Magyarországon elsőként: könnyen értelmezhető és gyakorlati példákkal alátámasztott összefoglaló előadás azokról a marketing lehetőségekről, amelyek a páciensek számának növekedéséhez vezetnek és az Ön rendelőjét is a fejlődési pályára állítják.
Kinek szól a NAGY fogászati marketing nap?
A program olyan egyéni fogorvosoknak, rendelőtulajdonosoknak, rendelővezetőknek és praxismenedzsereknek szól az egy kezelőegységes rendelőtől a hat székesig, akik:
- … akik nem rendelkeznek marketing előképzettséggel mégis nekik kell gondoskodniuk a páciensek számának növekedéséről
- … akik már folytatnak valamilyen marketing aktivitást (például üzemeltetnek egy honlapot) de nem érzik azt hatékony eszköznek a páciensek számának növelésére
- … akik most vagy közel jövőben szeretnének rendelőt nyitni és gondoskodni a megfelelő számú páciensről az új rendelő számára
- … akik meglévő rendelőjükben csökkenő számú pácienssel és csökkenő bevétellel szembesülnek az utóbbi hónapokba
Miért érdemes részt venni a NAGY fogászati marketing napon?
… mert az előadás kifejezetten a Magyarországon működő fogászati rendelők sikeres marketingjéről szól, nem többről és nem kevesebbről
…mert az előadás könnyen értelmezhető és nem igényel marketing előképzettséget
… mert az előadás nem csak felveti a marketing problémákat, de a gyakorlatban azonnal megvalósítható megoldásokat is kínál
…mert az előadáson elhangzottakat ugyanúgy meg tudja valósítani egy egyszemélyes kis rendelő, mint egy 6 kezelőegységes nagy rendelő
Hogy érezték magukat azok, akik már részt vettek a Fogászati Akadémia előadásain?
„Magával ragadó előadásmód” – Makovics Ákos – Upgrade 2013
„Nagyon meggyőző, jó hangulatú nap volt, lenyűgöző előadásmóddal, ötletes prezentációkkal. Nagy segítség volt a konkrét példamondatok bemutatása. A továbbiakban is részt fogok venni újabb továbbképzéseken az Önök szervezésében. Köszönettel” – Dr. Bálint-Nagy Ildikó – DentalWorld 2012
„Nagy érdekes, tanulságos, átfogó előadása sok új ismeretanyaggal” – Dr. Bonczos Tímea – DentalWorld 2012
„Tanulságos és nagyon hasznos. Félelmetes, mennyire nem értünk a marketing tudományához. Köszönöm.” – Dr. Serbán Tamás – DentalWorld 2012
Mi fog történni a 6 órás program alatt?
- Az ablakon kidobott pénz a fogászati marketingben
- Kötelező gyakorlatok és szükségtelen költséges marketing aktivitások egy fogászati rendelőben
- Egy páciensszám növelő és bizalom építő fogászati honlap titkai
- A szájreklám, mint tudatos marketing eszköz: a referencia marketing
- A lokális közönség megszólítása: egy figyelemfelkeltő szórólap vagy sajtóhirdetés titkai
- A hosszú távú siker záloga: a kapcsolattartás, azaz az adatbázis marketing
- Az a közösségi marketing, ami valóban működik egy fogászati rendelő esetében
- Partner marketing – költségkímélő és hatásos eszköz új páciensek szervezésére
- Céges páciensek – rövid idejű munkabefektetéssel a hosszú ideig tartó páciensáramlásért
Dental World 2013