• Cikkarchívum
    • Általános fogászat
    • COVID-19
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Orthodontia
    • Lézer technológia
    • Implantológia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • DNEWS
  • Apróhirdetés
    • Apróhirdetések
    • Hirdetés feladása
  • Webshop
  • Rendezvények
    • Upgrade Congress 2023
    • Dental World 2023
  • Médiaajánló
    • Média ajánló
    • Dental Press Media offers
  • Kapcsolat
Nincs találat
Összes találat

Nincsenek termékek a kosárban.

Dental.hu
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
Nincs találat
Összes találat
Dental.hu
Nincs találat
Összes találat
Főoldal Egyéb

A legjobb módja az elmaradt időpontok kezelésének

2021-10-28
Egyéb
Olvasási idő: 3 perc
A legjobb módja az elmaradt időpontok kezelésének
Megosztom FacebookonMegosztom LinkedinenElküldöm emailben

Nicola Gresty, a Practice Plan területi menedzsere beszélgetett Lisa Bainhammel, a The Old Surgery praxisvezetőjével arról, hogyan kezeljék a késői lemondásokat, és miért nem kell félniük a praxisoknak attól, hogy új irányelveket vagy kezelési letéteket vezessenek be.

Látott változást a lemondások számában az elmúlt 18 hónapban?
Mivel a praxisok az elmúlt hónapokban nagyon elfoglaltak voltak, az elmaradt időpontok számának növekedését tapasztaltuk. Úgy gondolom, hogy ez nagyrészt azért van, mert a személyzetnek nincs ideje arra, hogy a szokásos udvariassági hívásokat intézze a betegekhez.

Általában valaki a rendelőből néhány nappal korábban felhívja a betegeket. Csak azért, hogy finoman emlékeztesse őket, hogy hamarosan időpontjuk van kezelésre. De mivel a dolgok annyira zsúfoltak lettek, ez nem történt meg, és a lemondások száma megnőtt.

Mennyibe kerülnek az elmaradt időpontok egy rendelőnek, és mit tehetnek a lemondások csökkentése érdekében?
Átlagosan a működési költségek óránként körülbelül 150 fontot tesznek ki. Ehhez jönnek még a bérek, amelyek óránként 200-300 font körül mozognak. Ezt azonban nem sok páciens tudja.

Ezért nagyon sokat segítene, ha időt tudna szakítani arra, hogy leüljön a betegekkel, és megfelelő hangnemben kezelje a kérdést. Magyarázza el nekik, hogy az elmulasztott időpontok valóban pénzbe kerülnek.

Van néhány dolog, amit egy rendelő tehet a lemondások csökkentése érdekében. Az egyik az említett udvariassági hívásokhoz kapcsolódik. Annak ellenére, hogy a rendelők nagyon elfoglaltak, nagyon fontos, hogy legyen valaki, aki naponta néhány órát telefonál. Az erre a feladatra fordított pénz megéri, hogy csökkentsük az elmaradt időpontok költségeit.

Használhatnak kezelési letéteket is; ezek nagyon jó eszközök. Ha az emberek már fizettek, nagyobb valószínűséggel jelennek meg. Ha kevesebb a lemondás, az a betegek számára is előnyös, mert hosszú távon alacsonyan tartja az árakat.

A másik jó dolog, amit érdemes bevezetni, az egy olyan páciensmegállapodás, amely tartalmazza a tájékoztatást arról, hogy ha elmulasztják az időpontot, akkor költséget kell fizetniük.

Sok rendelőben van ilyen megállapodás. Azonban nem szeretik betartani őket, mivel úgy érzik, hogy ezzel akadályt gördítenek a páciens elé. Ön szerint miért aggódnak a praxisok a megállapodások bevezetése miatt?
Szerintem néhány rendelő ezt egy kicsit túlzásnak tartja, hogy őszinte legyek. Nem kell azonban így érezniük. Arról van szó, hogy meg kell magyarázni, hogy az elmaradt időpontok mennyibe kerülnek a rendelőnek, és a kezdetektől fogva nagyon nyitottnak kell lenni.

Mindent tegyen ki az asztalra. Mondja el a páciensnek, hogy díjat kell fizetnie, ha elmulasztja az időpontot. Így minden nagyon világos.

Azt mondanám, hogy a lemondási díjakkal kapcsolatban néha egy kicsit rugalmasnak kell lenni, az adott páciens körülményeitől függően.

Hogyan minimalizálhatják a praxisok a késedelmes lemondások költségeit?
Van egy nagyon jó rendszerünk, amely üzenetet küld a várólistánkon szereplő első öt személynek, ha valaki lemond egy időpontot. Kapnak egy üzenetet, hogy van egy szabad időpont, és a lehető leghamarabb jelentkezniük kell, ha el akarják foglalni.

Ez sokat segített a hiányok pótlásában és a költségek csökkentésében.

Amikor a rendelőkkel beszélünk a tagsági tervekről, elmondjuk nekik, hogy az előnyök abban rejlenek, hogy a betegek rendszeresen megjelennek, és elkötelezik magukat az időpontok betartása mellett. Úgy tapasztalják, hogy a tagsági tervben szereplő betegek jobban megjelennek az adott időponton, mint mások?
Igen, abszolút, nálunk mindig is ez volt a helyzet. A Plan-páciensek nagyon jól járnak a programra. A terv két fogászati vizsgálatot és két higiéniai rendelést fedez. És meg akarják kapni azt, amiért fizetnek.

A tervbetegek már fizettek. Míg az NHS-páciensek néha azt gondolják, hogy ha elmulasztanak egy időpontot, akkor az NHS állja a számlát.

Nekünk azonban el kell mondanunk nekik, hogy ez nem így van. Tehát igen, minél több beteg van egy tervben, annál kisebb a valószínűsége annak, hogy sok költséges lemondás történik.

Forrás: dentistry.co.uk

Előző cikk

„A jövő már a jelen”

Következő cikk

Fogfejlődési rendellenesség miatt kialakult előnytelen esztétikai hatás korrigálása minimálinvazív technikával

TOVÁBBI CIKKEK

Less-Prep Endo — is a paradigm shift in root canal preparation ahead of us?

Less-Prep Endo — is a paradigm shift in root canal preparation ahead of us?

2023-02-03
0

Introduction Lasers were introduced to dentistry in 1965 by Leon Goldman. The first application was a failure because of excessive...

Facially-guided fast and fixed reha- bilitation of an edentulous maxilla

Facially-guided fast and fixed reha- bilitation of an edentulous maxilla

2022-11-18
0

Implant dentistry has recently witnessed a paradigm shift to a complete digital workflow encompassing advanced dental diagnostic and planning software,...

Az IDS szervezői a Covid-19 utáni új korszak kezdetét jelzik

Az IDS szervezői a Covid-19 utáni új korszak kezdetét jelzik

2022-10-26
0

Megkezdődött a visszaszámlálás a 2023-as Nemzetközi Fogászati Kiállításig (IDS), és a szervezők magasra tették a lécet, kijelentve, hogy a következő...

A Dental World keresi a legszebb mosolyú fogászati dolgozót

A Dental World keresi a legszebb mosolyú fogászati dolgozót

2022-09-17
0

Nyereményjátékot hirdetett a Dental World, melyben keresi a legszebb mosolyú fogászati dolgozót. Így, fogorvosoknak, fogtechnikusoknak, dentálhigiénikusoknak és fogászati asszisztenseknek is...

A fogorvos tizenegyedik ujja

A fogorvos tizenegyedik ujja

2022-07-11
0

Budapest egyik legszélesebb körben ismert fogászati centruma a Gáspár Medical Center. Az itt folyó munka a betegek szempontjából azért is...

Minamatai Egyezmény tagállamai tovább erősítik a fogászati amalgámmal kapcsolatos fokozatos leállításra vonatkozó megközelítést

Minamatai Egyezmény tagállamai tovább erősítik a fogászati amalgámmal kapcsolatos fokozatos leállításra vonatkozó megközelítést

2022-07-05
0

Eddig több mint 100 ország ratifikálta a higanyról szóló Minamata Egyezményt, amely a higany környezetre és az emberi egészségre gyakorolt...

Továbbiak betöltése
Következő cikk
Fogfejlődési rendellenesség miatt kialakult előnytelen esztétikai hatás korrigálása minimálinvazív technikával

Fogfejlődési rendellenesség miatt kialakult előnytelen esztétikai hatás korrigálása minimálinvazív technikával

7 ok, amiért a fogorvosi rendelőnek jelen kell lennie a közösségi médiában

7 ok, amiért a fogorvosi rendelőnek jelen kell lennie a közösségi médiában

Vertikális gyökérfraktúrák diagnosztizálása CBCT segítségével és egy alternatív kezelési eljárás

Vertikális gyökérfraktúrák diagnosztizálása CBCT segítségével és egy alternatív kezelési eljárás

PRÉMIUM TARTALMAKHOZ

OLVASTA MÁR?

Less-Prep Endo — is a paradigm shift in root canal preparation ahead of us?

Less-Prep Endo — is a paradigm shift in root canal preparation ahead of us?

2023-02-03
Új tanulmány összekapcsolja a szájüregi mikrobiomot a depresszióval és a szorongással

Új tanulmány összekapcsolja a szájüregi mikrobiomot a depresszióval és a szorongással

2023-02-02
Autogén fogtranszplantációt követő konzervatív endodonciai terápia

Autogén fogtranszplantációt követő konzervatív endodonciai terápia

2023-02-01
Az ADA új ismereteket tár fel az intraorális készülékek egyre szélesebb körű használatáról

Az ADA új ismereteket tár fel az intraorális készülékek egyre szélesebb körű használatáról

2023-01-31
Minimálinvazív esztétikai ellátás alignerek és héjak felhasználása segítségével

Minimálinvazív esztétikai ellátás alignerek és héjak felhasználása segítségével

2023-01-30
Treatment of compromised teeth: The usual suspects

Treatment of compromised teeth: The usual suspects

2023-01-27

Upgrade Congress

Dental World

APRÓ

  • Diplomás dentálhigiénikus pozíció a Naturadentnél
    A Naturadentnél, a keményszöveti lézerfogászat vezető hazai képviselőjeként, innovatív szakmai csapatunkkal arra törekszünk, hogy pácienseinket a lehető legmagasabb színvonalon gyógyítsuk.…

    [Több]

  • Fogorvosi Állás
    Vissza nem térő lehetőség KEZDŐ FOGORVOSOK számára is! Csatlakozz Mosonmagyaróvár teljesen digitális fogászatához, ahol a munkafolyamatok digitális módon integrálva vannak…

    [Több]

WEBSHOP AJÁNLÓ

  • Fogtechnika éves előfizetés 10 000 Ft
  • Dental Magazinok éves előfizetés 41 000 Ft 23 500 Ft
  • Gengigel Prof 34 990 Ft

VÁLOGASSON!

  • Akciós termékek (14)
  • Egyéb (3)
  • Fogkefék, Fogkrémek (23)
    • Emmi-Dent fogkefe, fogkrém (14)
    • Ionickiss fogkefék (3)
    • Megasonex fogkefe (3)
    • Oral B elektromos fogkefék (1)
    • Philips elektromos fogkefék (2)
  • Gengigel (6)
  • Könyvek, Újságok (38)
    • Szakkönyvek (30)
    • Szaklapok (3)
    • Újság előfizetések (5)
  • Naptár (1)
  • Pólók humoros felirattal (4)

Impresszum

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

IMPRESSZUM

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

Olvasta már?

  • Less-Prep Endo — is a paradigm shift in root canal preparation ahead of us?
  • Új tanulmány összekapcsolja a szájüregi mikrobiomot a depresszióval és a szorongással
  • Autogén fogtranszplantációt követő konzervatív endodonciai terápia
  • Az ADA új ismereteket tár fel az intraorális készülékek egyre szélesebb körű használatáról
  • Minimálinvazív esztétikai ellátás alignerek és héjak felhasználása segítségével

KÖZLEMÉNYEK

ÁSZF | Adatvédelem

Dental.hu © 2022

Nincs találat
Összes találat
  • Kapcsolat
  • Webshop
  • Apróhirdetések
  • UPGRADE CONGRESS 2023
  • DENTAL WORLD 2023
  • Cikkek
    • Általános fogászat
    • Digitális fogászat
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Implantológia
    • Lézer technológia
    • Orthodontia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • Szakmai Hírek
    • COVID-19

Dental.hu © 2022

  • Belépés
Elfelejtett jelszó?
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.