• Cikkarchívum
    • Általános fogászat
    • COVID-19
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Orthodontia
    • Lézer technológia
    • Implantológia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • DNEWS
  • Apróhirdetés
    • Apróhirdetések
    • Hirdetés feladása
  • Webshop
  • Rendezvények
    • Upgrade Congress 2023
    • Dental World 2023
  • Médiaajánló
    • Média ajánló
    • Dental Press Media offers
  • Kapcsolat
Nincs találat
Összes találat

Nincsenek termékek a kosárban.

Dental.hu
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
Nincs találat
Összes találat
Dental.hu
Nincs találat
Összes találat
Főoldal Szakmai Hírek

Hogyan lehet egy fogászati kiállítás a legjobb marketingstratégia?

2022-04-28
Szakmai Hírek
Olvasási idő: 3 perc
Hogyan lehet egy fogászati kiállítás a legjobb marketingstratégia?
Megosztom FacebookonMegosztom LinkedinenElküldöm emailben

Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan teszik lehetővé a fogászati kiállítások, hogy a vállalkozása magasabb szinten kapcsolódjon a fogászati szakmához.

A Covid-19 következtében 2020 és 2021 között az élet szinte minden területén határozatlan időre leállt. A munka, az iskola, a társadalmi, sőt a magánéleti események is felfüggesztésre kerültek, amíg a kormány zöld utat nem adott a „normális” folytatáshoz.

Azóta a normálisnak tekintett fogalom kissé elvontnak tűnik. A nagy összejövetelek még mindig kissé furcsának tűnhetnek. A 2020-ban és 2021-ben törölt rendezvények 2022-ben folytatódnak. Az emberek anélkül foglalhatnak nyaralást, hogy annyira aggódnának a korlátozások miatt.

Most, hogy már nem vagyunk korlátozások alatt, a vállalkozások is visszatérhetnek a személyes értékesítési találkozókhoz és stresszmentesen tervezhetik meg marketingeseményeiket. Minden iparágban, függetlenül attól, hogy mennyire hiánypótló, van valamilyen marketingesemény a márka ismertségének növelésére.

De hogyan teszi ezt egy olyan egyedi iparág, mint a fogászati?
Mivel a világjárvány miatt sok személyes promóciós tevékenység leállt, sok vállalkozás a digitális módszerekkel összpontosítja promóciós erőfeszítéseit és építi a márkaismertséget. Több közösségi médiacsatornán keresztül működnek, hogy elkötelezettséget teremtsenek és kapcsolatot teremtsenek követőikkel.

A megfelelő közösségi médiacsatornákat használó vállalkozások nagyban hozzájárulhatnak a márkaismertségük növeléséhez. Bár a marketing akadémikusok azt a jogos érvet hozzák fel, hogy a közösségi média sok vállalkozás számára nem feltétlenül a legköltséghatékonyabb megtérülés más marketingstratégiákkal összehasonlítva.

Ez az érv különösen akkor igaz, ha nem feledjük, hogy nem lehet biztosan tudni, hogy a közösségi médiás bejegyzések és kampányok elérik-e a megfelelő közönséget. A fogászati iparágon belüli márkajelenlét növelésének hatékony módja a fogászati kiállításon való részvétel.

A kiállítás nagyságrendje változhat – egy olyan globális kiállítástól kezdve, mint a németországi Kölnben megrendezett IDS, egészen egy olyan regionális kiállításig, mint a budapesti Dental World. Minden olyan vállalat számára, amely a fogászati iparban tevékenykedik, a bemutatók és kiállítások jelentik az egyik legjobb lehetőséget. Lehetővé teszik a fogorvosokkal és a kereskedőkkel való beszélgetést és elköteleződést.

A fogászati kiállítások előnyei a látogatók számára
A kutatások rávilágítanak arra, hogy a fogyasztók szívesebben látják a termékeket első kézből, mint csak a marketingcsatornákon, például a weboldalakon vagy a vállalat közösségi médiáján keresztül.

Egyrészt a kiállítások lehetővé teszik a vállalatok képviselői számára, hogy szemtől-szemben találkozzanak ügyfeleikkel és partnereikkel. Ez kiegészíti a vállalkozások és ügyfeleik közötti kétirányú kommunikációt. Lehetővé teszi számukra, hogy találkozzanak a márkával, és érzelmi megszólítást idéz elő.

A kiállítások remek lehetőséget nyújtanak a meglévő ügyfelekkel való újbóli kapcsolatteremtésre, valamint az új ügyfelekkel való kapcsolatépítésre. A látogatók magas látogatottsága kiváló lehetőséget biztosít a potenciális vásárlók megszerzésére és a hosszú távú kapcsolatok kialakítására.

A fogászati kiállítások a vállalat és a vásárló közötti személyes interakciók ösztönzése mellett lehetővé teszik a vállalkozás termékeinek interaktív módon történő bemutatását, ami fokozza a vásárlói élményt. Továbbá, a látogatók saját maguk is kipróbálhatják a berendezéseket és első kézből meggyőződhetnek arról, hogy megfelelő-e számukra az adott eszköz/termék.

És ott van még az a bónusz, hogy az ügyfelek megragadhatják a lehetőséget, hogy olyan kérdéseket tegyenek fel, amelyekre esetleg nem gondoltak volna, ha csak a termék weblapját nézegetik.

 

A Dental World idén 22. alkalommal kerül megrendezésre, októberben közepén. További információkért keresse fel a weboldalunkat: https://dentalworld.hu/

Előző cikk

III. Dental Meetup – vendég: Járai Márk, énekes (Halott Pénz)

Következő cikk

Immediate functional implants in the aesthetic zone of a heavy smoker

TOVÁBBI CIKKEK

A szájvíz felfedheti a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának kockázatát

A szájvíz felfedheti a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának kockázatát

2023-09-12
0

A periodontitis és a szív- és érrendszeri betegségek közötti kapcsolat jól ismert. Az e területen végzett kutatások többsége azonban idősebb...

A fogorvosi diploma 2023-ban a legelőkelőbb diplomák között található

A fogorvosi diploma 2023-ban a legelőkelőbb diplomák között található

2023-09-07
0

A felsőoktatás gyorsan fejlődő tájképében a diplomák értéke folyamatosan változik, hogy igazodjon a dinamikus munkaerőpiac igényeihez. Az elmúlt évtizedekben a...

A szülők „jelentősen befolyásolják” a gyermekek szájüregi szokásainak kialakulását

A szülők „jelentősen befolyásolják” a gyermekek szájüregi szokásainak kialakulását

2023-08-31
0

A szülők jelentősen befolyásolhatják gyermekeik egészséges szájüregi szokásainak kialakulását azáltal, hogy egészséges magatartásformákat mutatnak nekik. Ez a Journal of Oral...

A munkavállalók közel fele jelent beteget vagy megy haza korábban a munkából fogfájás miatt

A munkavállalók közel fele jelent beteget vagy megy haza korábban a munkából fogfájás miatt

2023-08-29
0

Egy új kutatás szerint a munkavállalók csaknem fele jelentett már beteget vagy hagyta el idő előtt a munkahelyét fogfájás miatt....

A parodontális betegségek nyomon követése elektronikus fogászati nyilvántartással javíthatja a diagnózist és a kezelést

A parodontális betegségek nyomon követése elektronikus fogászati nyilvántartással javíthatja a diagnózist és a kezelést

2023-08-24
0

A parodontális betegségek kutatása és kezelése terén elért eredmények ellenére a betegség továbbra is növekvő egészségügyi problémát jelent az Egyesült...

Négyből három fogszabályozó szakorvos a kezelést igénylő felnőttek számának növekedéséről számol be

Négyből három fogszabályozó szakorvos a kezelést igénylő felnőttek számának növekedéséről számol be

2023-08-22
0

A fogszabályozó orvosok több mint háromnegyede (76%) számolt be arról, hogy az elmúlt három évben nőtt a fogszabályozó kezelést igénylő...

Továbbiak betöltése
Következő cikk
Immediate functional implants in the aesthetic zone of a heavy smoker

Immediate functional implants in the aesthetic zone of a heavy smoker

A frontfogak átfogó esztétikai restaurációja

A frontfogak átfogó esztétikai restaurációja

A környezetbarát rendelők irányába mozdítanák el a fogászati ellátást a kutatók

A környezetbarát rendelők irányába mozdítanák el a fogászati ellátást a kutatók

PRÉMIUM TARTALMAKHOZ

OLVASTA MÁR?

Gyorsított polikromatikus IV. osztályú restaurálás

Gyorsított polikromatikus IV. osztályú restaurálás

2023-09-20
A PRF egyszerű és autológ technika, mely segít a sebészeknek a korai sebgyógyulás javításában

A PRF egyszerű és autológ technika, mely segít a sebészeknek a korai sebgyógyulás javításában

2023-09-18
Formlabs Automation Ecosystem

Formlabs Automation Ecosystem

2023-09-15
Intra- és intervizsgálói megbízhatóság a parodontitis osztályozásában a parodontális betegségek 2018-as osztályozása szerint

Intra- és intervizsgálói megbízhatóság a parodontitis osztályozásában a parodontális betegségek 2018-as osztályozása szerint

2023-09-13
A szájvíz felfedheti a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának kockázatát

A szájvíz felfedheti a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának kockázatát

2023-09-12
A hat csatorna ritka esete

A hat csatorna ritka esete

2023-09-11

Upgrade Congress

Dental World

APRÓ

  • Fogorvosi állás Vácott
    Jól felszerelt váci magánrendelőbe keresünk fogorvos kollégát rész munkaidőre endo-konzerváló-fogpótlás munkakörre. Pacientúra adott. A jelentkezést várjuk a koranyigy@gmail.com emailcímre, vagy…

    [Több]

  • Budapest- Fogászati röntgen asszisztens és adminisztrátor állás!
    Budapest- Fogászati röntgen asszisztens és adminisztrátor állás! Piacvezető cégünk Budapesti Fogászati Röntgen Centrumába keresünk fogászati röntgen asszisztens és adminisztrátor munkatársakat…

    [Több]

WEBSHOP AJÁNLÓ

  • Fogtechnika éves előfizetés 10 000 Ft
  • Dental Magazinok éves előfizetés 41 000 Ft 23 500 Ft
  • Gengigel Prof 34 990 Ft

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

VÁLOGASSON!

  • Akciós termékek (14)
  • Egyéb (5)
  • Fogkefék, Fogkrémek (11)
    • Emmi-Dent fogkefe, fogkrém (9)
    • Megasonex fogkefe (2)
  • Gengigel (6)
  • Könyvek, Újságok (38)
    • Éves újság előfizetések (4)
    • Szakkönyvek (30)
    • Szaklapok (4)
  • Naptár (1)
  • Pólók humoros felirattal (4)

Impresszum

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

IMPRESSZUM

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

Olvasta már?

  • Mitől más a dohányhevítéssel keletkező aeroszol, mint a cigarettafüst?
  • Gyorsított polikromatikus IV. osztályú restaurálás
  • A PRF egyszerű és autológ technika, mely segít a sebészeknek a korai sebgyógyulás javításában
  • Formlabs Automation Ecosystem
  • Intra- és intervizsgálói megbízhatóság a parodontitis osztályozásában a parodontális betegségek 2018-as osztályozása szerint

KÖZLEMÉNYEK

ÁSZF | Adatvédelem

Dental.hu © 2022

Nincs találat
Összes találat
  • Kapcsolat
  • Webshop
  • Apróhirdetések
  • UPGRADE CONGRESS 2023
  • DENTAL WORLD 2023
  • Cikkek
    • Általános fogászat
    • Digitális fogászat
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Implantológia
    • Lézer technológia
    • Orthodontia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • Szakmai Hírek
    • COVID-19

Dental.hu © 2022

  • Belépés
Elfelejtett jelszó?
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.