• Cikkarchívum
    • Általános fogászat
    • COVID-19
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Orthodontia
    • Lézer technológia
    • Implantológia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • DNEWS
  • Apróhirdetés
    • Apróhirdetések
    • Hirdetés feladása
  • Webshop
  • Rendezvények / Events
    • Upgrade Congress 2024
    • Dental World 2024
  • Médiaajánló
  • Media Kit
  • Kapcsolat
No Result
View All Result

Nincsenek termékek a kosárban.

Dental.hu
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
No Result
View All Result
Dental.hu
No Result
View All Result
Home Cikkarchívum Praxismenedzsment

Csillagokat látsz, de vajon eleget-e?

2020-11-11
in Praxismenedzsment
Reading Time: 3 mins read
Csillagokat látsz, de vajon eleget-e?

Ideje megbarátkozni a gondolattal, hogy pácienseid a döntéseik meghozatalakor egyre gyakrabban támaszkodnak az online felületek értékelési platformjaira. Minél nagyobb értékű
kiadásról beszélünk, annál inkább jellemző, hogy a végső döntést komoly mérlegelési folyamat előzi meg, melyben meghatározó szerepe van a Google- és Facebook értékeléseknek. A fogászat pedig, mint tudjuk, nem olcsó mulatság.

„Alig vannak Google értékeléseim. Mit csinálok rosszul?”

Éreztél már egy kis bosszúságot, amikor a konkurensed Google ajánlásait nézegetted?

Hogyan lehet, hogy neki 60 értékelése van, neked pedig csak 7?

Lehetséges persze, hogy a recepciósai kicsit kedvesebbek, a kezelőegysége valamivel újabb, és a rendelője előtt több parkolóhely van, mint nálad. Az azonban bizonyos, hogy a Google-ön sikeres rendelő sem szakmai, sem emberi értékek terén nem 9x jobb a tiédnél. Valamiért a pácienseik mégis sokkal több pozitív értékeléssel honorálták a kellemes ügyfél-élményt, mint a tieid.

 

„Kérd, és megadatik”

Egyvalamit biztosan jobban csinál a fent említett konkurens rendelő: tudatosan beépítették a kommunikációs folyamataikba azt, hogy visszajelzést kérjenek a teljesítményükről.

Vannak természetesen – főleg az Y, vagy annál fiatalabb generáció képviselői között –, akik előszeretettel és rendszeresen értékelik a termékeket, szolgáltatásokat, amelyeket megvásároltak vagy igénybe vettek. Ez a csoport azonban még mindig csak egy marginális kisebbséget képez a többséghez képest. Az általános gyakorlat ugyanis az, hogy önmaguktól igen ritkán írnak értékelést a vásárlók, amikor azonban valamilyen szélsőséges (jó vagy rossz) élményben van részük, már sokkal nagyobb valószínűséggel osztogatják a csillagokat.

Nem véletlen, hogy a Google értékelések között is legnagyobb számban a szélsőértékeket találjuk, míg a 2-4 csillagos értékelések sokkal ritkábbak, ugyanis az átlagostól nem, vagy nem sokban eltérő véleményeket ritkán van késztetésünk megosztani másokkal, pláne, ha az még 1-2 percet el is vesz az életünkből. Sőt, sajnos a jó élményeket sokkal kevésbé vagyunk hajlamosak megosztani, mint azt, amikor valami csalódás ér minket és mindenkit tudatni szeretnénk a sérelmünkről és a másik hibájáról…

Az esetleges online “támadások” kivédésére a legjobb eszköz, ha annyi dicséreted van, hogy a (gyakran jogtalan) kritika egyszerűen elveszik az ajánlások között. Ha azonban több kiváló értékelést szeretnél, AZ ÖSZTÖNZÉST NEKED KELL MEGADNOD.

 

Készülj fel a pácienseidből, és keresd az alkalmat egy értékelés kérésére! Egy kezelés befejezése vagy egy mérföldkő teljesítése kiváló alkalom erre. Kérdezd meg a pácienseidről, hogyan érezték magukat Nálad, mik a tapasztalataik a kezelésükkel kapcsolatban. Elismerő válasz esetén kérdezd meg, van-e kedvük ezt másokkal is megosztani. Voilá, Készen is vagy! Ha pedig különösen felkészülten szeretnél belevágni mindebbe, készíthetsz előre megírt és kinyomtatott „step by step” útmutatókat az online térben kevésbé otthonosan mozgók számára.

Meglátod, a hatás nem marad el!

 

Máté Zoltán
Dental Menedzser

Previous Post

Videotéka a reneszánszát éli napjainkban

Next Post

Fogorvosok besorozva

TOVÁBBI CIKKEK

Kerekasztal beszélgetés

Kerekasztal beszélgetés

2022-11-28
0

Mit hoz a 2023-as év a fogászati rendelők számára? A Dental World első napján, október 13-án csütörtökön, a központi színpadon...

Útmutató fogászatoknak, páciensvélemények jogszerű használatához

Útmutató fogászatoknak, páciensvélemények jogszerű használatához

2022-10-12
0

A gyógyítás nemes hivatás. Nincs, akit ne töltene el melegséggel a betegek hálája. Mióta gyógyítás létezik, az emberek azóta osztják...

Ki vezeti a vállalkozást avagy mire jó a könyvelő?

Ki vezeti a vállalkozást avagy mire jó a könyvelő?

2022-02-01
0

Vállalkozói életünkben a könyvelő az, aki az egyik legnagyobb segítséget nyújthatja. Általában a könyvelő segítségével értelmezzük, ha valamilyen hatósági megkeresést...

Vezetés válsághelyzetben – irányítsd az idődet!

Vezetés válsághelyzetben – irányítsd az idődet!

2022-01-11
0

Nicki Rowland a "COVID idő" veszélyeiről beszél, és arról, miért olyan fontos, hogy kézbe vegyük a napunk irányítását. Csak elképzelni...

Papírmentes rendelő 2021 fogászati újdonsága Magyarorságon

Papírmentes rendelő 2021 fogászati újdonsága Magyarorságon

2021-11-09
0

Utoljára a 2019-es Dental World kiállításon találkoztunk személyesen a Cloudent Fogászati Szoftver csapatával. A pandémia miatt 2020-ban elmaradt a személyes...

Papírmentes rendelő és dokumentum kezelés – avagy a digitalizáció mesterfokon

Papírmentes rendelő és dokumentum kezelés – avagy a digitalizáció mesterfokon

2021-10-12
0

Friss Tamással, a Flexi-Dent fogászati szoftver cég vezetőjével beszélgettem a digitalizáció keretében az ideális helyzetről, papírmentes rendelőről, elektronikus aláírásról. A...

Load More
Next Post
Fogorvosok besorozva

Fogorvosok besorozva

Három helyszín elemzése a Covid-19 kapcsán: hogyan történtek és hogyan kerülhetők el

Három helyszín elemzése a Covid-19 kapcsán: hogyan történtek és hogyan kerülhetők el

Jövő a fogászati implantológiában

Jövő a fogászati implantológiában

PRÉMIUM TARTALMAKHOZ

OLVASTA MÁR?

Conservative aesthetic management of white spot fluorosis lesions

Conservative aesthetic management of white spot fluorosis lesions

2023-12-08
Oral healt and brain correlation

Új tanulmány szerint a szájüregi egészség összefügg az emberi agy egészségével

2023-12-08
Új tanulmány szerint a szájüregi egészség összefügg az emberi agy egészségével

A digitális technológia alkalmazása számos fogászati területen

2023-12-08
Új tanulmány szerint a szájüregi egészség összefügg az emberi agy egészségével

Forradalmi digitális munkafolyamat az esztétikus héjrestaurációkhoz

2023-12-08
Magyar Fogtechnikus Akadémia I. szemeszter 2024

Magyar Fogtechnikus Akadémia I. szemeszter 2024

2023-12-04
A cukoradó csökkenthette a brit gyermekkori foghúzások számát

A cukoradó csökkenthette a brit gyermekkori foghúzások számát

2023-12-04

Upgrade Congress

Dental World

APRÓ

  • Váci magánrendelés
    Vácott a fogászati szakma teljes technikai felszerelésével ellátott jó hangulatú fiatalos rendelő a belvárosban fogorvos kollégát szívesen felvesz. Rendelés bármely…

    [Több]

  • HOSSZÚ TÁVÚ FOGORVOSI ÁLLÁS RUGALMAS FELTÉTELEKKEL KIVÁLÓ MUNKAKÖRÜLMÉNYEKKEL
    Egyszékes fogorvosi rendelőmbe keresek fogorvos kollégát nyugdíjba vonulásom miatt FŐÁLLÁSBA, aki tovább tudná vinni bejáratott, nagy létszámú, kedves családokból álló…

    [Több]

WEBSHOP AJÁNLÓ

  • Fogtechnika előfizetés Fogtechnika éves előfizetés 10 000 Ft
  • Dental Magazinok éves előfizetés 41 000 Ft 25 000 Ft
  • Gengigel prof box Gengigel Prof 34 990 Ft

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

VÁLOGASSON!

  • Akciós termékek (14)
  • Egyéb (5)
  • Fogkefék, Fogkrémek (11)
    • Emmi-Dent fogkefe, fogkrém (9)
    • Megasonex fogkefe (2)
  • Gengigel (6)
  • Könyvek, Újságok (38)
    • Éves újság előfizetések (4)
    • Szakkönyvek (30)
    • Szaklapok (4)
  • Naptár (1)
  • Pólók humoros felirattal (4)

Impresszum

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

IMPRESSZUM

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

Olvasta már?

  • Conservative aesthetic management of white spot fluorosis lesions
  • Új tanulmány szerint a szájüregi egészség összefügg az emberi agy egészségével
  • A digitális technológia alkalmazása számos fogászati területen
  • Forradalmi digitális munkafolyamat az esztétikus héjrestaurációkhoz
  • Magyar Fogtechnikus Akadémia I. szemeszter 2024

KÖZLEMÉNYEK

ÁSZF | Adatvédelem

Dental.hu © 2022

No Result
View All Result
  • Kapcsolat
  • Webshop
  • Apróhirdetések
  • UPGRADE CONGRESS 2024
  • DENTAL WORLD 2024
  • Cikkek
    • Általános fogászat
    • Digitális fogászat
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Implantológia
    • Lézer technológia
    • Orthodontia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • Szakmai Hírek
    • COVID-19
  • Dental Press médiaajánló
  • Dental Press Media Kit

Dental.hu © 2022

  • Belépés
Forgot Password?
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.