A fogászati kezeléseket tartják „az új mellplasztikának”, mivel az otthoni szájápolással kapcsolatos termékek eladásai megugrottak. A szájápolás iránti növekvő érdeklődésre pedig a Guardian nemrégiben megjelent cikke szerint a Zoom világjárvány alatti térnyerése is hatással volt.
Cassandra Grey – a Violet Grey weboldal alapítója – a szájápolással kapcsolatos eladások 33%-os növekedéséről számolt be 2020-ban. Most azt mondja, hogy „a fog lett az új mellplasztika”, hiszen korábban a mell műtétek produkáltak ilyen kiugróan magas számokat.
Robbanásszerű növekedés a szájápolásban
Az Egyesült Királyságban számos fogorvos számolt be az esztétikai fogászati kezelések iránti megnövekedett érdeklődésről. Alif Moosajee az év elején nyilatkozott arról, hogyan készül a fogászat fellendülésére, ahogy a karantén időszak kezd enyhülni.
„Egyértelműen nagyobb már most is a látogatottság a rendelőben, mint a tavalyi év során. Azt tanácsolom, hogy maradj hű az értékeidhez, és mindig úgy bánj a pácienseiddel, ahogy azt helyesnek gondolod. Az emberek nem hülyék, észreveszik, ha jó kezek között vannak, és gondoskodni szeretnének róluk.”
Rendelkezésre álló jövedelem
Moosajee hozzátette: „Szerintem a Zoom hívások és az ezzel járó bezártság arra ösztönözték az embereket, hogy még inkább nézzenek magukba és értsék meg a saját problémáikat. A betegeknek valószínűleg több a rendelkezésre álló jövedelmük is, mert szabadságon voltak, de nem tudták sehol elkölteni a pénzüket. Azt hiszem, az emberek jelenleg a házukat/lakásukat újítják fel, illetve a fogászati problémaikra keresnek megoldásokat. Ez pedig általában véve egy pozitívum a fogászati szektor számára.”
Forrás: dentistry.co.uk