• Cikkarchívum
    • Általános fogászat
    • COVID-19
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Orthodontia
    • Lézer technológia
    • Implantológia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • DNEWS
  • Apróhirdetés
    • Apróhirdetések
    • Hirdetés feladása
  • Webshop
  • Rendezvények
    • Upgrade Congress 2023
    • Dental World 2023
  • Médiaajánló
    • Média ajánló
    • Dental Press Media offers
  • Kapcsolat
Nincs találat
Összes találat

Nincsenek termékek a kosárban.

Dental.hu
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
  • Szakmai Hírek
  • Endodontia
  • Esztétika
  • Implantológia
  • Orthodontia
  • Szájhigiénia
  • Fogtechnika
  • E-JOURNAL
  • Videótár
Nincs találat
Összes találat
Dental.hu
Nincs találat
Összes találat
Főoldal kiemelt

6 lépés, amely elválasztja a dinamikusan fejlődő rendelőt a bukdácsolótól

2020-05-26
kiemelt, Praxismenedzsment
Olvasási idő: 5 perc
6 lépés, amely elválasztja a dinamikusan fejlődő rendelőt a bukdácsolótól
Megosztom FacebookonMegosztom LinkedinenElküldöm emailben

Cikkben lévő banner

Miért működik sikeresen az egyik rendelő, és miért teljesít középszeren egy másik? Sokan kutatjuk a fogászati rendelők sikerének titkait, pedig azok olykor ott hevernek a lábunk előtt, csak mi nem vesszük észre a hívogató jeleket és nem hajolunk le a bölcsek kövéért. Pedig érdemes… sőt mára már kötelezővé is vált.

Lássunk most hatot azokból az eszközökből, amelyek könnyel elsajátíthatóak, és drámai változást eredményeknek rendelőjének sikerségében:

1. Ön kiváló vezetője saját rendelőjének? Még nem késő változatni!

Egy fogászati rendelő felelősségteljes vezetése ma már komoly kihívást jelent. Olyan képességekkel kell rendelkeznünk, amely rendszerszerűvé, kiszámíthatóvá, átláthatóvá és feszültségmentessé teszi rendelőnk működését.

Vajon ezekkel a képességekkel születni kell, vagy kellő nyitottsággal és kitartással most is elsajátíthatjuk azokat?

Soha nem késő figyelmet és energiát fektetni saját vezetői képességeink fejlesztésben, mert ezerszeresen térül az meg, amikor azt látjuk, hogy egy kellemes, biztonságos és prosperáló környezet teremtettünk meg magunk körül.

2. Vannak feszültségek a rendelőjében? Számolja fel azokat tudatosan!

Nincs kivétel! Mindenki kellemes és feszültségektől mentes környezetben szeret dolgozni, ahol a munkatársak lelkesen támogatják egymás munkáját és aktív segítő kezet nyújtanak ott és akkor ahol arra a rendelőnek szüksége van.

Önnek, mint rendelő vezetőnek komoly eszközpark van a birtokában ahhoz, hogy ezt a légkört megteremtse saját rendelőjében is.

A kérdés csak az, hogy ismeri-e ezeket az eszközöket és kellő energiát fordít-e arra, hogy azokat aktívan alkalmazza. Minden egyes perc, amelyet arra áldoz, hogy fejlessze rendelője működését visszaköszön majd, amikor már nem csak Ön lép be fesztelenül reggelente a kezelőhelyiség ajtaján, hanem munkatársai is, és ami talán még ennél is fontosabb, páciensei is.

Biztonság

3. Ön mekkora hányadát dobja ki az ablakon? – A jól működő marketing nem viszi a pénzt, hanem hozza!

Ön is úgy értelmezi a marketinget, mint a szükséges rossz kategóriáját, ami általában csak viszi a pénzt? Pedig az igazán sikeres rendelők tulajdonosai ezt a kérdést nem így látják. A marketinget egy nélkülözhetetlen eszközként kezelik arra, hogy a páciensekben bizalmat ébresszenek és ösztönözzék őket a rendelő és az abban dolgozó fogorvos megismerésére.

Ez a lehetőség az Ön számára is adott, csak élnie kell vele. Tervezze meg tudatosan rendelője marketing aktivitásait, és mérje azok jövedelemtermelő képességére gyakorolt hatását.

4. Tudja, mi az, amiből egyre többre vágynak a páciensei? – Szavakra, de nem akármilyenekre!

Sok a bizonytalanság egy fogászati rendelő működésében, de van valami, amiben stabilan bízhatunk. Az érthető, befogadható és feldolgozható információ egy egyre inkább felértékelődő tényező a páciens gondolkodásába abban a fontos pillanatban, amikor arról dönt, hogy az Ön rendelőjét válassza nagy értékű kezeléseinek elvégezésére, vagy egy másikat.

A páciensek információéhségét kielégítő kommunikáció bárki számára elsajátítható, csak tudatos erőfeszítést kell tenni annak mindennapi alkalmazására. De megéri, mert a végeredmény egy bizalom teli, hűséges páciens, aki igent mond az Ön nagy értékű kezelési tervére.

5. Egy fogászai rendelő tulajdonosának is joga van a nyugodt élethez! És Ön hogy alszik?

Vannak kérdések, amikkel nem szívesen foglalkozunk. Inkább beletemetkezünk a mindennapi munkába, mert a jól megszokott folyamatok megnyugtatnak minket. A biztonsági kérdések azonban akkor is jelen vannak rendelőnk életében, ha nem veszünk tudomást róluk. Nagy árat kell azonban fizetnünk ezért a „boldog tudattalanságért”, mert egy nem várt szituációban mindig a rendelő vezetőjén csattan az ostor és nem számíthat felmentő seregre.

Legyen tudatos a biztonsági kérdésekről, és akkor nem érik kellemetlen meglepetések. Jobb felkészülni ezekre, mint egy váratlan hatósági ellenőrzés során tüzet oltani, kapkodni és súlyos hibákat véteni.

New-Smile6. Az Ön rendelője fel van készülve a külföldi páciensek sikeres kezelésre? Biztos?

A külföldi páciensek kezelése örök dilemma. Áldást vagy békétlenséget hoznak a rendelőnkre? Sikeresebbek leszünk, ha külföldieket kezelünk, vagy teljesen szétesik a rendelőnk és a már jól működő folyamataink is tönkremennek?

Melyik célországot válasszuk? Hogyan készüljünk fel alaposan? Hogyan kerüljük el a hatalmas buktatókat? Hogyan készítsük fel munkatársainkat?

Csak egy tudatos tervezés és felkészülés segíthet Önnek abban, hogy a külhoni páciensek kezelése élete egyik legjobb döntésének bizonyuljon, és ne a legnagyobb kudarcának.

Az eszközök tehát adottak, hogy Ön felelősségteljes vezetőként sikerpályára állítsa saját rendelőjét. Ha szeretné maximálisan kihasználni az elérhető lehetőségeket, de úgy érzi, még segítségre van szüksége egyes területeken, akkor tegyen konkrét lépéseket fejlődése érdekében, és vegyen részt a Fogászati Akadémia 6 előadásából álló VIP fogászati rendelő-vezetői képzésén, ahol megtalálja a válaszokat kérdésire.

[box type=”info” ]Részletes információt az +36 30 9420 180-as információs vonalon kaphat, vagy a www.fogaszatiakademia.hu honlapon[/box]

Előző cikk

A 6 legmegdöbbentőbb dolog, ami a fogászat világában történt 2014-ben

Következő cikk

Egy fogorvos találta ki a vattacukrot

TOVÁBBI CIKKEK

„Ha kérditek idehaza: Na, milyen volt Helsinki? – Ha-ha-ha!”

„Ha kérditek idehaza: Na, milyen volt Helsinki? – Ha-ha-ha!”

2022-12-29
0

Szauna, oktatás módszertan, vodka és persze a Mikulás – néhány dolog, amire egyből asszociálhatunk, ha a finnek szóba kerülnek. Anyai...

Kerekasztal beszélgetés

Kerekasztal beszélgetés

2022-11-28
0

Mit hoz a 2023-as év a fogászati rendelők számára? A Dental World első napján, október 13-án csütörtökön, a központi színpadon...

Útmutató fogászatoknak, páciensvélemények jogszerű használatához

Útmutató fogászatoknak, páciensvélemények jogszerű használatához

2022-10-12
0

A gyógyítás nemes hivatás. Nincs, akit ne töltene el melegséggel a betegek hálája. Mióta gyógyítás létezik, az emberek azóta osztják...

dw22-price-increase

Dental World 2022 – 20 százalékkal emelkednek a jegyárak május 15-én!

2022-05-12
0

2022 októberében újra megrendezésre kerül a Dental World fogászati konferencia, ami több mint 20 éve ad otthont tudományos előadásoknak, nemzetközi...

Preparálás nélküli héjak szerepe és alkalmazása a modern helyreállító fogászatban

Preparálás nélküli héjak szerepe és alkalmazása a modern helyreállító fogászatban

2022-04-21
0

Az elmúlt néhány évtizedben a fejlett társadalmakban komoly demográfiai és szocioökonómiai változások mentek végbe. A javuló fogászati szájhigiéné a szájüregi...

Az eritroplákia jelentősége a szájüregi daganatok etiopatogenezisében

Az eritroplákia jelentősége a szájüregi daganatok etiopatogenezisében

2022-04-20
0

Bár Fournier és Darier már 1893-ban beszámol a pénisz, majd 1865-ben Gibb a hangszalag vörös léziójáról, első leírójának máig Queyrat-ot...

Továbbiak betöltése
Következő cikk
Egy fogorvos találta ki a vattacukrot

Egy fogorvos találta ki a vattacukrot

Eltérő a férfiak és a nők rágási mintája

Eltérő a férfiak és a nők rágási mintája

Új szemlélet a fogfehérítésben – „Irányítsa szakember a fogfehérítés folyamatát!”

Új szemlélet a fogfehérítésben – „Irányítsa szakember a fogfehérítés folyamatát!”

PRÉMIUM TARTALMAKHOZ

OLVASTA MÁR?

Szűk átmérőjű fogászati implantátumok alkalmazása az alsó állkapocsprotézisek alátámasztására: egy prospektív klinikai vizsgálat

Szűk átmérőjű fogászati implantátumok alkalmazása az alsó állkapocsprotézisek alátámasztására: egy prospektív klinikai vizsgálat

2023-10-02
The future of dental simulation

The future of dental simulation

2023-09-29
Az intraorális vizsgálatok humánusabb lehetőséget jelenthetnek a csecsemőknél a hasadékok értékelésére

Az intraorális vizsgálatok humánusabb lehetőséget jelenthetnek a csecsemőknél a hasadékok értékelésére

2023-09-28
PANDA Smart: az intraorális szkennelés művészete

PANDA Smart: az intraorális szkennelés művészete

2023-09-27
Klinikai digitális fényképezés a fogszabályozásban: professzionális fényképfelvételek a napi gyakorlatban

Klinikai digitális fényképezés a fogszabályozásban: professzionális fényképfelvételek a napi gyakorlatban

2023-09-27
Folyamatosan növekszik a globális Clear Aligner piac

Folyamatosan növekszik a globális Clear Aligner piac

2023-09-26

Upgrade Congress

Dental World

APRÓ

  • R'L' Dental Kft.
    Veszprémi OEP szerződéssel is rendelkező magánrendelőbe fogorvos munkatársat keresünk.

    [Több]

  • Fogászati asszisztenst keresünk egy fogszabályozási magánrendelőbe!
    Elsősorban a páciensek ellátásánál kell asszisztálni, de olyan személyt keresünk, aki a telefonhívásokat is magabiztosan tudja kezelni. Rendelőnk egy Budapest…

    [Több]

WEBSHOP AJÁNLÓ

  • Fogtechnika éves előfizetés 10 000 Ft
  • Dental Magazinok éves előfizetés 41 000 Ft 23 500 Ft
  • Gengigel Prof 34 990 Ft

Iratkozzon fel hírlevelünkre!

VÁLOGASSON!

  • Akciós termékek (14)
  • Egyéb (5)
  • Fogkefék, Fogkrémek (11)
    • Emmi-Dent fogkefe, fogkrém (9)
    • Megasonex fogkefe (2)
  • Gengigel (6)
  • Könyvek, Újságok (38)
    • Éves újság előfizetések (4)
    • Szakkönyvek (30)
    • Szaklapok (4)
  • Naptár (1)
  • Pólók humoros felirattal (4)

Impresszum

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

IMPRESSZUM

Kiadja: DP Hungary Kft.
1012 Budapest, Kuny Domokos utca 9.
Telefon: +36 30 472 0030, 06-1-793-1874
E-mail: info@dental.hu,
Cégjegyzék szám: 01 09 679976

Felelős kiadó: Nagy Erika
Szerkesztőségi titkár: Bárdos Veronika
Tördelő szerkesztő: Sárközi András
Szakmai tartalom felelős: Dr. Riba Magdolna

Olvasta már?

  • Szűk átmérőjű fogászati implantátumok alkalmazása az alsó állkapocsprotézisek alátámasztására: egy prospektív klinikai vizsgálat
  • The future of dental simulation
  • Az intraorális vizsgálatok humánusabb lehetőséget jelenthetnek a csecsemőknél a hasadékok értékelésére
  • PANDA Smart: az intraorális szkennelés művészete
  • Klinikai digitális fényképezés a fogszabályozásban: professzionális fényképfelvételek a napi gyakorlatban

KÖZLEMÉNYEK

ÁSZF | Adatvédelem

Dental.hu © 2022

Nincs találat
Összes találat
  • Kapcsolat
  • Webshop
  • Apróhirdetések
  • UPGRADE CONGRESS 2023
  • DENTAL WORLD 2023
  • Cikkek
    • Általános fogászat
    • Digitális fogászat
    • Endodontia
    • Esztétika
    • Fogtechnika
    • Implantológia
    • Lézer technológia
    • Orthodontia
    • Parodontológia
    • Praxismenedzsment
    • Protetika
    • Szájhigiénia
    • Szakmai Hírek
    • COVID-19

Dental.hu © 2022

  • Belépés
Elfelejtett jelszó?
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.