Google+
Főoldal / Dental World 2017 / Ami tegnap még bevételt hozott, az holnap már hatástalan

Ami tegnap még bevételt hozott, az holnap már hatástalan

Interjú Kluka Attilával, a Fogászati Akadémia vezető előadójával

– Milyen kihívások elé néznek a fogászati rendelők 2018-ban?

Egy biztos, unatkozni 2018-ban sem fogunk. Ennek több oka is van. Egyrészt az egyre nagyobb számban nyíló új fogászati rendelők (versenytársak) miatt fokozottan nő majd a nyomás a rendelőtulajdonosokon, hogy egyre innovatívabb eszközöket fejlesszenek ki az új páciensek számának szinten tartására és növelésére. Másrészt nagy az esélye annak, hogy olyan új jogszabályok kerülnek bevezetésre, melyek alapjaiban érintik a fogászati rendelők mindennapi működését. Ilyen például a számlázószoftverek júliusra ígért online bekötése a NAV rendszerébe. Erre tudatosan fel kell készülni. Nem beszélve az eddig soha nem látott szigort hozó európai adatvédelmi direktíváról (GDPR), amely minden fogászati rendelő számára kötelező lesz 2018 májusától. Szóval sok a teendő, sok a kihívás de egyben a lehetőségek száma is nő, és ezt kell igazán kihasználnia egy tudatos rendelőtulajdonosnak. Ehhez minden segítséget megkap a Fogászati Akadémia Dental World 2017-es élmény workshopjain.

– Mit jelent az, hogy „élmény workshop” és mennyiben különbözik az eddigi workshopoktól?

Ha azt várják el egy rendelőtől a páciensek, hogy a fogászati kezelésük egy pozitív élmény legyen számukra, akkor nekem is kötelességem a workshopok alkalmával egy inspiráló és cselekvésre, változásra ösztönző élményt nyújtani a látogatóknak. Így amikor hétfőn visszatérnek a rendelőjükbe, akkor tele lehetnek alkotó energiákkal, hogy produktívabbá és jövedelmezőbbé tegyék rendelőjüket, kevesebb kockázattal és feszültséggel.

–  Hogyan járul ehhez hozzá az idei Dental World hat élmény workshopja? 

– Vegyük sorba az előttünk álló kihívásokat, s mindegyikhez ajánlok egy workshopot, amely segít a feladat megoldásában:

1. Tovább kell bővíteni azokat a korszerű marketingeszközöket és -módszereket, melyek felfelé vezető pályára állítják a rendelőnket. Ezek az eszközök folyamatosan változnak és bővülnek, így ami tegnap még komoly bevételnövekedést okozott, az lehet, hogy holnapra már hatástalanná válik.

(„12 gyakorlati marketingmódszer a páciensek számának és rendelője bevételeinek növelésére” élmény workshop – 2017. október 12., csütörtök 09.30–13.30)

2. Meg kell tanulnunk azt, hogy elavult, érdektelen és negatív élményt nyújtó honlapunkból (egy fogászati honlap átlagos elévülési ideje 2,5 év!) hogyan lesz olyan korszerű, új honlap, amely még azelőtt épít bizalmat a páciensekben, mielőtt az belépne a rendelőbe, és ennek köszönhetően megfelelő számú új pácienst generál minden hónapban.

(„Hogyan készítsünk páciensszám- és bevételnövekedést eredményező fogászati honlapot gyorsan és költségkímélő módszerekkel – 2018” élmény workshop – 2017. október 12., csütörtök 14.00–18.00)

3. El kell sajátítanunk azt a ma már egyértelműen elvárt, tudatos és empatikus páciens kommunikációt, amely nemcsak bizalmat épít egy páciensben és eloszlatja aggodalmait, de hozzájárul a nagy értékű ajánlatok elfogadásához és egy életre a rendelőhöz köti őt. És ezzel a tudással a rendelő minden dolgozójának rendelkezni kell.

(„Kommunikációs és értékesítési tréning fogorvosok számára a páciensek pozitív befolyásolásának módszereivel – 2018” élmény workshop – 2017. október 13., péntek, 09.30–13.30)

4. Tudatosan fel kell készülnünk a 2018-as kihívásokra, (jogszabályi) változásokra és észre kell vennünk az ezekben rejlő lehetőségeket, melyekkel csökkentjük a rendelő működési kockázatait, elkerülhetjük a milliós nagyságrendű bírságokat és versenyelőnyre teszünk szert. Ebben két meghívott szakértő vendégelőadó is segítségünkre lesz.

(„Rendelőfelkészítő program! Hogyan készüljön fel a 2018-as változásokra, hogy abból nyertesként jöjjön ki? Új lehetőségek és kötelezettségek, amiről mindenképpen tudnia kell!” élmény workshop – 2017. október 13., péntek, 14.00–18.00)

5. Meg kell ismernünk olyan új kommunikációs és marketingeszközöket, melyek alkalmazása egyértelműen hozzájárul a rendelő jövedelemtermelő képességének növeléséhez és versenytársaink még biztosan nem alkalmazzák azokat.

(„Neuromarketing az Ön fogászati rendelőjében – 14 gyakorlati módszer, amellyel pozitív hatást gyakorolhat pácienseinek döntéseire és hűségére” élmény workshopon – 2017. október 14., szombat, 09.30–13.30)

6. Egyszerűen jobb vezetőkké kell válnunk, mert egy rendelő sikere vagy sikertelensége egyértelmű összefüggésben van a rendelő vezetőjének menedzsment kvalitásaival és irányító képességeivel. Szerencsére ezek a tulajdonságok megtanulhatók és azonnal alkalmazhatók a rendelő magasabb szintű vezetése érdekében.

(„Egy sikeres rendelővezető 12 nélkülözhetetlen tulajdonsága, amit Önnek is el kell sajátítania, ha fejlődő és prosperáló rendelőre vágyik” élmény workshop – 2017. október 14., szombat, 14.00–18.00)

A szakmai képességek fejlesztése fontos törekvés, de nem szabad megfeledkeznünk a vezetői képességeink fejlesztéséről sem. Az ebbe a tudásba fektetett energia sokszorosan megtérül és a mindennapi életünket is egyszerűbbé, szervezettebbé, könnyebbé és feszültségmentesebbé teszi.

L. T.

Kluka hird2

Az oldal tetejére