi rendelője van, akkor a tartalommarketingnek kétségkívül kiemelt prioritásnak kell lennie a szélesebb közönség elérése és a hűséges betegbázis fenntartása szempontjából. A fogorvosi rendelő különféle tartalomtípusokra támaszkodhat – beleértve a blogokat, az ebookokat valamint a közösségi médián közzétett bejegyzéseket és képeket. A kísérletezés a korai szakaszban fontos lesz, de miután azonosította a betegeknél visszhangzó tartalom típusát, győződjön meg arról, hogy gondoskodik-e a feltöltéseikről, és a szoftverekre támaszkodva előkészíti a különböző adathordozókra történő feltöltéseket – idővel elkészíti a sikeres tartalommarketing-stratégia.

Forrás: Dentalnews.com