• Cikkarchívum
    • Általános fogászat
    • COVID-19
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Orthodontia
    • Lézer technológia
    • Implantológia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • DNEWS
  • Apróhirdetés
    • Apróhirdetések
    • Hirdetés feladása
  • Webshop
  • Rendezvények
    • Upgrade Congress 2023
    • Dental World 2023
  • Médiaajánló
    • Média ajánló
    • Dental Press Media offers
  • Kapcsolat
Nincs találat
Összes találat

Nincsenek termékek a kosárban.

Dental.hu
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
Nincs találat
Összes találat
Dental.hu
Nincs találat
Összes találat
Főoldal Cikkarchívum Praxismenedzsment

A korai beavatkozás szerepe a panaszkezelésben

2020-07-06
Praxismenedzsment
Olvasási idő: 3 perc
A korai beavatkozás szerepe a panaszkezelésben
Megosztom FacebookonMegosztom LinkedinenElküldöm emailben

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_row _builder_version=”4.4.1″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_text _builder_version=”4.4.7″ text_font=”|700|||||||” text_font_size=”16px” hover_enabled=”0″]

Válságkezelő üzleti felkészítő programunk „pácienséletút és páciensélmény” moduljában izgalmas és tanulságos témát érintettünk a héten. Mit tehet a rendelő a páciensei elégedettségéért? Milyen szerep jut az orvosnak, az asszisztensnek és a recepciós-pácienskoordinátornak a „wow-élmény” kialakításában és főleg, mi a teendő akkor, ha a várt hatás elmarad, és az elégedettség helyett elmarasztaló kritikát kapunk?

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.4.1″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_text _builder_version=”4.4.7″ hover_enabled=”0″]

A rendelők belső panaszkezelési szabályzata általában úgy fogalmaz, hogy „az írott panasz beérkezésétől számítva X napon belül” számíthat a páciens elbírálásra, válaszra. Ez természetesen rendben is van így egy ilyen szabályzatban. Ha azonban a panaszesetek – és az azok kezelésére szánt munkaórák és energia- minimalizálására törekszünk, ezen a ponton egy picit már elkéstünk.  Miért?

Legyen szó bármilyen szolgáltatásról vagy termékről, az azt megvásárló, igénybe vevő ügyfelek között már csak matematikai valószínűség szerint is lesz olyan, aki nem lesz lenyűgözve annak minőségétől. Az elégedett, boldog páciensek köré is időről időre becsúsznak olyanok, akik néha megjegyzéseket tesznek a kezelésük eredményeire, vagy a fizetendő összegekre, vagy akik egy passzív-agresszív válasszal borzolják a recepciósok idegeit, ha felteszik a „minden rendben ment?” kérdést.

Ezeket az eseteket rendszerint nem kezeljük. Itt nincs írott panasz, nincs követelés, nem támadták meg egyik munkatársunk becsületét sem. A páciens egyszerűen csak elszivárog valamikor a kezeléssorozata közepén, és soha többet nem hallunk róla… eltekintve attól az 1*-os google értékelésről, amiben kifejti a rendelőnkkel kapcsolatos sérelmeit.

Van a pácienspanaszokhoz vezető lépcsőnek egy nagyon fontos szakasza, amelyet úgy neveztem el, hogy „az elégedetlenség hiányának állapota”. Azokat a pácienseket, akik ebbe a kategóriába esnek bele, egyetlen dolog választja el az elégedett, boldog páciensektől: a wow-élmény. Rengeteg oka lehet annak, hogy miért maradt ez el: lehet a mi mulasztásunk is, de az sincs kizárva, hogy egyszerűen valamiért nem tudták értékelni azt, amit értük teszünk.

Természetesen a rossz értékeléseket és a panaszleveleket nem ezektől a páciensektől fogjuk kapni, legalábbis nem ezen a ponton. Az viszont biztos, hogy jó értékelést sem fognak írni. Hogy ez miért annyira érdekes? Hát azért, mert a pácienseid túlnyomó többsége ebbe a kategóriába tartozik.

A wow-élményt előidézni sosem kerül sokba, nem igényel sok energiát és időt, a hatása azonban a legerősebb marketingfegyver, ami elképzelhető. Ha felismered, mekkora potenciál rejtőzik pácienseid e csoportjában és ezt az erőforrást megfelelően be tudod csatornázni, gyakorlatilag nulla forint ráfordítással garantált bevételnövekedést fogsz realizálni. A képlet annyira egyszerű, hogy nagy a kísértés, hogy life-hacknek nevezzem, mégis brutálisan erős, és az esetek 100%-ban működik.

Vizsgáld meg a páciensekkel kapcsolatos munkafolyamatokat, inspirálódj más szolgáltatóktól vagy az internetről és találd meg, hogyan tudod beadagolni a wow-cseppecskéket. Hálás leszel magadnak ezért később. 

Máté Zoltán
Dental Menedzser

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.4.1″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.1″][et_pb_cta title=”Ossza meg véleményét!” button_url=”https://www.facebook.com/dentalpress” button_text=”Hozzászólok” _builder_version=”4.4.1″ custom_button=”on” button_text_size=”16px” link_option_url_new_window=”on”]

A DENTAL.HU a fogászati szakma portálja.

Az Ön véleménye, hozzászólása, aktivitása legalább olyan fontos, mint a cikk, amit elolvasott. Ossza meg a cikket ismerőseivel vagy szóljon hozzá, mondja el véleményét a Facebook oldalunkon.

[/et_pb_cta][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Előző cikk

Új szerrel bővült a felületfertőtlenítők tárháza

Következő cikk

Minimál invazív beavatkozások mindenek felett!

TOVÁBBI CIKKEK

Kerekasztal beszélgetés

Kerekasztal beszélgetés

2022-11-28
0

Mit hoz a 2023-as év a fogászati rendelők számára? A Dental World első napján, október 13-án csütörtökön, a központi színpadon...

Útmutató fogászatoknak, páciensvélemények jogszerű használatához

Útmutató fogászatoknak, páciensvélemények jogszerű használatához

2022-10-12
0

A gyógyítás nemes hivatás. Nincs, akit ne töltene el melegséggel a betegek hálája. Mióta gyógyítás létezik, az emberek azóta osztják...

Ki vezeti a vállalkozást avagy mire jó a könyvelő?

Ki vezeti a vállalkozást avagy mire jó a könyvelő?

2022-02-01
0

Vállalkozói életünkben a könyvelő az, aki az egyik legnagyobb segítséget nyújthatja. Általában a könyvelő segítségével értelmezzük, ha valamilyen hatósági megkeresést...

Vezetés válsághelyzetben – irányítsd az idődet!

Vezetés válsághelyzetben – irányítsd az idődet!

2022-01-11
0

Nicki Rowland a "COVID idő" veszélyeiről beszél, és arról, miért olyan fontos, hogy kézbe vegyük a napunk irányítását. Csak elképzelni...

Papírmentes rendelő 2021 fogászati újdonsága Magyarorságon

Papírmentes rendelő 2021 fogászati újdonsága Magyarorságon

2021-11-09
0

Utoljára a 2019-es Dental World kiállításon találkoztunk személyesen a Cloudent Fogászati Szoftver csapatával. A pandémia miatt 2020-ban elmaradt a személyes...

Papírmentes rendelő és dokumentum kezelés – avagy a digitalizáció mesterfokon

Papírmentes rendelő és dokumentum kezelés – avagy a digitalizáció mesterfokon

2021-10-12
0

Friss Tamással, a Flexi-Dent fogászati szoftver cég vezetőjével beszélgettem a digitalizáció keretében az ideális helyzetről, papírmentes rendelőről, elektronikus aláírásról. A...

Továbbiak betöltése
Következő cikk
Minimál invazív beavatkozások mindenek felett!

Minimál invazív beavatkozások mindenek felett!

Egy mai polihisztor

Egy mai polihisztor

Hősként ünnepelte munkatársait a MindentMent Rendelő

Hősként ünnepelte munkatársait a MindentMent Rendelő

PRÉMIUM TARTALMAKHOZ

OLVASTA MÁR?

Szűk átmérőjű fogászati implantátumok alkalmazása az alsó állkapocsprotézisek alátámasztására: egy prospektív klinikai vizsgálat

Szűk átmérőjű fogászati implantátumok alkalmazása az alsó állkapocsprotézisek alátámasztására: egy prospektív klinikai vizsgálat

2023-10-02
The future of dental simulation

The future of dental simulation

2023-09-29
Az intraorális vizsgálatok humánusabb lehetőséget jelenthetnek a csecsemőknél a hasadékok értékelésére

Az intraorális vizsgálatok humánusabb lehetőséget jelenthetnek a csecsemőknél a hasadékok értékelésére

2023-09-28
PANDA Smart: az intraorális szkennelés művészete

PANDA Smart: az intraorális szkennelés művészete

2023-09-27
Klinikai digitális fényképezés a fogszabályozásban: professzionális fényképfelvételek a napi gyakorlatban

Klinikai digitális fényképezés a fogszabályozásban: professzionális fényképfelvételek a napi gyakorlatban

2023-09-27
Folyamatosan növekszik a globális Clear Aligner piac

Folyamatosan növekszik a globális Clear Aligner piac

2023-09-26

Upgrade Congress

Dental World

APRÓ

  • Fogászati asszisztens
    XI.kerületben, a Móricz Zsigmond körtér közvetlen közelében lévő, több éve stabilan működő, 3 székes fogászati magánrendelőnkbe keresünk, minimum 1 éves…

    [Több]

  • Törökugrató Dental Fogszabályozó szakorvost keres
    Törökugrató Dental Esztétikai fogászata csapatépítés, rendelőbővítés kapcsán önállóan dolgozni tudó fogszabályozó szakorvost keres. Fényképes önéletrajzot a tdental2001@gmail.com email címre küldjön

    [Több]

WEBSHOP AJÁNLÓ

  • Fogtechnika éves előfizetés 10 000 Ft
  • Dental Magazinok éves előfizetés 41 000 Ft 23 500 Ft
  • Gengigel Prof 34 990 Ft

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

VÁLOGASSON!

  • Akciós termékek (14)
  • Egyéb (5)
  • Fogkefék, Fogkrémek (11)
    • Emmi-Dent fogkefe, fogkrém (9)
    • Megasonex fogkefe (2)
  • Gengigel (6)
  • Könyvek, Újságok (38)
    • Éves újság előfizetések (4)
    • Szakkönyvek (30)
    • Szaklapok (4)
  • Naptár (1)
  • Pólók humoros felirattal (4)

Impresszum

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

IMPRESSZUM

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

Olvasta már?

  • Szűk átmérőjű fogászati implantátumok alkalmazása az alsó állkapocsprotézisek alátámasztására: egy prospektív klinikai vizsgálat
  • The future of dental simulation
  • Az intraorális vizsgálatok humánusabb lehetőséget jelenthetnek a csecsemőknél a hasadékok értékelésére
  • PANDA Smart: az intraorális szkennelés művészete
  • Klinikai digitális fényképezés a fogszabályozásban: professzionális fényképfelvételek a napi gyakorlatban

KÖZLEMÉNYEK

ÁSZF | Adatvédelem

Dental.hu © 2022

Nincs találat
Összes találat
  • Kapcsolat
  • Webshop
  • Apróhirdetések
  • UPGRADE CONGRESS 2023
  • DENTAL WORLD 2023
  • Cikkek
    • Általános fogászat
    • Digitális fogászat
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Implantológia
    • Lézer technológia
    • Orthodontia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • Szakmai Hírek
    • COVID-19

Dental.hu © 2022

  • Belépés
Elfelejtett jelszó?
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.