Ezen az órán Khalil Hussein azon alapelvek továbbépítésén dolgozik, amelyekről a korábbi Dental Gym órákon beszélt.

A testmozgás esetében nincs helyes vagy helytelen típus és nincs helyes vagy helytelen időpont. A testünket arra teremtették, hogy mozogjon és nyújtózkodjon.

Mozgás

A fogászat nem sokban különbözik a tipikus íróasztalos munkától, amellyel sokan mások is szembesülnek. Egy viszonylag hasonló pozícióban ragadsz, több órán keresztül, hetente többször, ugyanazokat a feladatokat végezve újra és újra. Nagyon kevés a változatosság a nap folyamán.

És ha úgy gondolja, hogy heti egyszer-kétszer elég a testmozgás, akkor sajnálom, hogy rossz híreket kell közölnöm. Nem az.

A cél a heti 150+ perc mozgás. De én még tovább mennék, ha azt mondanám, hogy erre és még több mérsékelt és könnyű mozgásra van szükséged a nap folyamán ahhoz, hogy valóban egészséges és jól mozgó tested legyen. A legjobb hely, ahol elkezdheted, a Dental Gym!

Ezek az órák alapvetően eszközmentesek, és nem igényelnek mást, csak egy kis időt és erőfeszítést. Ha ma nekiállsz, az segíteni fog neked holnap.

Soha nem késő elkezdeni vigyázni magadra. Miért ne kezdené el tehát már ma?

Forrás: dentistry.co.uk