Te vagy az emberünk, ha szeretnél stabil munkahelyen dolgozni egy nemzetközileg elismert, budapesti székhelyű fogászati cégnél. Kiemelten fontosnak tartjuk kollégáink fejlődését, melyhez minden segítséget és képzést megadunk; már az első naptól kezdve mentorprogramot biztosítunk. Fontos számunkra a munka-magánélet egyensúly, törekszünk a kiszámítható munkaidőre.
Szeretnénk, hogy magadénak érezd minden páciensünk ügyét, sajátodnak érezd a szolgáltatást, mellyel életminőségbeli változást tudunk okozni a minket választóknak. Te leszel pácienseink számára cégünk arca, így részünkről ez igen megbecsült pozíció. Építs bizalmat, nyugtasd meg a hozzánk érkezőket, oldd fel esetleges feszültségüket egy mosollyal, pár kedves szóval.
Az álláshoz tartozó elvárások:
Ahhoz, hogy velünk dolgozz, néhány fontos dolognak passzolnia kell:
- Tudj magabiztosan angolul szóban és írásban is
- Kommunikálj jól – értő figyelemmel hallgass, értékesítési technikákat ismerj
- Légy együttműködő és empatikus
- Legyél igényes a munkádra, megjelenésedre
- Legyen jó szervezőkészséged, láss át összetettebb rendszereket
- Ismerd felhasználói szinten az alapvető szoftvereket
- Légy proaktív, kapcsolódj a hozzánk érkezőkkel
- Tudj gazdálkodni az időddel és prioritásokat jól felállítani
- Légy rugalmas, „megoldóember”
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Néhány esetleges kompetenciád kifejezetten előnyhöz juttat a kiválasztásban:
- Fogászati szektorban szerzett tapasztalat
- Ügyfélszolgálaton, front office-ban szerzett tapasztalat
- Szállodaiparban, értékesítési területen szerzett ügyfél koordinátori tapasztalat
- További nyelvek (német, spanyol, finn, svéd) társalgási szintű ismerete
Amit kínálunk:
Természetesen mi is adunk Neked néhány nagyon fontos dolgot:
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Versenyképes jövedelem
- Támogató vezetők, segítőkész munkatársak, mentorprogram
- Innovatív munkakörnyezet, innovatív munkamorál
- Idegen nyelvű munkavégzés
- Szabad hétvégék
Küldd el fényképes önéletrajzod az oneletrajz@naturadent.hu e-mail címre, a tárgy mezőben „Recepció – Páciens koordinátor” megjelöléssel!