A Toothpick.com portál a kezdetek kezdetén azzal a céllal jött létre, hogy sürgősségi fogorvosi ellátásra lelhessenek a páciensek a világhálón. Később aztán – a rendszerben rejlő potenciálokat kihasználva – a Toothpick.com a dentálhigiénétől kezdve a kozmetikai konzultáción át a szájsebészeti beavatkozásokig számos területre terjesztette ki figyelmét.

A rendszert Sandeep Senghera, a Toothpick alapító-vezérigazgatója hozta létre, Jozef Wallis segítségével, aki a web- és média világában számos kiemelkedő eredményt ért már el. Noha maga a felület elképesztően egyszerű és könnyen átlátható, segítségével a páciensek megfelelő módon tájékozódhatnak a számukra leginkább megfelelő fogorvosi beavatkozásokról, és azonnal orvost foglalhatnak maguknak.

„Előfordult már, hogy sürgős fogorvosi ellátásra volt szükségem. Este 11-kor foglaltam magamnak időpontot Manchesterben, és másnap kora reggel már fogadott is a doktor úr. Korábban még soha nem jártam Mr. Sutcliffe rendelőjében, de nagyon elégedett vagyok a munkájával, biztosan vissza fogok térni hozzá” – olvasható az egyik páciens beszámolójában a portálon.

A Toothpick népszerűsége annak is köszönhető, hogy lehetőség nyílik a szakemberek és szolgáltatások összehasonlítására, pontozására, az árak összevetésére, illetve személyes beszámolóak is szép számban olvashatóak. Londonban több mint négyszáz fogorvos rendel, egy részük TB-alapon, mások kizárólag magánrendelést visznek.

Forrás: www.medipress.hu