Fogorvosként sok időt töltünk üléssel. Néhány évvel ezelőtt meg is jelent egy cikk, melynek azt a címet adták, hogy „Az ülés az új dohányzás”. 

De ez a cím megtévesztő. Az ülés eredendően nem káros. Ami nem tesz jót az az, hogyha hosszabb ideig vagyunk egy pozícióban, akár ülve akár állva. Ízületeinknek nincs közvetlen vérellátása, ezért fontos, a megfelelő mennyiségű mozgás a nap folyamán. Ezt figyelmen kívül hagyva, idővel ízületi merevséghez és fájdalomhoz vezethet, ami gyakran a derekat érinti a legjobban.

Derékfájás
Világszerte a derékfájás gyakoribb, mint a szívbetegségek, a rák, a cukorbetegség és az agyvérzés együttvéve. Tehát valószínűleg jó ötlet odafigyelni a hát alsó részére, mielőtt az problémává válna. Ne legyen olyan fogorvos, aki csak a betegét látja el jó tanácsokkal, mint hogy vegyen fogselymet a fogszuvasodás megelőzése érdekében, hanem figyeljen oda önmagára is.

A testmozgás nem nehéz, és gyakran csak fejben dől el, hogy rá tudjuk-e venni magunkat. Sajnos rengeteg fogorvos van szerte a világon, aki tapasztalt már időnkénti súlyos hátfájást.

A Dental Gym videóinak követésével könnyíthet életén, amiket akár otthon is elvégezhet. Általában 1 program nem vesz igénybe többet mint 20-30 perc. Kombinálhat akár több programot is, hogy egyszerre több testrészt is célozzon, de ismételheti ugyanazt a programot is többször, hogy javítsa erejét és rugalmasságát.

Forrás: dentistry.co.uk