Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan teszik lehetővé a fogászati kiállítások, hogy a vállalkozása magasabb szinten kapcsolódjon a fogászati szakmához.
A Covid-19 következtében 2020 és 2021 között az élet szinte minden területén határozatlan időre leállt. A munka, az iskola, a társadalmi, sőt a magánéleti események is felfüggesztésre kerültek, amíg a kormány zöld utat nem adott a „normális” folytatáshoz.
Azóta a normálisnak tekintett fogalom kissé elvontnak tűnik. A nagy összejövetelek még mindig kissé furcsának tűnhetnek. A 2020-ban és 2021-ben törölt rendezvények 2022-ben folytatódnak. Az emberek anélkül foglalhatnak nyaralást, hogy annyira aggódnának a korlátozások miatt.
Most, hogy már nem vagyunk korlátozások alatt, a vállalkozások is visszatérhetnek a személyes értékesítési találkozókhoz és stresszmentesen tervezhetik meg marketingeseményeiket. Minden iparágban, függetlenül attól, hogy mennyire hiánypótló, van valamilyen marketingesemény a márka ismertségének növelésére.
De hogyan teszi ezt egy olyan egyedi iparág, mint a fogászati?
Mivel a világjárvány miatt sok személyes promóciós tevékenység leállt, sok vállalkozás a digitális módszerekkel összpontosítja promóciós erőfeszítéseit és építi a márkaismertséget. Több közösségi médiacsatornán keresztül működnek, hogy elkötelezettséget teremtsenek és kapcsolatot teremtsenek követőikkel.
A megfelelő közösségi médiacsatornákat használó vállalkozások nagyban hozzájárulhatnak a márkaismertségük növeléséhez. Bár a marketing akadémikusok azt a jogos érvet hozzák fel, hogy a közösségi média sok vállalkozás számára nem feltétlenül a legköltséghatékonyabb megtérülés más marketingstratégiákkal összehasonlítva.
Ez az érv különösen akkor igaz, ha nem feledjük, hogy nem lehet biztosan tudni, hogy a közösségi médiás bejegyzések és kampányok elérik-e a megfelelő közönséget. A fogászati iparágon belüli márkajelenlét növelésének hatékony módja a fogászati kiállításon való részvétel.
A kiállítás nagyságrendje változhat – egy olyan globális kiállítástól kezdve, mint a németországi Kölnben megrendezett IDS, egészen egy olyan regionális kiállításig, mint a budapesti Dental World. Minden olyan vállalat számára, amely a fogászati iparban tevékenykedik, a bemutatók és kiállítások jelentik az egyik legjobb lehetőséget. Lehetővé teszik a fogorvosokkal és a kereskedőkkel való beszélgetést és elköteleződést.
A fogászati kiállítások előnyei a látogatók számára
A kutatások rávilágítanak arra, hogy a fogyasztók szívesebben látják a termékeket első kézből, mint csak a marketingcsatornákon, például a weboldalakon vagy a vállalat közösségi médiáján keresztül.
Egyrészt a kiállítások lehetővé teszik a vállalatok képviselői számára, hogy szemtől-szemben találkozzanak ügyfeleikkel és partnereikkel. Ez kiegészíti a vállalkozások és ügyfeleik közötti kétirányú kommunikációt. Lehetővé teszi számukra, hogy találkozzanak a márkával, és érzelmi megszólítást idéz elő.
A kiállítások remek lehetőséget nyújtanak a meglévő ügyfelekkel való újbóli kapcsolatteremtésre, valamint az új ügyfelekkel való kapcsolatépítésre. A látogatók magas látogatottsága kiváló lehetőséget biztosít a potenciális vásárlók megszerzésére és a hosszú távú kapcsolatok kialakítására.
A fogászati kiállítások a vállalat és a vásárló közötti személyes interakciók ösztönzése mellett lehetővé teszik a vállalkozás termékeinek interaktív módon történő bemutatását, ami fokozza a vásárlói élményt. Továbbá, a látogatók saját maguk is kipróbálhatják a berendezéseket és első kézből meggyőződhetnek arról, hogy megfelelő-e számukra az adott eszköz/termék.
És ott van még az a bónusz, hogy az ügyfelek megragadhatják a lehetőséget, hogy olyan kérdéseket tegyenek fel, amelyekre esetleg nem gondoltak volna, ha csak a termék weblapját nézegetik.
A Dental World idén 22. alkalommal kerül megrendezésre, októberben közepén. További információkért keresse fel a weboldalunkat: https://dentalworld.hu/