Rendezvények

5. Dental Regatta 2018

Ötödször nyílik a Gross

Dental Regatta 2016 medaiaajanlo2018-ban ötödik alkalommal kerül megrendezésre a Dental Regatta, egy felejthetetlen élményt nyújtó amatőr vitorlásverseny a hazai fogászati szakma számára. A vitorlázásban járatlanok szakképzett kormányosok segítségével versenyezhetnek bérelhető hajókon. Az egész napos parti programok és a minden igényt kielégítő környezet a parton maradók számára garantálja a kikapcsolódást. A rendezvényen a versenyzés élménye és izgalma mellett a fogászati ipar különböző.

További információhoz tekintse meg a rendezvény ismertetőjét pdf formátumban az alábbi linkre kattintva:
5. Dental Regatta

A nevezési lap letöltéséhez kattintson az alábbi linkre:
Dental Regatta 2018 nevezési lap

[divider]

Hungarian Dental Award 2018

Hungarian Dental Award 2016A magyar fogászati ellátás színvonalát világszerte ismerik/elismerik. A Hungarian Dental Award díjat 2015-ben azzal a céllal alapítottuk, hogy hazai környezetben is kiemeljük és szélesebb körben is megismertessük azoknak a fogászatban dolgozó szakembereknek a munkáját, akik a szektor sikeréért a legtöbbet teszik.
Amennyiben úgy gondolja, hogy az Ön praxisa, laborja, fogászati vállalkozása különleges, illetve magas színvonalú szolgáltatást nyújt, páciensei elégedettek, elismerik a munkáját, kiváló a csapata, folyamatosan bővíti az ismereteit és fejleszti a vállalkozását, akkor a Hungarian Dental Award Önnek és Önről szól.

Hungarian Dental Award 2018