A mai videóban olyan gyakorlatokra összpontosítunk, amelyek segítenek megelőzni a nyak- és vállfájdalmat, melyek rendkívül gyakoriak a fogorvosok körében. 

Nyak- és vállfájdalom
Sok fogorvos szenved nyaki és vállfájdalmaktól világszerte. Ezek megelőzésének egyik legbiztosabb módja az erős és rugalmas ízületek, izmok felépítése, amik sokkal jobban képesek ellenállni a fogászati beavatkozások által okozott megterheléseknek és stressznek.

Erősebb izmokat és ízületeket kell építenünk, így idővel már nagyobb stressznek és megterhelésnek lehet majd kitenni magunkat. Fontos, hogy szánjon a feladatokra időt, és ne kapkodjon. Ezáltal nagyszerű kapcsolatot építhet ki a testével. Bármilyen hátfájás vagy egyéb fájdalomról esetében is, gyakran elveszhet ez a kapcsolat a testtel. Mivel az agy okozza a fájdalmat, nagyon fontos, hogy ne csak fizikailag, hanem mentálisan is összpontosítson. Ha minden héten elvégzi a feladatokat, akkor a teste alkalmazkodni fog. Ez segít az erősebb izmok és ízületek felépítésében, ami csökkenti fogja a fogorvosként tapasztalt fájdalom vagy sérülés előfordulását.

Forrás: Dentistry.co.uk