Egy kép többet árul el ezer szónál, éppen ezért üzleti célok esetén sem érdemes elhanyagolni a népszerű képmegosztó oldalt.

Az Instagram mindössze hat év alatt több mint 400 millió felhasználót állított maga mögé, népszerűsége egyre nő. Sokan azt hiszik, hogy egy fogászati praxisnak nincs igazán mozgástere ezen a platformon, Amy Rose Jones márkamenedzser szerint azonban épp ennek az eszköznek a segítségével építhető ki egy igazán mosolybarát brand.

Noha az Instagram felhasználóinak többsége 18 és 34 év közötti nő, rengeteg férfi is regisztrált már, és számuk fokozatosan nő.

A szakember szerint egy fogászati praxisnak ezen a platformon nem a szakmai megoldásokra, hanem az emberi oldalra érdemes rávilágítania: hasznos, ha elégedett, mosolygós stábtagok és páciensek tűnnek fel a képen, illetve láthatják a jövő kliensei, hogy milyen helyen várják őket a szakemberek. Mindez segít abban, hogy ellazuljanak, és jobban érezzék magukat a bőrükben.

Fontos, hogy a profil releváns maradjon: egy kis humor belefér, de azért senki se osszon meg képeket a kedvenc színészéről vagy énekeséről, ez itt nem az a felület. A hashtagek segítenek abban, hogy még több helyre jussanak el a képek, ezzel is új érdeklődőket vonzva.

Forrás: medipress.hu