A nagy fogászati marketing nap

846

Magyarországon elsőként: könnyen értelmezhető és gyakorlati példákkal alátámasztott összefoglaló előadás azokról a marketing lehetőségekről, amelyek a páciensek számának növekedéséhez vezetnek és az Ön rendelőjét is a fejlődési pályára állítják.

Kinek szól a NAGY fogászati marketing nap?

A program olyan egyéni fogorvosoknak, rendelőtulajdonosoknak, rendelővezetőknek és praxismenedzsereknek szól az egy kezelőegységes rendelőtől a hat székesig, akik:

  • … akik nem rendelkeznek marketing előképzettséggel mégis nekik kell gondoskodniuk a páciensek számának növekedéséről
  • … akik már folytatnak valamilyen marketing aktivitást (például üzemeltetnek egy honlapot) de nem érzik azt hatékony eszköznek a páciensek számának növelésére
  • … akik most vagy közel jövőben szeretnének rendelőt nyitni és gondoskodni a megfelelő számú páciensről az új rendelő számára
  • … akik meglévő rendelőjükben csökkenő számú pácienssel és csökkenő bevétellel szembesülnek az utóbbi hónapokba

Miért érdemes részt venni a NAGY fogászati marketing napon?

… mert az előadás kifejezetten a Magyarországon működő fogászati rendelők sikeres marketingjéről szól, nem többről és nem kevesebbről

…mert az előadás könnyen értelmezhető és nem igényel marketing előképzettséget

… mert az előadás nem csak felveti a marketing problémákat, de a gyakorlatban azonnal megvalósítható megoldásokat is kínál

…mert az előadáson elhangzottakat ugyanúgy meg tudja valósítani egy egyszemélyes kis rendelő, mint egy 6 kezelőegységes nagy rendelő

Kluka Attila
Kluka Attila

Hogy érezték magukat azok, akik már részt vettek a Fogászati Akadémia előadásain?

„Magával ragadó előadásmód” – Makovics Ákos – Upgrade 2013

„Nagyon meggyőző, jó hangulatú nap volt, lenyűgöző előadásmóddal, ötletes prezentációkkal. Nagy segítség volt a konkrét példamondatok bemutatása. A továbbiakban is részt fogok venni újabb továbbképzéseken az Önök szervezésében. Köszönettel” – Dr. Bálint-Nagy Ildikó – DentalWorld 2012

„Nagy érdekes, tanulságos, átfogó előadása sok új ismeretanyaggal” – Dr. Bonczos Tímea – DentalWorld 2012

„Tanulságos és nagyon hasznos. Félelmetes, mennyire nem értünk a marketing tudományához. Köszönöm.” – Dr. Serbán Tamás – DentalWorld 2012

Mi fog történni a 6 órás program alatt?

  • Az ablakon kidobott pénz a fogászati marketingben
  • Kötelező gyakorlatok és szükségtelen költséges marketing aktivitások egy fogászati rendelőben
  • Egy páciensszám növelő és bizalom építő fogászati honlap titkai
  • A szájreklám, mint tudatos marketing eszköz: a referencia marketing
  • A lokális közönség megszólítása: egy figyelemfelkeltő szórólap vagy sajtóhirdetés titkai
  • A hosszú távú siker záloga: a kapcsolattartás, azaz az adatbázis marketing
  • Az a közösségi marketing, ami valóban működik egy fogászati rendelő esetében
  • Partner marketing – költségkímélő és hatásos eszköz új páciensek szervezésére
  • Céges páciensek – rövid idejű munkabefektetéssel a hosszú ideig tartó páciensáramlásért
AZ ELŐADÁSRA IDE KATTINTVA TUD JELENTKEZNI!