Cikkben lévő banner

Miért működik sikeresen az egyik rendelő, és miért teljesít középszeren egy másik? Sokan kutatjuk a fogászati rendelők sikerének titkait, pedig azok olykor ott hevernek a lábunk előtt, csak mi nem vesszük észre a hívogató jeleket és nem hajolunk le a bölcsek kövéért. Pedig érdemes… sőt mára már kötelezővé is vált.

Lássunk most hatot azokból az eszközökből, amelyek könnyel elsajátíthatóak, és drámai változást eredményeknek rendelőjének sikerségében:

1. Ön kiváló vezetője saját rendelőjének? Még nem késő változatni!

Egy fogászati rendelő felelősségteljes vezetése ma már komoly kihívást jelent. Olyan képességekkel kell rendelkeznünk, amely rendszerszerűvé, kiszámíthatóvá, átláthatóvá és feszültségmentessé teszi rendelőnk működését.

Vajon ezekkel a képességekkel születni kell, vagy kellő nyitottsággal és kitartással most is elsajátíthatjuk azokat?

Soha nem késő figyelmet és energiát fektetni saját vezetői képességeink fejlesztésben, mert ezerszeresen térül az meg, amikor azt látjuk, hogy egy kellemes, biztonságos és prosperáló környezet teremtettünk meg magunk körül.

2. Vannak feszültségek a rendelőjében? Számolja fel azokat tudatosan!

Nincs kivétel! Mindenki kellemes és feszültségektől mentes környezetben szeret dolgozni, ahol a munkatársak lelkesen támogatják egymás munkáját és aktív segítő kezet nyújtanak ott és akkor ahol arra a rendelőnek szüksége van.

Önnek, mint rendelő vezetőnek komoly eszközpark van a birtokában ahhoz, hogy ezt a légkört megteremtse saját rendelőjében is.

A kérdés csak az, hogy ismeri-e ezeket az eszközöket és kellő energiát fordít-e arra, hogy azokat aktívan alkalmazza. Minden egyes perc, amelyet arra áldoz, hogy fejlessze rendelője működését visszaköszön majd, amikor már nem csak Ön lép be fesztelenül reggelente a kezelőhelyiség ajtaján, hanem munkatársai is, és ami talán még ennél is fontosabb, páciensei is.

Biztonság

3. Ön mekkora hányadát dobja ki az ablakon? – A jól működő marketing nem viszi a pénzt, hanem hozza!

Ön is úgy értelmezi a marketinget, mint a szükséges rossz kategóriáját, ami általában csak viszi a pénzt? Pedig az igazán sikeres rendelők tulajdonosai ezt a kérdést nem így látják. A marketinget egy nélkülözhetetlen eszközként kezelik arra, hogy a páciensekben bizalmat ébresszenek és ösztönözzék őket a rendelő és az abban dolgozó fogorvos megismerésére.

Ez a lehetőség az Ön számára is adott, csak élnie kell vele. Tervezze meg tudatosan rendelője marketing aktivitásait, és mérje azok jövedelemtermelő képességére gyakorolt hatását.

4. Tudja, mi az, amiből egyre többre vágynak a páciensei? – Szavakra, de nem akármilyenekre!

Sok a bizonytalanság egy fogászati rendelő működésében, de van valami, amiben stabilan bízhatunk. Az érthető, befogadható és feldolgozható információ egy egyre inkább felértékelődő tényező a páciens gondolkodásába abban a fontos pillanatban, amikor arról dönt, hogy az Ön rendelőjét válassza nagy értékű kezeléseinek elvégezésére, vagy egy másikat.

A páciensek információéhségét kielégítő kommunikáció bárki számára elsajátítható, csak tudatos erőfeszítést kell tenni annak mindennapi alkalmazására. De megéri, mert a végeredmény egy bizalom teli, hűséges páciens, aki igent mond az Ön nagy értékű kezelési tervére.

5. Egy fogászai rendelő tulajdonosának is joga van a nyugodt élethez! És Ön hogy alszik?

Vannak kérdések, amikkel nem szívesen foglalkozunk. Inkább beletemetkezünk a mindennapi munkába, mert a jól megszokott folyamatok megnyugtatnak minket. A biztonsági kérdések azonban akkor is jelen vannak rendelőnk életében, ha nem veszünk tudomást róluk. Nagy árat kell azonban fizetnünk ezért a „boldog tudattalanságért”, mert egy nem várt szituációban mindig a rendelő vezetőjén csattan az ostor és nem számíthat felmentő seregre.

Legyen tudatos a biztonsági kérdésekről, és akkor nem érik kellemetlen meglepetések. Jobb felkészülni ezekre, mint egy váratlan hatósági ellenőrzés során tüzet oltani, kapkodni és súlyos hibákat véteni.

New-Smile6. Az Ön rendelője fel van készülve a külföldi páciensek sikeres kezelésre? Biztos?

A külföldi páciensek kezelése örök dilemma. Áldást vagy békétlenséget hoznak a rendelőnkre? Sikeresebbek leszünk, ha külföldieket kezelünk, vagy teljesen szétesik a rendelőnk és a már jól működő folyamataink is tönkremennek?

Melyik célországot válasszuk? Hogyan készüljünk fel alaposan? Hogyan kerüljük el a hatalmas buktatókat? Hogyan készítsük fel munkatársainkat?

Csak egy tudatos tervezés és felkészülés segíthet Önnek abban, hogy a külhoni páciensek kezelése élete egyik legjobb döntésének bizonyuljon, és ne a legnagyobb kudarcának.

Az eszközök tehát adottak, hogy Ön felelősségteljes vezetőként sikerpályára állítsa saját rendelőjét. Ha szeretné maximálisan kihasználni az elérhető lehetőségeket, de úgy érzi, még segítségre van szüksége egyes területeken, akkor tegyen konkrét lépéseket fejlődése érdekében, és vegyen részt a Fogászati Akadémia 6 előadásából álló VIP fogászati rendelő-vezetői képzésén, ahol megtalálja a válaszokat kérdésire.

Részletes információt az +36 30 9420 180-as információs vonalon kaphat, vagy a www.fogaszatiakademia.hu honlapon