Amikor Dr. Pam Maragliano-Muniz 2020. március 12-én, egy három hónapos hétvégére bezárta rendelője ajtaját, tudattalanul az önreflexió világába cseppent és messze meghaladta saját magát és elkötelezettségét hivatása iránt.
Mindannyian tudják, hogy szeretem a fogászatot – ez magától értetődik. Amikor azonban a praxisomat a COVID-19 miatt szüneteltettem, idő adatott nekem a praxisom gyengeségeinek felmérésére, megoldások felkutatására is – lehetőséget kaptam ezek kijavítására.
Meg fogom ünnepelni a rendelő megvásárlásának hatéves évfordulóját. Annak ellenére, hogy szeretem a betegeimet és az autonómiát, hogy „az utamat” megtehessem, mindig is tudtam, hogy nem volt megfelelő a csapatom és én sem voltam az. Hallottam a rendelő megvásárlása utáni „tiszta ház” javaslatát, de úgy döntöttem, hogy lehetőséget adok új alkalmazottaimnak, és a lehető leghosszabb ideig tartom őket.
Noha a csapatom vitathatatlan pozitív tulajdonságokkal rendelkezett, tudtam, hogy a rendelő újranyitásával teljesen új alapokra kell helyeznem magamat és a csapatomat is.
Az első dolog, amit meg kell változtatni: csapatom
Néhány hét telt el azóta, hogy újból megnyílt irodám, és a klinikai csapatom 50% -át “kicseréltem”. Drasztikusnak tűnik, de kedves barátom, Dr. Lou Shuman néhány hónappal ezelőtt azt mondta nekem, hogy „soha nem voltak jobban képzett emberek, mint jelenleg.” Igaza volt. Kíváncsi lehet, hogy találtam ilyen csodálatos embereket. Nos, van egy kis szerencse és tündérpor, de ezt tettem: megkérdeztem a barátaimat.
Szüksége van higiénikusra? Mondja el ismerőseinek, hogy segítsenek; pár nap után kaptam néhány hihetetlen szakembert – interjút is rendeztünk az irodámban. Mindegyik annyira lenyűgöző volt; az egyetlen probléma az volt, hogy azt kívántam, bár valamennyit felvehetném! Az első alkalommal az egész csapatomat kiválasztottam, és azt hiszem, végre jól sikerült.
A második dolog, amit meg kell változtatni: Marketing
Úgy döntöttem, itt az ideje, hogy némi erőfeszítést tegyenek a marketingre, és hogy jobban megfeleljenek az online gyakorlatnak. Házon belüli megtakarítási tervet hajtottam végre azok számára, akik nem biztosítottak/alulbiztosítottak. Ezenkívül úgy döntöttem, hogy beruházok egy közösségi média marketing kezdeményezésébe.
Harmadik dolog, amit meg kell változtatni: A vakációra vonatkozó gondolataim
Mindig az a típus voltam, aki mindig elérhető, vakáció alatt is – azt gondoltam, ez hasznos a betegeim és a csapatom számára is… de ez nem engedi meg a valódi pihenést, a szellemi kikapcsolást a munkából. Most, hogy tudom, hogy 12 hétig bezárhatok súlyos vészhelyzetek nélkül, tudom, hogy végre elmehetek nyaralni! Görögország a vírus miatt most nem jön össze, de jövőre igen! Azt mondják, ott minden felhőnek más színe van.