A fogorvosi rendelő általános célja a legmagasabb színvonalú ellátás mellett a betegek megtartása, így a magas bevétel generálás. Fontos azonban a rendelő megfelelő vezetése és az erős ügyfél-kapcsolat fenntartása. Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy bővítenie kell praxisát a szolgáltatás minőségének megőrzése érdekében. Íme néhány megközelítés, amelyet figyelembe kell venni a fogászati rendelő bővítésekor.
Technológiai fejlettség
Mint minden más vállalkozásnál, a fogorvosi praxis bővítéséhez is szükség lehet további technológiák beépítésére, különösen a jelenlegi körülmények között. Például telepíthet olyan alkalmazásokat, amelyek elősegítik az ügyféladatok könnyebb nyomon követését és megőrzését, valamint az összes többi folyamat automatizálását. A papír nélküli munkavégzésnek számos előnye van, mert lehetővé teszi, hogy más feladatokra összpontosítson a papírmunka helyett. Annak biztosítása érdekében, hogy megfelelő költségvetést biztosítson, és ésszerű pénzügyi döntéseket hozzon gyakorlata számára, az indulás előtt számolja ki a bővítés összes költségét. Ezt követően készítsen egy megbízható pénzügyi tervet, mielőtt bármilyen kötelezettséget vállalna.
Csapategység
Amikor a fogorvosi praxisa bővül, több munkaerőre lesz szüksége, hogy lépést tartson a napi feladatokkal. Alkalmazzon olyan új vagy képezzen tovább olyan korábbi alkalmazottakat, akik megfelelnek a szakmai előírásoknak. Szüksége lesz képzett személyzetre, hogy kihozza a legjobbat önmagából, kollégáiból és a betegekből. Tartson rendszeres képzést, hogy munkatársai naprakészek legyenek a fogászati eljárásokkal kapcsolatban, emiatt pedig valószínűleg növekedni fog, nem pedig csökkenni az ügyfélköre.
Fontolja meg az áthelyezést
Lehet szükséges az új lokáció, ha nagyobb számú beteget szeretne fogadni a bővülés után. Több beteg befogadásához és a betegigény kielégítéséhez törekedjen arra, hogy korszerűbb és kifinomultabb rendelőt építsen. Azonban, ha lehetséges, a legjobb, ha jelenlegi irodáját tudja bővíteni, hiszen ezt már minden szempontból megszokták jelenlegi páciensei. Ha költözni tervez, célszerű egy gyorsan növekvő, sok potenciális ügyféllel rendelkező régióba.
A folyamatok egyszerűsítése
Az új alkalmazottak betanítása kihívás lehet, hiszen a lehető legrövidebb idő alatt kell megfelelően elsajátítaniuk a követelményeket. Azonban a rendelő ügyfélköre megszokott bizonyos eljárásokat, kezelések menetét, melyet az új alkalmazottaknak is követni kell. A teljesítményük javítása érdekében rendszereznie kell a folyamatokat. Leírhatja a módszereit, vagy akár videó felvételeken is rögzíthet mindent, hogy könnyebben tudja átadni ezeket. Így az új alkalmazottak számára minden világos lesz. Amikor kipróbál egy új eljárást, tájékoztassa kollégáit is, ez elősegíti a produktivitást, és jó légkört teremt, ahol kollégái fontosnak érzik magukat.
A fogorvosi praxis növelése ijesztő folyamatnak tűnhet, és le kell mondania bizonyos pozíciókról, feladatokról, amelyeket korábban önállóan végzett. Egy nagyobb volumenű vállalkozásban a fontosabb dolgokra lesz csak ideje, ezért fontos a megfelelő csapat kialakítása, akik át tudnak venni bizonyos feladatokat.
Forrás: Dentalnews