Nem kerülhető el a tartalomszolgáltatás a praxis esetén sem

681

Nem elég feltölteni az unalomig ismert információval a praxis honlapját, a sikeres marketinghez ütőképes tartalomra is szükség van.

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy fogászati praxis, amely rendkívüli módon sikeres volt. Ez a praxis tökéletesen tisztában volt azzal, hogy egy módon tehet szert még több bevételre személyes márkája megerősítésével, és ez pedig a magas színvonalú tartalomszolgáltatás a praxis honlapján. Olyan tartalommal, amely lebilincsel, rábeszél és bizalmat ébreszt. Így aztán a praxis egyre nagyobbra növekedett, és boldogan élt, amíg meg nem halt.

Szép történet, ugye? Nos, a valóságban a Dentistry IQ magazin szerint ritkán ez a helyzet. A legtöbb praxis nem igazán gondol a magas minőségű tartalomra honlapja kapcsán, inkább a a számok, az adatok és a havi értékek azok, amelyre a fókusz helyeződik. A kattintások, a követők száma és a bejövő forgalom természetesen fontos, de a minőségi tartalom a hosszútávú siker titka.

A keresők ma már egyre precízebben kiszűrik a gyenge, irreleváns tartalmat. Fogászattal kapcsolatos minőségi kontentet előállítani nem könnyű, ugyanakkor már csak ezért is megéri, méghozzá a megfelelő kulcsszavak használatával. A cél az, hogy a páciens felfigyeljen rá, de közben információval is gazdagodjon.

A kulcsszavak fontosak, de csak szükség esetén érdemes őket használni. Szerencsére rengeteg módja van annak, hogy a tartalom minél könnyebben terjedjen, a közösségi médiafelületek remek alkalmat kínálnak erre.

Forrás: Medipress.hu