Gyakran kap bókokat a betegeitől? Gondolt már arra, hogyan lehetne hasznosítani ezeket a kedves szavakat? Dr. Roger Levin azt tanácsolja, hogy mikor a beteg valami szépet mond, kérje meg az illetőt, hogy foglalja írásba is pozitív véleményét, majd adja oda neki az ehhez szükséges eszközt.

Fogorvosként valószínűleg állandóan bókokat kap. A betegek a kezelés után elmondják, milyen csodálatos a rendelője, hogy sokkal nagyobb fájdalomra számítottak, vagy mennyire kedvelik a munkatársait, és tisztelik Önt, mint orvosukat.

Bár nagyon jó hallani ezeket a dolgokat, de ha nem marad nyomuk írásban, akkor elvesztik erejüket és kihagyott lehetőségekké válnak. Miért? Mert, ha valaki más is hallaná, hogy milyen nagyszerű munkát végez, akkor nagyobb valószínűséggel foglalna Ő is időpontot rendelőjébe. Tehát, hogyan használhatja fel ezeknek a bókoknak az erejét, hogy egy beteg dicsérete egy új beteg bejelentkezését eredményezze? Egyszerű. Amikor kap egy páciensétől bókot kap, kérje meg, hogy azt foglalja írásba.

Hogyan lehet rávenni őket arra, hogy ténylegesen írásba foglalják értékelésüket

Az első lépés természetesen az, hogy a betegek beleegyezzenek az értékelésbe. Ezt követően, pedig a betegeknek fel kell menniük az internetre egy számítógép vagy mobiltelefon segítségével és közzé kell tenniük a véleményüket. Előfordulhat, hogy azt mondják majd míg a rendelőben vannak, hogy “persze, amint hazaérek, megcsinálom”, azonban a távozásuk után gyakran elfelejtik. Tehát, hogyan növelheti annak esélyét, hogy valaki tényleg elküldje véleményét? Van egy egyszerű megoldásunk: hozzon létre egy értékelő kártyát.

Tervezzen egy aranyos kis kártyát, amiben azt mondja, hogy nagyra értékeli, ha a betegek megosztják véleményüket, majd közölje hogyan kell ezt megtenni 4 lépésben. A Google jelenleg a legjobb platform az online véleményezéshez. Amikor a páciensei azt mondják, hogy örömmel írnak véleményt, köszönjék meg és adják át nekik kártyát mely tartalmazza a Google vélemény írására vonatkozó utasításokat.

Sok ügyfelünk azt tapasztalta, hogy az értékelések körülbelül három nappal később érkeznek. Miért van ez? Ekkor találják meg a betegek a kártyát a zsebükben, az autójukban, a táskájukban vagy ahová tették, amikor elhagyták a rendelőt. Remek emlékeztetés, hogy ígéretet tettek arra, hogy véleményüket elküldik. Természetesen nem mindenki fogja elküldeni, de a visszaküldők százaléka sokkal magasabb lesz, ha a kezében van az emlékeztető.

Ne feledje, hogy a bók igazi ereje abban rejlik, hogy Ön orvosként hogyan reagál. Mindig mondjon köszönetet, a bókot soha ne vegye magától értetődőnek, és kérjen értékelést úgy, hogy átadja a kártyát.

Roger Levin
Forrás: dentistryiq.com